Hoi wie wil er met mij in april mei of juni een weekje naar Marmaris of Icmeler. Gezellig om naar het strand te gaan winkelen uit gaan en bezienswaardigheden bezoeken. Ik ben 47 jaar. Ik zoek geen relatie want ik ben getrouwd maar 1 a 2 keer per jaar ga ik zonder man en kinderen op vakantie . Ik ben het alleen gaan zat.
Hallo,
Ik ga 1 keer per jaar zonder mijn vriend naar Turkye, als ik geen oppas heb met rustige zoon 12 jaar. Ik ben een vrouw en 47 jaar.
Groet, Angeline
hoi heb je nog niemand ? ik wil ook maar ben alleen. ben 60 jaar ,gezond en sportief
laat iets weten !!! groetjes cris
Voel je er wat voor om met z.n 2 te gaan . Misschien kunnen we eerst chatten zodat we kunnen uitvinden of er een klik is .
hallo dank voor je reactie chatten doe ik niet zit niet in mijn computer
we kunnen wel schrijven en fotos uitwisselen www.verabrunssum@zonnet.nl
groetjes cris
Sorry maak ik reageer niet op uw bericht .
Ik reageer op het bericht van Angeline
hi
ik woon op een boot tussen bodrum en kusadasi u bent altijd welkom
Hallo Diana, chatten doe ik nooit en ben verder geen computer held. Je kunt mij vinden op Hyves, kan je toevoegen en volgens mij kun je ook daarmee chatten. Zal het e.a. aan mijn dochter vragen.
Groetjes Angeline
Ja klopt . Via hyves kan je ook chatten . Als ik je via hyves moet zoeken moet ik wel je volledige naam en adres hebben anders wordt het lastig vinden. Er zullen ongetwijfeld meer Angeline Hoenderop zijn. Er van uitgaande dat dit je echte naam is. Veel mensen gebruiken vaak ook een andere naam .Ik hoor het wel.
Groetjes Diana
Klinkt erg leuk . Als ik dat doe dan hebben we het niet over 1 week maar langer. ook bent u ongetwijfeld een man . Zo ja dan wordt het leven wel erg ingewikkeld . Hoewel emigreren naar Turkije mij wel aantrekt. Ik vind het land erg mooi en de mensen erg gastvij.
In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Groetjes Diana
Bericht is voor juliensailer
no problem
Nou zo simpel ligt het niet .
Maar wat doe je daar precies ?
Je zegt niet veel over jezelf !
Chatten misschien ? Voor de lol :lol:
Hai Diana,
Er zijn niet zoveel Hoenderop achternamen. Je kunt via Hyves, Angeline Hoenderop in Den Haag zoeken.
Ik zie het wel!!!
We kunnen samen de sailer opzoeken in Turkye, is veiliger dan alleen?!
Ok
Ik ga je zoeken op hyves !
Komt goed
:zon02:Hallo,
Net als jullie ben ik ook jaren alleen op vakantie gegaan en omdat ik niet helemaal alleen wilde zijn heb ik Blue Cruises in Turkije gemaakt.
Dit is me altijd heel goed bevallen; je kan alleen zijn als je dat wil en je bent niet alleen als je met iemand wil kletsen of iets ondernemen.
Er is 'n hele week lachen en lol gegarandeerd, je kan 's avonds op het voordek naar de sterren kijken en van een wijntje genieten, je kan actief zijn of luieren; alles is mogelijk.
Omdat ik hier altijd veel plezier aan heb beleefd ben ik 3 jaar geleden begonnen deze reizen zelf te organiseren.
Je kan de beoordelingen lezen op: http://www.zoover.nl/blue-cruise-mavi-travel-vh-sydney/cruiseschip
Mijn websiteadres is: http://www.mavitravel.nl
Hier kan je een indruk krijgen van een Blue Cruise, dit zijn reizen die je een keer gemaakt moet hebben, het is zó mooi.
Of je dan boekt bij mij of bij een andere aanbieder, probeer dit een keer want je zal er geen spijt van krijgen.
Vriendelijke groeten,
Jolanda
Hallo Jolanda,
Dank je wel voor deze mooie tip. Ook in dit gebied ben ik regelmatig geweest en zou een cruise zeker de moeite waard zijn.
Helaas word ik tijdens elke boottrip zeeziek en ook bij rustige wateren.
Dus niet voor mij weggelegd. Jammer!!!
Nogmaals bedankt,
Groet, Angeline