Iemand ervaringen hier met Worldremit? Een website waar je online geld kan overbrengen naar andere landen onder andere Kenia.
Zou graag een vriend in nood wat centjes toesturen maar weet niet goed op welke manier dit betrouwbaar kan.
Iemand enige tips?
Western union?
Moneygram?
Worldremit?
hoop op een reactie.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik ben bekend met worldremmit, het werkt snel en correct. De eerste storting betaal geen transactie kosten.
Via Wereldwijzer app
Prima manier om geld naar kenia te verzenden. Zie ook: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175458
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
Ik ben tevreden met worldremit. Gaat heel snel. Ik maak het over naar de mobiele telefoon van mn vriend. Ik vind het handiger dan western union.
Via Wereldwijzer app
Western Union geeft een betere wisselkoers, maar heeft hogere vaste kosten dan Worldremit.
Ik heb laatst www.LionPay.co.ke geprobeerd. Niet zeker of het nou werkte of niet. Je maakt Eypos over naar een Germaansche bank en na verloop van tijd (een week?) kan je dan geld op bv je mpesa krijgen.
Ik ben alleen niet zeker of het aangekomen is eigenlijk… En mpesa geeft geen mini statements meer. Testje gedaan met 10 Eypo.
LionPay rekent geen vaste kosten, en geeft een betere wisselkoers naarmate je meer overmaakt.
Ik ben een groot fan van Worldremit.
Handig is dat ze nu ook een app voor je mobiel hebben waar ook meteen alle adressen instaan die je al gebruikt hebt op je computer. Je kan nu dus ook gewoon alles vanaf je mobiel doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet in de wisselkoersen en transactiekosten heb verdiept maar vooral in gebruikersgemak.