Is er iemand al met Turkisch airlines naar Nieuw zeeland gevlogen? Bij connections hebben zij de goedkoopste tickets. Is het comfort hetzelfde als andere maatschappijen, bvb. individueel tv schermpje met films en games?
Sarah
Is er iemand al met Turkisch airlines naar Nieuw zeeland gevlogen? Bij connections hebben zij de goedkoopste tickets. Is het comfort hetzelfde als andere maatschappijen, bvb. individueel tv schermpje met films en games?
Sarah
Bij mijn weten vliegt Turkish niet op Nieuw Zeeland. Het zal waarschijnlijk over een shared flight gaan met een andere maatschappij. Kijk eens wie de operator is van de vlucht.
Ik vlieg regelmatig naar India met Turkish en de service is top. Inclusief het kleine video schermpje met individuele keuzefilms.
De uren van vertrek en aankomst zijn exact dezelfde als deze van Singapore airlines. Zouden we dan eigenlijk gewoon met een vliegtuig van deze maatschappij vliegen?
Naar mijn weten vliegt Turkish Airlines idd niet zelf naar Nieuw-Zeeland. Kan in mijn reserveringssysteem hier ook geen vluchten van Turkish Airlines naar NZ vinden. Ook op de website van Turkish Airlines zie ik bij de landen geen Nieuw-Zeeland staan…
Zoals Thierry al aangeeft, zal het dan vermoedelijk een codeshare vlucht zijn.
Singapore Airlines en Turkish Airlines zitten wel samen in de Star Alliance dus misschien vlieg je idd wel met Singapore Airlines. En dan hoef je je zeker geen zorgen te maken, want dit is een uitstekende airline !
Als je vanuit Istanbul naar NZ vliegt met Singapore Airlines, dan vlieg je waarschijnlijk met de Boeing 777-300 en heb je individueel entertainment.
Wil je goeie zitjes regelen bij de check-in en wil je meer info over de service aan boord, ga dan eens kijken naar de volgende link :
Hai,
Ahh, als ik jou was zou ik Turkish airlines even bellen om te vragen hoe dat precies zit. Met wat voor vliegtuig ze die lange vluchten doen en hoe het zit met de transfer. Als je in Turkije eerst weer door de Douane moet (zoals in de USA) dan is dat niet zo praktisch. Veel maatschappijen gebruiken NZ airlines voor de 2e helft van hun vlucht. De NZ airlines vliegtuigen zijn over het algemeen erg goed.
Mijn minste vluchten waren helaas met KLM. Jammer, jammer
Ook over china vliegen is geen aanrader. De overstap zit meestal vol minder leuke verassingen.
Ik woon in NZ dus als je meer vragen hebt stuur me dan een mailtje. :cheer: