Goedemorgen.
Zo hee… ben ik de laatste vanmorgen? Ben ik dan zo laat? Tja… had me wel een bietje verslapen, maar jullie zijn ook zo vroeg vandaag. lol2
@Raak: Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter. Dan maar even via de skype op de koffie.
Ja, ze hadden wel even hier door mogen gaan, want vooral de tuin zou wel een opknapbeurt mogen hebben, maarja… daar moet je je voor opgeven dacht ik. Maar of ik daarmee op tv wil??? Hihihi. Dit straatje ( ander huis) was trouwens al voor de 2e keer.
@Bloem: Zo hee…zelfs ik heb nog geen maar 28, maar 29/30. Ik vind het echt knap van je. Kun je toch zien dat het ene dieet niet het andere dieet is. Goed hoor!
@Viva: Dat went zeker weer heel snel hoor.
En zo snel ook al, dat ze weggaat. Nog voor de vakantie. Ach ja, het ziet er zo mooi uit, dat ze er denk ik weinig aan hoeven te doen he, dan inrichten enzo.
@Beps: Weer naar de nagelmuts. :dag:
@Mexx: Nou, dat heb je toch maar weer goed geregeld. :vak02: En voor je prachtige (9) had ik je al op FB gefeliciteerd. Goeie start van het jaar.
@TRL: Nou, vanmiddag gaan jullie lekker voor een weekendje weg. Hopenlijk is het weer dat ook net als hier. Heel goed weekend daar en geniet van alles wat het daar te bieden heeft. Goeie reis ook. :vak01:
@Jac: Doe jij wel een beetje rustig aan? Wat een werktijden. Pffff…
@Linda: Nou, je foontje doet het, want ik sta er al in en al uitgeprobeerd ook en het werkt. lol2 Veel plezier ermee.
@MK: Ja, het noorden heeft vandaag vakantie he. Hier moeten ze dacht ik maandag weer naar school.
Nou, ik drink ff mijn koffie op en dan ook gauw aan de rituelen, want loop achter op schema. Hihihi.
Fijne dag all. :dag: