Ff kort
@viev sterkte ermee
Hiero ietsje beter. Nog niet veel maar er is voorruitgang en das belangrijk. Mag ook wel gisteren meteen naar bed gegaan en veel geslapen.
Ff kort
@viev sterkte ermee
Hiero ietsje beter. Nog niet veel maar er is voorruitgang en das belangrijk. Mag ook wel gisteren meteen naar bed gegaan en veel geslapen.
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Bloemmie: Rustig aan, stap voor stap. En ohhh lekker slapen doet soms wonderen
Linda een reisje geboekt…
Ik gewerkt, en nu even nietsen. Morgen weer aanpakken lijkt me
Stuiter stuiter!! Mijn ouders willen in sept naar kusa!! Wiehoeeeee!!
Zo en nu slapen!
@beps: niet een maar twee hahaha, een midweek in de meivakantie en de zomervakantie. Hoe vond je het op de hhb?
@mexx: wat gaaf!
MEXXXX!!! Gaaf!!! Lekker meegaan!!!
Linda: Die had ik niet gezien haha…lekker hoor
Beps: daar hoef ik inderdaad niet over na te denken!! ![]()
Linda; hoe is het meid? Wat lekker weer 2 vakanties gepland!
Niet eens haha… Heerlijk meis… gewoon weten dat je dan zeker gaat, en dan zelf her en der kijken even eruit te kunnen…(daarheen te kunnen) dan komen jullie die tijd weer door tot volgend jaar
Zo, heb even een tijdje zitten hartenjagen op FB. lol2
@Mexx: Nou, daar zou ik ook helemaal niet over hoeven na te denken Gaaf!!! :cheer: Mooie vooruitzichten alweer. Kom jij de tijd hier wel door!
@Linda: Dan zit je wel heul dicht hier in de buurt. Ga je naar een L*ndalpark of met de tent k(r)amperen? Zul je geen spijt van hebben. Zo mooi hier in de omgeving en zoveel te doen. oa. bakkie doen hier! lol2
@Beps: Zo, je werkdag er al weer opzitten. En nog een paar te gaan dus. Tja, de pot moet weer gevuld worden. Nietwaar?
Verder iedereen weltrusten alvast en tot morgen weer. :slapen:
Oh ja… ze waren hier vandaag de hele dag achter ergens aan het filmen bij een huis. Het was hier net een autoboulevard. Allemaal de auto’s van die mensen uit dat straatje moesten weg en stonden hier op de pk plaats. Wat een bende zo. Zal mij benieuwen waar het voor was. Stond ook een grote partytent bij, dus heb het idee, dat het van die jongen van Krabè was, met dat woonprogamma.
@roanna: hebben een chalet gehuurd van Ho*genb**m Vakantieparken
@ linda lekker geboekt, zo fijn om iets te hebben om naaruit te kijken
@ roanna nou ja, een beetje heel de buurt op stelten zetten!
@ mexx, kijk! wat fijn!! lekker hoor!
hiero moe, dus naar bed, verheug me zoooo op dit weekend: nix doen!! awhhh bliss
@bloem: vind het idd heel fijn om iets te hebben waarnaar ik kan uitkijken, heb ik echt nodig
goedemorgen
weer een nieuwe dag, dacht dat het al vrijdag was, maar helaas, pas donderdag
nou ja, fijne dag :dag:
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Mexx,dat zou mooi zijn als je ouders willen gaan,scheelt jouw weer euro’s ;),die je weer voor een ander reisje kan gebruiken, ik zou het maar gelijk vast zetten ![]()
Linda,ook geboekt lekker hoor.
Roanna,gezellig dan al die auto’s voor je deur en je had niet van te voren te horen gekregen dat er gefilmpt ging worden dat het wel eens druk voor de deur kon worden. Hmmm maar een partytent gebruiken zo ook wel bij andere dingen,was het geen aflevering van CSI
?
Collega van mij moest gisteren naar het ziekenhuis hier,ze was vorige week gevallen met de ijzel en heeft de enkel en scheenbeen gebroken,was dus geopereerd,nu moest ze gisteren terug komen voor controle en andere gips,de chirurg was met vakantie,de arts in de gipskamer zegt tegen haar dat de 14de haar blindedarm verwijdert is,dat stond in zijn systeen,nou zegt ze daar weet ik niks van hahaha …
Ikke wakker… nog niet helemaal ‘geland’ maar…
@TRL: het zal je gebeuren: Kom je voor gips, gaan ze je echt opereren…hihi… Gelukkig was het ‘controle’ …
En nu… laatste ATWT!!
Beps,nou ze zou dus de 14de geopereerd zijn aan de blindedarm,maar die avond ervoor is ze geopereerd aan de breuken,dus foutje in het dossier …
Ahhh verkeerd begrepen…