Hallo,
Heeft iemand enig idee waarom het niet mogelijk is geld over te maken naar Kenia via Tuma Pesa?
Op de site staat dat dit te maken heeft met locale regels…
Hallo,
Heeft iemand enig idee waarom het niet mogelijk is geld over te maken naar Kenia via Tuma Pesa?
Op de site staat dat dit te maken heeft met locale regels…
Ik heb geen idee, maar heb zelf van de zomer meerdere keren geld overgemaakt via worldremit. Hele overzichtelijke site vond ik. 1X registeren en na de eerste keer werd ik gebeld door iemand in Engeland om de transactie te checken. Daarna altijd zonder telefoontje oid geld gemakkelijk gestort. Ik snapte van babawatoto oid echt helemaal niets. Die had ik eerst geprobeerd.
Via Wereldwijzer app
Heb je geen Keniaanse sim kaart ? Dan doe je het gewoon van hieruit met Mpesa
Mijn Keniaanse Simkaart werkte in Nederland niet?! Die van jou wel??? En hoe zet je dan geld op je Mpesa op je telefoon in Nederland? Want heb daar nog nooit van gehoord in Nederland…
Via Wereldwijzer app
Mijne werkt gewoon (in België) . Hij zegt wel dat ik moet opassen voor de ROAMING costs
Ik schrijf met #247 geld over. Ik vertrek morgen, als je ergens iets wilt storten wil ik het wel via MPESA doen in Kenya zelf.
(als jij dan stort op mijn BE rekening)
Ik ben nu weer gewoon terug in Kenia. Maar dankjewel voor het aanbod
Ik woon hier permanent en was van de zomer even terug in Nederland en wilde dus wat geld naar mn man sturen.
Maar met die code verstuur je het dan denk ik alleen? Dan moet je het tegoed al wel op je Mpesa-account hebben staan?
Via Wereldwijzer app
https://www.worldremit.com/en/home
woensdag en donderdag geld verzenden naar Mpesa zonder transactiekosten!
Via Wereldwijzer app
Ik merk nu ook pas dat Tuma Pesa verlangt dat je inlogd.
Ik gebruikte ook al een tijdje WorldRemit (soms tijdelijke acties) of WesternUnion (met speciale code gratis verzending).
Ook onze vriend Kenya is gestopt met het promoten van Tuma Pesa.
Weet jij iets meer ? Gaat het niet meer van uit Europa?
Hoi,
Mijn Mpesa is gekoppeld aan mijn Equity. Met *247# kan je heel veel doen. GRTZ
We bedoelen wel vanuit Europa , er is iets grondig veranderd,vroeger kon je zelfs een zak cement bestellen met Tuma pesa of bloemen :nadenken:
nieuwe link voor verzending uit het buitenland (het gaat nu via de site van Mtwapa)
geld sturen en boodschappen bestellen kan nog steeds wel met5 tununue.com
Zou iemand kunnen uitleggen hoe dat mpesa werkt. Ik maak nu geld over naar de bankrekening van mn vriend maar daar gebruiken ze veel mpesa dat is misschien makkelijker.
Mpesa is een soort bankrekening maar dan op je mobiel. Je maakt geld over naar de Mpesa rekening. Ze hebben het geld snel, kunnen het opnemen of via Mpesa weer doorsturen naar iemand anders. Heb de laatste keer zelf worldremit gebruikt, dit werkt vlot en in mijn ogen betrouwbaar
Via Wereldwijzer app