TTT deeltje 88, op naar de 100

Toos: haha meestal wel ja! Maar mijn broer heeft 1 keer 1.5 dag langer gehad… Maar daar kon ArkeF niks aan doen… Het weer was zo slecht dat ze niet mochten landen :smiley:

Beps: uiteraard! Ik moet om 11.50…

Had je broer even mazzel. Je mag al blij zijn als je vertrekt. Als ze vertraging hebben mag je vast het Schiphol NH hotel gaan bekijken. Heb je dat ook meteen gezien:lol:

Ja precies :smiley: :stuck_out_tongue: Zien we nog meer hotels :slight_smile: Maar als ze vertraging hebben dan moeten ze het wel goed oplossen. haha er gaan 50 reisagenten mee… En die kunnen ze maken of breken :finger:

@Toos: :dope:

@CYnthia: Goed dat je er even naar laten kijken. You never know.

Moet nog gauw ff wat zeggen.

Onze buren hebben gister een hele nieuwe dakgoot laten plaatsen, vanwege lekkage precies op onze scheiding, zeg maar. Nu hebben hun fijn die lekkage verplaats, want nu lekt het alleen nog bij ons op het terras. :finger:

Kan kokkie daar weer mee aan de gang.

Oke…ik ga. Moet werken. :dag:

MEIDEN!!! Ik ben zooo blij!

Ik kreeg net mijn collega op msn over Mexicoo…

http://www.riu.com/nl/hotel-riu-palace-riviera-maya-playa-del-carmen-mexico.html

Hier slaap ik!! En ik ga zwemmen met dolfijnen!! :smiley: :wub:

Goede morgen :zon02:
Toch niet naar kantoor vandaag, ga nu dinsdag, vond het niet leuk om in de vakantie extra te moeten werken. Kregen het eerst thuis niet rond maar das nou geregeld, vandaag dus nog lekker een dagje bij mijn manneke thuis.

@Miere
Er begint zo langzamerhand bij jou een beetje rust in de tent te komen. Het vrijgezellenleven begint ook al wat te wennen en … een paar leuke dingen in het vooruitzicht.

@TRL
Groot gelijk dat je thuis blijft, jammer voor de leuke vrienden maar zou er ook niet op staan te springen om met die k het weekend door te brengen.

@Bloem
Lekker laten denken :biggrin:, als wij maar lol hebben hier!
De halve toko al weekend? Ik heb maar 2 handen moet je maar denken, het werk loopt niet weg. En zou het dat wel doen dan is dat toch mooi meegenomen?

@Viva
Vandaag het gesprek met de neuroloog … sterkte meis :kus:

@Damber
Ook voor jou spannend :kus:

@Roanna
Tuurlijk kom jij nog in het lijstje dit jaar!!
Knap opgelost van de buren … NOT :finger:!!! Kokkie oplossen? Laat ze het lekker zelf doen, hun hebben het toch veroorzaakt door de nieuwe dakgoot?

@Cyn
Goed dat mams al een afspraak gemaakt heeft bij de dokter. Moet je nooit mee wachten. Klopt wat Beps zegt, kennis van mij heeft het ook gehad toen hij uit Gambia terug kwam.

@Cyn
Woooooooow, ziet er super uit!!! En dan ook nog zwemmen met dolfijnen!!! Succes zo meteen bij de dokter … was ik nog vergeten.

Haha ja dankje! Ga zo weg!

goeiemorgen (-middag bijna) !

Cyn : ziet er geweldig uit daar ! De All inclusive is ook niet mis (catamaran enz…) :wink:

Marion : sluit me helemaal aan bij ju update ! :slywink:

Ikke vandaag nog 1 dagje, en dan thuis tot en met woensdag. Ga lekker de brug maken ! :biggrin:

Zo nu teamoverleg, ik ben er ff niet hahahah!!!

@Cyn: Het ziet er vreeeessselijk uit, zou er niet naar toe gaan. En met dolfijnen zwemmen, zou er niet aan beginnen. Het is gewoon te erg voor woorden, het zal je werk maar zijn:finger::biggrin:

@Kaylo
Goede morgen meissie, had je al gemist in mijn lijstje vanmorgen. Fijn dat je er bent. Lekker lang vrij weekend voor de boeg. Hoe had ventje het gehad het afgelopen weekend?

@Beps::dag::dag:

@Kaylo::dag:
@Marion::dag::dag:

marion : ventjes hebben zich uitstekend vermaakt ! Hebben het wel kalm gehouden. Hij had last van zijn achterwerk maar niks gehoord over zijn rug hoor ! :tongue: Heeft een fiets op maat laten maken, dus dat zal wel schelen vermoed ik. In elk geval prachtig weer gehad.

Toos : :dag:

damber : zal ik nog aftellen dan ? Voor ons nog 37 dagen, dus voor jou 36 :vak02::vak02::vak02:

Voor ons dan nog 41:vak02:

Toos: ja geweldig he! Dacht meteen aan je foto’s!1

Meiden ben terug… Niet veel aan de hand… er zit niks is… hij heeft het schoongemaakt. En er zit nu zalf in om de ontsteking te remmen… moet het een paar dagen aankijken… en anders krijg ik antibiotica! Dus komt wel weer goed!

Voor mij nog 8 :wub: hahaha