Tunesië-nabeul

Hallo, een aantal jaren geleden ben ik op vakantie geweest naar Tunesie Nabeul in hotel Lido. Zijn er hier mensen die daar recentelijk nog zijn geweest? :wink: Ik ben benieuwd hoe het daar nu is. Ik ben al een tijdje van plan om nog een keer terug te gaan. Graag jullie reacties :smiley:

Hallo Lotte,

Het hotel waar je het over hebt dat ken ik niet.
Ik ken Nabeul en Hammamet wel. Ik vind vooral de Medina van Hammamet heel leuk.
Zelf kom ik meestal in Sousse.
Daar moet je beslist ook eens een keertje naartoe gaan.
Djerba is ook een mooi eiland om eens naar toe te gaan.
Kom eens kijken op http://groups.msn.com/DjerbaGroep
Groetjes,
Pittie

Hallo Lotte,

Ik heb hier op Wereldwijzer gelezen dat PANIS volgende week naar het Lido in Nabeul gaat.
Misschien kun je na haar vakantie informeren hoe het daar is geweest !

Groetjes,
Pittie

p.s. haar berichtje staat bij het onderwerp: “met 4 dames naar Tunesie”

Hallo Pittie,

Ik word niet goed van je bijdragen! Overal kom ik je tegen op dit forum en op het Djerba Forum, en je verteld niks, alleen maar dat het je eens bent met iedereen, wil je soms punten scoren?
Bijvoorbeeld, Lotte vraagt hier iets over een hotel en dan antwoord niet kent WEGBLIJVEN DAN! Dan moet je niet reageren, je negeert mensen hun vraag.
Als je zo graag wilt reageren, vertel dan eens een keer iets aangezien je er al zo vaak bent geweest. Het lijkt wel alsof je geen eigen mening hebt, maar alleen dus aansluit bij de rest.

Ik wil hier graag informatie opdoen, omdat ik erover denk om naar Tunesië op vakantie te gaan. Maar als ik al die reacties van jou moet lezen ben ik uren kwijt en ik ben nog niks wijzer geworden. Dus reageer met een goed verhaal en anders reageer niet. Ik word er doodziek van!

Gegroet Klaas

Ha die Klaas !

Leuk dat ook jij hier een kijkje komt nemen ?
Ook leuk dat je zo positief over me bent.
Ik maak hier verder weing woorden aan vuil.
Punten hoef ik hier niet te scoren, maar jij scoort zeker minpunten !

Groetjes,
Pittie

p.s. niet fair dat je hier anoniem reageert ! Wees een vent en laat een adres achter !

Hallo Lotte, ben net terug van het Lido Nabeul. Wij zaten in de bungalows dus de hotelkamers zelf ken ik niet. Wel natuurlijk van alle diensten gebruik gemaakt en ook van het eten (geweldig buffet!). Ik kan niet anders zeggen dan hartstikke goed. Dus je kunt met een gerust hart teruggaan. Als je nog specifieke vragen hebt hoor ik het wel.