mogguh allemaal
ik meld me ook even. iedereen de hort op, groot gelijk, in je hoofd voelt het wel lente
mogguh allemaal
ik meld me ook even. iedereen de hort op, groot gelijk, in je hoofd voelt het wel lente
Inderdaad lijkt het een familieweekend te zijn hahaha.
Helaas is het weekend weer voorbij… Ik zal zo blij zijn wanneer ik een weekje vakantie kan nemen. Heerlijk lijkt me dat hahaha.
@mexx: en geslaagd op de beurs?
@roanna: en jij op de ZM??? Of lekker gesnuffeld?
iedereen een fijne zondag nog
Zo ik weer thuis, iets eerder weggegaan, via de M*kro naar mn ouders en via Roanna’s restaurant terug naar huis. Op tijd naar bed. Morgen een drukke dag, iets van een Sauna
Zooo vervelend…
ik ook weer thuis, lekker weggeweest en idd lentegevoel en was overal ook best soort van druk
Zo weer thuis, niet veel gescoord alleen een paar nagellak en een sladressing…
Wat de prins betreft, de stekker eruit is zoiezo geen optie, hij ademt zelfstandig, dus dan zou het euthanasie moeten worden en dat zie ook ik niet zo snel gebeuren bij ze!
En nu naar bed, ik ben op!
Mexx,naar de mustenbeurd geweest,en nog wat nagellakjes gescoord hahahah
Viva,druk met shoppen voor Damber altijd leuk.
Raak,ben weer terug hoor ![]()
Zo weer terug uit Boedapest,mooie stad,veel gelopen en in metro gezeten
pfff wat ga je soms diep onder de grond onder de Donau door!!! Wel wat aparts gekocht een 4 kant blokje met een blauwe,grijze en witte kant,met blauwe kant moet je eerst over je nagels gaan,dan met de grijze en als laatste met de witte en dan glimmen je nagels net alsof je er wat op hebt,ziet er super uit en als het goed is hoef je dat maar 1 keer in de 2 weken te doe,is iets met uit de dode zee ofzo Zie het filmpje op de site SEACRET: Dead Sea Products - Nourishing Dead Sea Cosmetics & More!
Trl: da is een buffervijl… Denk dat je dat wel iets vaker moet doen dan 1x in de 2 weken!
trouwens niet te vaak doen, je nagels worden er dunner van!
hoi ladies
iedereen erop uitgeweest… leuk!
@ trl leuk gehad in budapest!? alles willen zien wat je wilde zien? ging het goed met wizzair en eindhoven airport? best te doen he? en nog leuke dingen gekocht, altijd leuk
ik ben ook helemaal kapot, ga gauw slapen.
Zo, iedereen weer op het nest van het uitgaan.
Heel gezellig gehad en wat de drukte in de trein betrof, viel reuze mee, omdat men vanaf A’foort een speciale trein via Rai A’dam liet rijden, hadden wij iedere keer genoeg plaats met z’n zessen. Veel gelachen vandaag en genoten op de ZM. Niet veul gescoord dan een leuke wintertrui in de opruimig voor €5 en kokkie een stekker/oplader voor z’n i-pod en nog wat kleine dingetjes. Weer heerlijk gegeten, eerst bij de Moc (lunch) en later bij de thai/chinees of weet ik wat het allemaal is, voor €7 incl. drank heerlijk warm gegeten bij het buffet. lol2
@TRL: Oh, wat fijn dat jij het ook goed hebt gehad. Enneh… dat nagelsetje…(wonderblokje) heb ik ook al een tijdje in huis en gewoon op HC gekocht in Utrecht een keer, maar het is inderdaad heel fijn spul en ook ik vind dat je nagels er dan mooi glimmend en verzorgd uitzien. Ik ben er heel blij mee en gebruik het niet al te vaak, maar toch regelmatig. Je doet er best lang mee.
Verder alle andere ook een leuke dag gehad op de mutsenbeurs of gewoon thuis, Raak lekker erop uit geweest vandaag en Beps… lekker gewerkt. Toch!
Nou, ik ga nog even naar FB en dan maar op tijd erin, want wordt wel moei van dat geslenter. lol2 Mijn ene zwager was bekaf. Is dit helemaal niet meer gewent, maar het was wel weer eens goed voor hem zo een dagje er tussen uit, met het Krui*vatkaartje. Die huismus.
Oh ja… ook nog platte (kunststof) borden gekocht… Hihihi.
Voor zo… lekker slapen en morgen gezond weer op. Fijne werkweek weer.
:dag: :slapen:
goedemorgen
wow voel me zowaar uitgerust… lekkr geslapen. alleen een dorst! heb al 3 glazen op en blijft houden. zo nog maar 1 pakken voor ik de deur uitga
:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Bloem,ja wel wat gezien,maar niet alles hoor,zijn niet zo van de cultuur,dus gewoon lekker geshopt en gelopen…
Gaat er bij ons ook om dat we er gewoon even een paar dagen uit zijn.Ja Eindhoven en Wizz zijn goed te doen.
Roanna,ik kende het helemaal niet,maar vind het wel grappig.Jij weer lekker naar de zm geweest,gezellig.
Vandaag nog vrij,een dagje met C ![]()
Zo klaar voor wat ik ‘allemaal’ doen moet…
Met Rubbie opgestaan, anders zie ik m niet, val toch wel ergens inslaap vandaag ;)!!!
@TRL: Ik had zo een blokje vroeger(ehhh 10 jr geleden geloof ik) al toen ik acryl nagels had. Daarmee maakte ze die glimmend… Hihi… maar makkelijk is t wel, inderdaad niet teveel gebruiken ;)!!!
Meisjes… ik ga er vandoor…doeggie ![]()
Mogge all
Roanna : jij gisteren lekker genoten en lekker gegeten en dan nog wat kleine spulletjes gescoord, helemaal goed toch
Trl :L jij ook veel gewandeld en gewinkeld, helemaal goed en het vliegen was ook in orde dus wat wil je nog meer van een weekendje weg. Ook ik heb zo’n glansblokje al heel wat jaartjes, grappig he. Vandaag nog even lekker thuis met C, gezellige dag!
Bloem : vandaag helemaal uitgerust, alleen een beetje dorstig
Beps : opgestaan met Rubbie en van alles te doen maar ook nog wel tijd voor een nap
Mexx : jij eindelijk iets gevonden wat je nog niet had op de huishoudbeurs, nagellak lol2lol2lol2 gelukkig maar he
Goedemorgen all.
Zo, even HH klusjes gedaan en nu weer even tijd voor … mmm… koffie.
@Beps: Maak je je eigen niet te druk daar in die sauna vandaag. Ga je zo van zweten. lol2 Meid, geniet er weer van.
@TRL: Ach, dacht jij dat je wat nieuws had, heeft bijna iedereen het ook al. Volgens mij had ik het ooit hier wel eens geplaatst, maar dat was niet afgelopen december maar het jaar ervoor, zo rond kerst. Toen stonden ze met zo’n stand op HC en hielden ze mij ook staande en heb ik me toen weer over laten halen. Ze wou me nog veel meer voor de huid enzo aansmeren en hoe goed het wel niet was, maar ik vond dat nagelsetje al een rib uit mijn lijf lol2, maar zeg nogmaals… achteraf geen spijt van.
@Raak:Jij alweer bijna weg. Joepie. Oh nee, eerst Mexx nog. Yeah!! Fijne vooruitzichten.
@Bloem: Goed geslapen gelukkig. Nou, ik ook, na het geslenter van gister.
Verdere iedereen… werkse weer en tot ergens weer. :dag:
Goedemorgen meiden,
nog net op de valreep in de ochtend.
Beps geniet er lekker van.
Tlr. ja die blokjes hahahaha hier ook al jaren in de kast. Maar het blijven leuke dingen.
Roanna lekker aan de koffie.
Bloemmie uitgeslapen.
Raak ook al vroeg uit de veren.
Nou meiden gisteren een heerlijk dagje amsterdam gehad, musical was heel erg leuk…maar absoluut niet voor kinderen geschikt. En die zaten er dus wel hahahahaha veel uitdrukkingen waar ouders dan lekker antwoord op moeten geven…het begon al goed, 5 gasten op het podium je weet wel rock en roll stijl dus lekker ruig…waren zogenaamd aan het scoren op meiden, want dat werd dan hardop gezegd een moest effe scoren want hij was zo geil als een bos uien…hahahahah…vrolijke wedstrijd om het uit te leggen aan kinderen van een jaar of 8, achter ons zat ook een meisje, en die vroeg het dus gelijk aan haar vader hihihihihihihii…en ze hadden het over neu*en nou ja ook daar kwam gelijk die vraag van dat meisje aan haar vader, pappa wat betekend dat. Ik lag in een deuk hahahahahahha. Maar wat een uithoudingsvermogen zeg. Daarna heerlijk wat gedronken in de kroeg met zwagers en schoonzusjes dus was helemaal geweld.
Zaterdag aan de shop geweest voor Damber…schoonmaakpakketje gemaakt, dus huishoudtrap, alle mogelijke schoonmaakmiddelen, stofzuiger, bezem, dweilstok, emmers ect…gewoon ff 300 euro lichter he…hahahaha en wat heb je dan…nou ja een goed doel zeg maar. Ze waren er zo blij mee, hun naar de gammo, paps en mams van O. mee, dus kwasten rollers en latex…paps van O. trekt zijn bank pas…ze hebben het zo slecht de kids…op een gewone zaterdagochtend kadootjes gekregen ter waarde van 600 euro nou is niet slecht zeg maar. Ze hebben een bankstel gekocht bij Sanders, een laminaatvloer 140 vierkante meter voor het hele huis, de meubels hebben ze gekocht en ook nog linnenkasten (die via marktplaats). Dus dat wordt zaterdag sjouwen, gaat hier voor in de schuur, dan zetten we wel even de fietsen achter in de tuin, die kunnen wel een maandje tegen weer en wind. Dus het wordt hier in huis steeds voller, boven staat het al helemaal volgepakt hahahaha…we tellen de weken hoor, want dan komt hier een echo in huis…
@viva: damber lekker verwend!! hahaha dank je wel paps en mams!! ![]()
En een leuke dag gehad in Amsterdam
@mexx: is bij de beurs geweest maar niet veel gekocht
@roanna: ZM leuke trui gescoord…
@beps: met Rubbie opgestaan.
@bloem: dorstig en uitgeslapen
@TRL: weer terug en heeft genoten
Ik moet denk ik wat aan me opvoeding doen dus meeting op de ZM hahahaha. Ik moet daar echt eens naar toe en ik moet sushi proberen te eten dus.
Ik mis volgens mij veel in mijn opvoeding of ik ben gewoon een boeren trien hahaha Hallo dorpje op de veluwe!
zo de maandag weer voorbij!!
Ik wens jullie allen een fijne avond en morgen een fijne dag. Aangezien ik morgen weer een lange dag heb dus ik kom morgen niet op de thee/koffie…
Dames van de Eiwitpoeders?? Zijn jullie ook aan de diarree (sorry haha) geweest? Het is gewoon water joh… niet normaal…
Ja en nee… soms…
Ikke al weer thuis: ECHT!!! TE ERG DAAR!!! Ik had gelukkig een gratis kaart… dus dan wil ik er wel heen gaan, maar ik ga NOOIT MEER… NOOIT!!! Wat een drukte…moest op mn kant de sauna uit… Echt… wellness… NO WAY!!!
Goed wel een heerlijke dag gehad, bijgekletst en hup naar de mannen, doodmoe ga zo naar bed
Hier ook soms wel, en soms niet… echt vreemd!