Turkisch Tea Time 2012 2e deel

echt geen goed nieuws van Friso, heb het idee dat bea hier is dit weekend om hem zsm naar Nederland te halen ivm andere wetgeving

VIJFTIG MINUTEN!!! Jemmig!!!

Zo meiden, ik zit ff lekker rustig alleen in een kamer. Kan even mn eigen ding doen…

Ben verschrikkelijk geschrokken van de berichtgevingen. Wat een verdriet, en een ellende …

Nu even niets doen tot 21 uur, dan naar huis
meld me nog wel even

Dat denk ik ook. Plus, ze zal hier nog heel wat te regelen hebben.

Hoe dan ook, het is in en in triest wat er gebeurd is. Het houd ons wel bezig, maarja…dat merk en zie ik toch ook, dat het leven hier gewoon doordraaid en dat is maar goed ook. Natuurlijk leef ik mee met de de familie, want je moet er toch niet aan denken, dat je zoiets overkomt. Zo zie je maar, er wordt niet gevraagd of je wel of geen prins bent. Het kan iedereen overkomen.

Nou ladies… iedereen een fijn weekend verder nog en tot ziens weer ergens. :dag:

Op een ander forum werd al gesteld: Als hij geen prins geweest was hadden ze al gestopt met reanimeren… of de hulpverlening weet wie ze helpen NOT!! !Ze helpen gewoon, zolang als nodig is…

Arme familie…

Truste meiden

Ik had dit wel verwacht. Ik denk dat ze hem naar NL halen en dat dan na verloop van tijd het bericht komt dat hij ‘toch’ is overleden. Denk niet dat de royals zullen authaniseren maar dit misschien (als er weinig/ geen andere opties zijn) wel zullen doen alleen niet openbaar.

Gezien hun geloof denk ik niet dat euthanasie een optie is voor hen, royal of niet… gewoon not done. En ik denk: Haal m naar huis, hij kan gewoon aan het paleis, of thuis ook met de juiste zorg verpleegt worden…
Maar het blijft in en in triest…

Ik weer wakker, pfffff geen zin :wink:
De meeste lekker weekend: Geniet van je vrije dagen…

Moguh!!!

Hier weer werken vandaag en morgen naar de HHB! :slight_smile:

Tot later :dag:

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Goedemorgen all.

Alles is al wel zo’n beetje gezegd wat betreft Friso, de rest is toch weer afwachten.

Verder even niet bijzonders te melden. Vandaag even wat schapjes doen en morgen met de hele meute naar de ZM. Mijn schoonzus uit de achterhoek wil ook een keer mee, dus gaan met die banaan.

Voor de werkenden … werkse… en verder voor iedereen een heel fijn weekend. Het belooft mooi weer te worden :zon02: dus als je de kans hebt, geniet ervan.

:dag:

Mogge all :dag:
Trl : lekker aan het genieten in het :zon02: van Budapest
Roanna : vandaag de wekelijkse schapjes en morgen lekker naar de ZM
Mexx : morgen naar de HHB
Beps : weer aan het werk, ze wisten deze keer wel meteen wie ze aan het reanimeren waren maar denk idd ook dat dat geen verschil gemaakt had
Bloem : helemaal mijn idee, denk hetzelfde
Hier gewoon lekker zacht buiten, J staat mijn auto te wassen, verschil moet er zijn he :))))

ik meld me ook eventjes :dag: maar heb verder nix nieuws te vertellen

Ik weer thuis. Zo lekker broodje ofzo eten(zal wel beleg zonder broodje worden. Hamburger zonder brood, met beleg erop;))

Eerst even nietsen en dan douchen

ik kom vanaf morenavond weer met regelmaat meekletsen ouders zijn weekend op bezoek, we hebben een muur in de woonkamer geschilderd

Morge meiden…

Tja het blijft vreselijk van Friso, de arts zei dus ook dat ze te lang gereanimeerd hebben, maar wat heb je daar nu aan. In nederland hebben ze geen faciliteit voor Friso om hem te verzorgen, in limburg zit er een voor mensen tot 25 jaar. In londen zit er wel een, tja hij woont in londen dus laat hem dan daar heen gaan. Denk trouwens dat hij idd naar ned. komt en misschien wordt het wel allemaal verzwegen maar wordt er in een paleis een vleugeltje voor hem geregeld.
Ik denk zelf dat we idd over een tijdje horen dat hij toch is overleden…geloof of niet.

Wij straks naar carre naar saturdaynight fever de musical…gezellie.

Gisteren aan het shoppen geweest voor Damber tja je moet toch wat, de laatste dingen gehaald voor hun huis…Zelf hebben de laminaat gekocht, meubels, bankstel, lampen ect.
Alleen moeten ze nog witgoed uitzoeken en linnenkasten en dan is alles rond.
Op naar 2 april dat ze de sleutel krijgen, dan wordt alles gewit en moet ik geloof ik alleen de kamer behangen. Dan gaat het laminaat er in en dan gaan ze over. Dus voor de vakantie.

Viva; veel plzier in Carre!!

Wij op naar (hoe noemde je dat nou Beps?) mutsenbeurs?? Hihi

Ciao!!

Goedemorgen all.

Ja, hier ook vroeg, want wil nog wel even koffie voor we weggaan. Wachten even op de famlie uit de achterhoek en dan met de meute in de trein op naar de ZM. Hopenlijk zal het niet al te druk zijn in de treinen, door die mutsenbeurs, maar vrees het ergste. Nouja… lang leve de lol.

Viva: Veul plezier in Carre. Die musical komt dacht ik ook naar hier met de tijd. Mmmm… nostalgie en meebleren. :dag:

@Mexx: Jullie ook veul plezier op de mutsenbeurs en wie weet scoor je nog leuke dingen.

@Viva: Nog genoeg te doen dus voor Damber het huis uit is, maar ach… jij vind dat wel leuk om te doen.

Iedereen een hele fijne dag verder en wie weet tot vanaaf. :dag:

Veel plezier allen!!!

Er zijn hier zelfs mensen aan het werk die langer dan 1 uur gereanimeerd zijn, en nog gewoon werken… Maar die hebben niet 15 min geen zuurstof gehad.
De tijd is niet geweest omdat hij ZKH is…
Blijft triest. Deze mensen kunnen wel 20-30 jr zo vegeteren… en geen stekker eruit, geloof zal dat tegenhouden denk ik…

Ja Mexx: Mutsenbeurs lol2lol2lol2

Viva : gisteren lekker gaan shoppen en nu naar de musical : have fun, gooi los die haren lol2lol2lol2. Carre is altijd even lekker een daagje uit vind ik
Roanna : jullie veel plezier op de ZM vandaag met heel de family
Mexx : jij met de family op de mutsenbeurs, veel plezier ook
Trl : geniet nog lekker een daagje in Budapest
Linda : familie op bezoek en lekker geschilderd en gekliederd op de muren
Wat een familie gebeuren dit weekend, gezelli allemaal, fijne dag :dag: