Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Linda : jij vakantie geboekt, zelfs 2 x lekker hoor
Trl : wat een verhaal zeg, maar helaas niet de enige die dit overkomt. Helaas sterven in Nl de meeste mensen door fouten in een ziekenhuis, hoor je veel te weinig over
Roanna : bij jou alles al weer in de plooi op straat ? Kan van alles geweest zijn tuurlijk maar meestal hoor je het wel snel
Bloem : helaas meis het is “pas” donderdag :slight_smile:
Mexx `: daar zal je zeker niet lang over hebben nagedacht, met je ouders mee naar Kusa, leuk joh !!

zie nu dat mijn post van gisteren er niet tussen staat, weird :frowning:
geen idee meer wat ik had geschreven, alleen :
Viva : heel veel sterkte meid met je vader, dit is zo’n moeilijke situatie, wij zitten er ook in maar zijn met z’n 5en, dat scheelt enorm en mijn moeder is
echt altijd vrolijk

Ik weer werken… tot vanavond. Regels op t werk wat strenger. Velen kunnen niet omgaan met de vrijheid, en zitten op elke site die er is, zelfs onder de gesprekken. Dat vind baasje niet goed(en begrijpelijk) dus wij allemaal wat strenger…

Goedemorgen.

@Beps: Ja, ergens is daar ook wel wat voor te zeggen. Dus vanaf nu alleen nog maar strenge ladies aan de foon. lol2

@Raak: Ja hoor. Alles stond vanmorgen weer netjes, maar ik heb nog geen idee waar het nu van was. Ik heb geen mannetjes in witte overalls zien lopen, dus denk dat het voor een woonprogamma was. Ik ga straks ff schapjes doen en wie weet hoor ik dan wel wat.

En toen was ik het weer kwijt. Vanmorgen al even samen met kokkie de boel strak getrokken en natuurlijk tijdens de koffiepauze even wezen hartenjagen. lol2

Iedereen een fijne dag verder en TRL… jij gaat nog niet weg toch? Dan spreek ik je vast hier nog wel.

:dag: Werkse all.

Roanna,nee wij vertrekken morgen rond half 3 richting Eindhoven :slight_smile:

Zal ik jullie eens wat leuks vertellen?? Sinds de laatste keer wegen en nu zit al 4,5kilo!! :slight_smile:

Goedemorgen.

Mexx goed hoor, zie je wel dat het gaat. hou vol…
Roanna aan de schapjes
Beps strakkere regels.

Ik ook een leuk nieuwtje Damber en vriend hebben het huis !!!

Mexx,super hoor.

Viva,oww leuk,zal dan best wel stil worden bij jouw thuis

Viva: gaaf!! Feliciteer Damber maar! :slight_smile:

Mexx : we hadden het gezegd he, gaat goed hoor, wel volhouden !!
Viva : gefeliciteerd voor Damber !!!
Allemaal leuke berichten, dat zie ik graag lol2

Oeeh mijn klasgenootje heeft haar cijfer terug voor Boekhouden… Dus als ik thuis kom dan hoop ik dat ik ook post heb!

@viev gefeliciteerd voor damber. Wanneer gaat ze? En de hond gaat die nu mee?

@ mexx spannend. Duim duim duim

@trl schrikken! Ik heb tot nu toe 2x in het ziekenhuis gelegen en elke keer nog een arts aan mn bed gehad die ook dacht aan mn status te zien dat ik voor iets anders kwam, operatie of nierfalen of… Je schrikt je dood en je denkt bij jezelf: wwhaat die arts is gek. Maar ja tis wel een arts…

Ja hoor. Ik weet het nu. Het was voor Huis en Tuin, maar weet niet wanneer het uitgezonden wordt. Ik hoorde het bij Appie( cassiere) van mijn overbuuf.

@Viva: Gefeliciteerd en feliciteerd D. en O. ook even van ons. Leuk, leuk :cheer: Wat zal het stil worden thuis, alhoewel…

@Mexx: Ik duim voor je… maar ik denk dat het wel goed zit. Enneh… ben trots op je. Zoveel al in zo’n zo’n korte tijd. Blijf volhouden en dan kom jij er ook wel. :cheer:

@TRL: Oh, dan morgen even alles op je gemak doen.

@Bloem: :dag:

@Raak: Ja, ik ook hoor. Leuke berichten in de lente. Mooier kan haast niet. Hou ik wel van!

even snel…druk druk druk werk op dit moment erg lange dagen van 7:00 tot 21:30
weekend lees ik weer mee!!!

Doe kalm aan allemaal

Wanneer ze precies verhuist weet ik nog niet in ieder geval voor de >>>

en idd woeffie gaat mee…het is haar hondje niet die van mij. Zal stil worden in huis, maar dat went heus wel.

Mooi!! Dan kan jij mooi op mijn woeffie passen hahahaha… lol2

Hihihihi…denk van niet

@Viva
Gefeliciteerd voor Damber en O. Zal wel even wennen zijn voor jullie.

@mexx
Gaat goed het afvallen!! En ook nog geslaagd, van harte!

@roanna
Een tv ploeg op de buurt, leuk om straks te kijken op tv.

@JAC
Wat een lange dagen, is toch niet normaal?

@linda
Leuk gehad op de huishoudbeurs?

@trl
Lekker weekend, heel veel plezier daar!

@raak
Bij ons is het volgende week vakantie.