Viva : had je laatste berichtje dus gemist : leuk dat ze zo’n mooi huis hebben gevonden en idd het is goed zo he, ze heeft er tenslotte wel de leeftijd voor ![]()
is het alarm weer gestopt? lol2lol2
Viva,wauwww een woning met 6 kamers,super zeg,kunnen ze flink aan de bak ![]()
Geklokt!
Goedemorgen.
@Beps: Heul veul plezier daar op de mutsenbeurs. :dag: Of had ik dat al gezegd?
@MK: Nouja zeg, jullie hebben vast genoten van die stoet. lol2 Ze doen er ieder geval nog moeite voor.
@Raak: En weet je wat ik ook zo fijn vind… dat het s,avonds lager licht blijft. Heerlijk. Zitten we aan de keukentafel te eten en zien we dat het zo druk in lucht is, zo helder is het dan. Maakt me blij.
@Bloem: Ja, hopenlijk vandaag ook weer een goeie werkdag.
@Mexx: Ik wil ook s’morgens nog wel graag eens beetje langer blijven liggen hoor. lol2 En dat doe ik dan (soms) ook.
@Linda: Jij morgen naar de HH beurs. Veel plezier alvast.
@Viva: Wat fijn voor Damber en O. Heel verstandig om eerst te huren in deze tijd. Kopen kan altijd nog wel en misschien bevalt dit wel zo goed, dat ze het niet eens anders willen. Maar als het dan al zo’n mooi huis is, hoef jij er toch niet zoveel in en aan te doen?
Maarja… ik weet wel wat je bedoelt. Hebben wij toen ook gedaan bij de zoon. Ze konden er echt zo in, zo mooi, maar het moet toch schoon gemaakt worden en daar zijn wij dan weer goed in toch!! Hahahahaha.
Nu lekker genieten met je knuffetje :wub:
@TRL: Jullie weekendje schiet ook al op. Hopenlijk is het weer daar ook weer wat beter.
Btw. Raak… hier bij de supermarkt zag ik dat die dames nog wel degelijk met een kaart in zo’n apparaat moeten klokken. Bestaat dus nog wel. Hihi.
Fijne dag all.
http://www.funda.nl/huur/s-gravenhage/huis-3695912-windjammersingel/fotos/
dit is het huis, de kamer is gefotoshopt maar de keuken ziet er wel zo uit en ook de badkamer.
Ohhhh gaaf Viev
En dan nu ook eruit blijven. Daar duim ik voor
Nou dat hoop ik ook, …maar er nu uit is er uit blijven he, we blijven niet aan de gang. 27 jaar dan wordt het hoog tijd om op jezelf te gaan vinden jullie ook niet.
3,8 kilometer hier vandaan.
Viva : ziet er goed uit hoor, feliciteer ze maar namens ons he. Enne ja 27 is een mooie leeftijd hoor :))
Roanna : jeetje nog tijdklokken in deze tijd pffffff
Helemaal mee eens, maarja… er doen zich weleens omstandigheden voor… dat ze toch weer even terug komen op het nest… maar daana…Ja toch!!!
Wauw… Viva… prachtig, mooi, ik keek mijn ogen uit. Zo mooi. Ik zag zelfs een senseo staan. lol2 Nee, echt waar… wie wil hier nu niet in wonen? Ik hoop voor ze dat het doorgaat!
Zo, ik krijg even weer koffievistie dus… laters
Viva,wauwww wat een mooi huis,ziet er super huis,is dat particuliere huur dan? Behoorlijk bedrag per maand,zou je wat voor kunnen kopen.
Roanna,wij hebben hier ook een soort van klok systeem,hebben een pasje om binnen te komen,en weer naar buiten te gaan,maar er kijkt niemand naar de tijden hoor ![]()
En idd viel mij ook op dat het alweer langer licht is,lekker.
Viva: inderdaad een prachtig huis!!
Tlr. Nee is via makelaar vastgoed bedrijf die hebben daat 76 huixen en us de grootste hier in de wijk. Ja voir dat bedrag kan je ook kopen maar dat is nog allemaal te pril.
http://img.tapatalk.com/5354c5c4-6b81-2f91.jpg
Ons lief klein meisje
Viva,wat wordt ze al groot zeg.
Gaat inderdaad hard!! Wat een lekker ding joh!!
Ja gaat zo hard. Zegt mamma.pappa.oma heeft 6 tandjes zwaait op commando en doet haar armpjes in de lucht,als wij hieperdepiep zeggen en dan zegt zij raaaa
@Viva: Wat liefffffffffff. Wat een meid al!
Oh ja, zo herinner ik me ook nog wel van onze kleinzoons. We hebben nog leuke videoflimpjes van ze toen ze net konden zitten en later staan en lopen. En die jongste had zo’n aanstekelijke schaterlach en als we het zo nu en dan nog weleens afdraaien, liggen we weer dubbel. En wat je zegt, op commando het een en ander uitvoeren. Heerlijke tijd was dat. Geniet er maar van meid.
Ladies! Lunch pauze
@viev mooi huis hoor. Heeft er al iemand in gewoond? Wel fijn dat ze iets gaan huren. Kopen is zo lastig om er vanaf te komen als… En wie weet kunnen ze dit op termijn wel kopen.
Mooie meid ook
Ik krijg amper lucht. Heb wel trek maar proef niets natuurlijk… Hopelijk heb ik nu het ergste gehad want voel me toch wel ellendig. Telkens niezen heel de prullebak vol zakdoekjes en natuurlijk een schrale neus en allemaal kliven in mn lippen.