Viva : wat een schatje en echt van genieten want voor je het weet is ze zo groot dat ze ook alweer zelf uitgaat, gaat zoooo ontzettend snel
Roanna : hier ook heel veel video’s van alle 4, altijd weer humor om ze terug te zien
Bloem : jeetje dat klinkt echt nog niet zoals het moet, rustig aan he
Bloem ja er heeft een stel in gewoond maar een paar maanden zijn uit elkaar gegaan en die vent heeft de hele boel kort en klein geslagen. Incl. Het granieten aanrecht en alle deuren in het huis dus dat is allemaal vervangen
Bloem beterschap hoor niet fijn je zo belabbert te voelen.
Gaan er van jullie zaterdag nog naar de HH beurs…? Wij gaan zowel naar de HH beurs als de 9maanden beurs…
Viva, mooi huis hoor…! hopelijk gaat het allemaal door…!
wendy: nee ik ga morgen
Ikke thuis, driftig geshopt, maar vooral veel gelachen en gekletst. Is een van ‘onze’ dagen.
Nu ff onderuit
@Viev, kon het nu beter zien dan op de foon: Mooi huis… en een zalige meid zeg. Maar nogmaals ze lijkt echt op jullie zoon!!!
@Bloemmie: Opknappen hoor… zo vervelend, maar vooral vermoeiend!!! Beterschap lieffie…
@raak
Genoten van de carnaval?
@beps
Was de huishoudbeurs leuk?
@bloem
Flink verkouden, sterkte ermee.
@linda
Veel plezier op de huishoudbeurs.
@roanna
Heerlijk hè om weer met het licht uit te eten.
@viva
Schitterend huis hoor en lekker dicht bij moeders, ik hoop dat het doorgaat.
En wat een mooie foto’s van jullie knuffeltje! Ze lijkt echt heel veel op D.
Superleuk is dat om ze van alles te leren, geniet er maar van!!
@trl
Weer op de fiets vanavond, het bevalt goed zeker.
@wendy
Jullie ook naar Amsterdam en naar de 9 maanden beurs, leuk!!
mogguh
:dag: een nieuwe dag
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Mogge all
Beps : lekker genieten op de mutsenbeurs ![]()
Wendy : jij ook veel plezier as zaterdag en tuurlijk speciaal op de 9 maanden beurs
Bloem : en ben je alweer helemaal de oude ??
MK : heb er na zondag niet veel meer van meegekregen hoor, behalve dat er meisjes voor kleinzoon aan de deur kwamen en de hele dag what’s app over en weer vlogen :)))
Linda,veel plezier op de hhb.
Bloem,voel je je alweer wat beter? Weet jij of ze op eindhoven airport van die zakjes hebben waar je je vloeibare stoffen in kan doen?
Mk,ja het bevalt zeker goed :).
Roanna,ik vind het ook heerlijk dat het weer langer licht is.
Moguh! Lekker vrij vandaag! Ook weleens lekker! ![]()
Mexx,hoe gaat het met je shakes?
goedemorgen meiden…weer achter mijn bureau…
gisteravond weer telefoon van de "vriendin"van paps, gaat niet goed met hem, ja dat weet ik ook wel…pfffffff en ze bellen dan ook altijd op zo’n lekkere tijd…heerlijk laat om 22.45 uur ik schrik me dan altijd de klere. Ja de verzorging doet niks, en hij heeft niks te drinken…ahum…winkeltje zit beneden, maar ja meneer doet liever geen boodschapjes, maar verzameld wel allerlei troep. Koop 6 pakken met cervelaatworst scheurt die open en laat de boel verschimmelen…oke de verzorging kijkt daar niet altijd naar (bijna nooit). Ik gooi een keer in de zoveel tijd de koelkast leeg…dus maar eens even kijken wat ik hier nu weer mee aan moet. Denk dat ik maar gewoon wat boodschapjes voor hem haal en hem dan kort in zijn “zakgeld”. zodat hij niet meer kan kopen. Wat wordt ik hier toch moe en sjago van…
Waarom sjago Viev… die man is dement… kan hij toch niets aan doen… hij gaat terug in de tijd… Sorry… ik kan nu niet met je meeveren…HIJ IS ZIEK!!! Hij doet het niet om jou te pesten.
Die vriendin die moet beter weten dan om die tijd te bellen… de trut ;)!!
Ik was kapot gister… dus… 20 uur mn bed in geslapen tot 8 uur vanmorgen
Zo werken en dan … geen zin, nu op naar 5 dgn…![]()
Beps dat bedoelde ik ook he die vriendin…nou ja vriendin…paniek zaaien…en dan zielig doen dat ze ook ziek is en dat zij het allemaal niet meer kan, kanker** op de verpleging, afijn de hele riterade en dat om 11 uur in de avond…daar wordt ik dus sjago van…mijn vader tja hij is ziek dat weet ik…en stront eigenwijs…weet ik ook…zit alleen een beetje met hoe en wat te doen aan zijn koopzucht…6 pakken cervelaatworst laten bederven en geen limonade meer hebben, maar wel wijn kopen…kijk daar moet ik wat aan doen. Dus lijkt me het beste dat ik zijn boodschapjes haal die hij echt nodig heeft…limonade, stukje worst…wat appeltjes en koekjes en that’s it en hem dan korten op zijn zakgeld.
Is het wel een echte 'dementie’afdeling waar hij zit?? Bij mijn schoonvader gingen ze ‘met elkaar’ boodschapjes doen.
Als hij ‘zo snel’ gaat nu, misschien eens met de verpleging gaan praten of hij niet naar een ‘echte’ opvang moet. Niet meer echt op zichzelf, maar dan wel verzorgd tenminste
Nogmaals die vriendin is een trut haha…
Meiden… ik vergeet nog helemaal: Ik heb gister(samen met mn vriendin) 100 euro korting gegrabbeld bij Corendon. Kan het niet meer op onze huidige reis korten, misschien nog op die in sept(moet voor 15 juni boeken met vertrek voor eind okt) maar dan maar 50 euro per reis…
Dus als iemand via hen boekt… IK HEB KORTING!!!(of jullie dan haha)
Trl; ja gaat goed hoor! Vind het wel zwaar maaar de weegschaal is al aan het zakken en daar doen we het uiteindelijk voor! ![]()
Goedemorgen.
Ik dacht, laat ik eerst eens showeren en dan even hierheen.
@Viva: Kokkie heeft een oud collega nu inmiddels tegen de 85 aan en belt ook rustig om die tijd, wanneer R, even met ze boodschappen kan gaan doen. Ik schrik me eigen dan ook de pleuris, want wie belt er nu om zo’n tijd. Ja, iemand die in nood is of iemand van je familie met een goede reden.
Maar je bent er toch maar mooi klaar mee. Ik kan er verder niet zoveel over zeggen, want dit heb ik gelukkig in mijn familie nog niet meegemaakt. Mijn ouders waren achter in de 60 en waren ziek, maar niet geestelijk. Wens je alle wijsheid, hoe en wat te doen nu.
@Beps: Ja, ik las op hun FB site van iemand die had net maar geboekt en nu een bon gewonnen en voor die persoon zouden ze nog kijken wat ze konden doen, maar voor jou toch weer leuk meegenomen, nietwaar. :cheer:
@Mexx: Geniet van je vrije dag.
@Bloem: Hopenlijk vandaag wat opgeknapt.
@Wendy: Nee, ik ga ook niet. Ben er trouwens nog nooit geweest, maar wie weet.
Verder… weet ik het ff niet meer. Fijne dag all en tot ergens weer. :dag: