In juli (2009) ga ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika.
Momenteel ben ik op zoek naar goedkope vluchten.
Zo ben ik op de website van tunafish http://www.tnfsh.com/ beland.
Ze bieden wel hele goedkope vluchten aan daarom vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het boeken van vluchten via tunafish en of dat helemaal te vertrouwen is?
Yep, hele goede ervaring mee! Hun service is wat mij betreft prima, voor de rest hangt het van de maatschappijen af. Bij mij waren er een dag voor vertrek problemen met American Airlines die ineens tijdelijk niet meer op mijn bestemming vloog zodat ik niet kon vertrekken. Tunafish heeft meteen een vervangende datum en oplossing voor me gezocht, zonder extra kosten. Ik zou dus zo weer bij ze boeken.
After the great help with so many very low-budget flighttickets for my travels over the past 6 years and my ever changing travelplans, in return I owe them a good reference…
If you are planning on a trip abroad, just drop them a short email for any kind of (free) ticket-advice and just see if it works for you.
My experience with Tunafish: they will reply within 24 hours, they can make any kind of combination (e.g.different countries, length of stopovers) and -my experience- price-concerning it is way better than a Kilroy or other tourcompanies.
They will also help you out when changing plans last-minute or a flight cancellation (unexpectedly, i even got restitution for a cancelled flight!).