Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Zo thuis. Weer rustig, en als de dagen zo zijn, dan ga ik lekker thuis zitten :wink:

Nu ff bakkie(dus FB) en jullie haha
Trusten vast/ Morgen nieuwe nagels, en dan werken. Morgen blijf ik wel tot 21 uur, en het weekend ga ik ook niet naar huis,… dan mogen anderen

@beps: ben nieuwe telefoon aan het installeren volgens mij klikte ik po op je nummer hahaha

hi ladies

was uit het werk ff naar de stad gegaan, koopavond. had er zo de balen van dat mn jeans alle kanten op lubberde en geen zin om met dat snotterhoofd te sporten, dus mams en ik gaan sjoppen. sloeg slijl achterover dat ik gewoon spijkerbroeken pas in maat 28!! die heb ik nog nooit gepast. ik ben meteen van de kindermaten geloof ik in de 32 a 34 gerold!
maar goed, uiteindelijk na veel gedoe (te skinny, te veel stretch, te bootcut) geslaagd voor 2 spijkerbroeken. 1-tje wat wijder voor op mn hakken en 1 skinny voor in mn laarzen. allebei afgeprijsd dus erg blij. deze broek kan dus meteen morgen onder in de kast, want die doe ik niet meer aan. vreselijk. (ookal is dit leuk om te sjoppen, niet echt voor mn portemonix, dus ik verlang wel naar het moment dat ik echt dingen kan blijven dragen… niet echt voordelig als alles telkens te groot is)

Bloem,wauwwww zeg maat 28 dat is super… Daar pas ik niet in hoor :slight_smile: Maar echt super voor je.

:smiley: ohhh meiden… It’s my lucky day today! En geslaagd met een 9, en mijn ouders die de prijzen en de datum ok vinden… Dus nu moet alleen mijn mams nog vrij krijgen!! :slight_smile:

Cyn,gefeliciteerd met je hoge cijfer en het is je lucky year denk ik :slight_smile:

Lekker boeken hoor cyn. Mams krijgt vast wel vrij. En een 9 das goed man! Gefeliciteerd!

@trl alleen de broeken hoor. Bovenmaat is nog altijd 42/44 maar daar ben ik nog wel blij mee. Heb die maat 28 niet gekocht hoor (al paste die wel maar vrij duur voor stretchstof) heb nu een maatje 30 en 31 mee naar huis genomen. Zo zie je maar elk modelletje is anders. Nu slapen. Truste

Môge meiden…

@Bloemmie: Goed zeg… ik ga gaan kilo. Irritant genoeg. Maar wel beter in mn vel, das ook belangrijk

@Cyn: Ohhhh allemaal leuke dingen… waar gaan jullie heen??(Ja kusa haha, maar welk hotel heeft de voorkeur??)

En toen… op naar de nagels over een uurtje

Mogge all
Trl : een heel fijne reis en ga er maar heerlijk van genieten !!!
Bloem : jeetje meid gaat lekker zo he en ja helaas komt de zomer er weer aan met badpakken die lubberen en zomerjurkjes ook. Maar die kun je in je huidige maat voor redelijk goedkoop vinden gelukkig. Prima resultaat !!!Ik ben van maat 54 naar 46 maar tijdens het passen neig ik nog steeds naar veel te groot en panty’s/legging van EL naar M
Mexx : jij echt lucky dit jaar, laat het maar over je heen komen hoor en vooral lekker genieten van al dit goede nieuws
Linda : blij met je nieuwe foon ?
MK : hier hebben ze 2 weken vakantie dus bij jullie begint die vandaag, veel plezier !!
Roanna : owwww zo’n street make over van eigen huis en tuin, leuk hoor
jammer dat ze niet bij jullie geweest zijn
Jac : jij superlange dagen aan het maken maar bijna weekend
Beps : vandaag weer mooie nieuwe nagels en dan werken
Viva : dochter en hond de deur uit, rustig maar went snel hoor :))))
Dochter vandaag jarig maar kan niet op de koffie gaan, moet helaas nog paar weekjes wachten, dan maar skypen he

Beps; nou… Paps en mams willen ook een x in een appartement… Dus het zal Golden Moon worden haha :slight_smile: mijn ouders zouden dan voor 12 dagen 320 eu p.p. Kwijt zijn. Dus dat is echt 3x niks!! .

Bloem; goed bezig met afvallen hoor!!

Hier weer 3 ons lichter! :slight_smile:

Goedemorgen meiden.

Zo dan bloem dat is ongelofelijk zeg…28!!! Damber heeft nog maat 32…pfff en schoondochter zit in maat 30.
Raak jij ook al hetzelfde als ik, steeds naar de te grote maten. Nu hou ik niet van strak dus ik blijf lekker in de L zitten en heb van brams paris spijkerbroek maat 34. Die zit gewoon goed.
Bij m en s heb ik skinny jeans maat L. Maar van boven zit ik nog wel in maat 44/46. Met een E cup kom je niet kleiner. Of het zit veel te strak om de booby’s.
Mexx nou jou dag kan niet meer stuk een geweldig cijfer en paps en mams mee naar kusa. helemaal goed toch.
Zo ik aan de rituelen, vanavond uit eten met zwager en schoonzus, voor alle hulp die we hebben gegeven toen ze gingen verhuizen…en nu hebben zijn eindelijk het huis verkocht dus nu worden we mee gevraagd. Gezellig…maar slecht voor de lijn, nou ja we gaan gewoon weer verder.

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem,spijkerbroeken lopen vaak nog 1 maat uit en stretch kan wel 2 maten uitlopen,dus wel iets om rekening mee te houden misschien.
Ik zelf heb spijkerbroeken mt 31,en van stretch 30 die zijn van Gstar en Kuyichi.

Mexx,lekker 12 dagen nog wel en M dan ook bij jouw in Golden Moon,dat is niet duur.

Raak,dank je wel.

mogguh

@ trl heel fijn weekend!! geniet van de mooie stad, het eten, en de mensen! enjoy

en dat van die stretch dat weet ik, daarom ook de dilemmas en die achterlijke maat 28- maar niet genomen dus. tegenwoordig koop je gewoon bijna niets meer wat niet skinny is en ook niet stretch. tenminste, tis niet heel gangbaar

ikke beetje lang geslapen dus haast…

Goedemorgen.

Zo hee… ben ik de laatste vanmorgen? Ben ik dan zo laat? Tja… had me wel een bietje verslapen, maar jullie zijn ook zo vroeg vandaag. lol2

@Raak: Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter. Dan maar even via de skype op de koffie.
Ja, ze hadden wel even hier door mogen gaan, want vooral de tuin zou wel een opknapbeurt mogen hebben, maarja… daar moet je je voor opgeven dacht ik. Maar of ik daarmee op tv wil??? Hihihi. Dit straatje ( ander huis) was trouwens al voor de 2e keer.

@Bloem: Zo hee…zelfs ik heb nog geen maar 28, maar 29/30. Ik vind het echt knap van je. Kun je toch zien dat het ene dieet niet het andere dieet is. Goed hoor!

@Viva: Dat went zeker weer heel snel hoor. :wink: En zo snel ook al, dat ze weggaat. Nog voor de vakantie. Ach ja, het ziet er zo mooi uit, dat ze er denk ik weinig aan hoeven te doen he, dan inrichten enzo.

@Beps: Weer naar de nagelmuts. :dag:

@Mexx: Nou, dat heb je toch maar weer goed geregeld. :vak02: En voor je prachtige (9) had ik je al op FB gefeliciteerd. Goeie start van het jaar.

@TRL: Nou, vanmiddag gaan jullie lekker voor een weekendje weg. Hopenlijk is het weer dat ook net als hier. Heel goed weekend daar en geniet van alles wat het daar te bieden heeft. Goeie reis ook. :vak01:

@Jac: Doe jij wel een beetje rustig aan? Wat een werktijden. Pffff…

@Linda: Nou, je foontje doet het, want ik sta er al in en al uitgeprobeerd ook en het werkt. lol2 Veel plezier ermee.

@MK: Ja, het noorden heeft vandaag vakantie he. Hier moeten ze dacht ik maandag weer naar school.

Nou, ik drink ff mijn koffie op en dan ook gauw aan de rituelen, want loop achter op schema. Hihihi.

Fijne dag all. :dag:

Hier krijgen ze vandaag vakantie ik dus ook. Tlr. Have fun he dit weekend. Roanna langslaper foei!!!

TRL: ENJOY!!!

Ik thuis, spullen pakken en hop naar t werk…
Nageltjes weer netjes

Jeetje wat een naar nieuws over Friso zeg! :frowning:

Tja Mexx, ik was er al bang voor, het duurde veel te lang.
Pffff hij kan beter dood gaan ze hebben veel te lang gereanimeerd, hij was al dood. Nu is hij een kasplantje, dat wil niemand.

Jemig wat een nieuws idd. Maar ja was te verwachten. Erg voor de familie