Owww,…Toos wat fris en fruitig allemaal weer. (Handtekening) Foto weer terug.
Ik ga er ook van tussen. Tot morgen allemaal en voor nu weltrusten en sleep well all. :kus:
:dag: :slapen: :idea: Nog even aan?
Owww,…Toos wat fris en fruitig allemaal weer. (Handtekening) Foto weer terug.
Ik ga er ook van tussen. Tot morgen allemaal en voor nu weltrusten en sleep well all. :kus:
:dag: :slapen: :idea: Nog even aan?
Morgen weer naar kantoor dus voor het geval ik te laat ben nu maar vast …
@Beps&Bloem
Meiden … morgen weer gezelli naar jullie favoriete bandje. En 1 ding is zeker, deze keer maken ze het af en worden ze niet eerder van het podium gehaald zoals in Amsterdam. Maak er een toffe avond van samen en …
geniet
[SIZE=7]*[SIZE=2]
http://www.psv.nl/upload/146085_661_1175766529629-Blof468.jpg
[/SIZE][/SIZE]van Blof
Schatjes, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd, lees ook geen letter bij. Met mij gaat het echt heel goed, Hubs is het huis uit, woont samen met z’n vriendin van 22, en ik vind het helemaal prima. Toen zij het huis uit gekickt werd door haar ouders hebben ze zelfs samen een nacht bij mij op zolder geslapen. En ik vind het helemaal prima, hoop echt dat ze gelukkig worden samen. Ik begin er al aardig aan te wennen, vrijgezel zijn, en eigenlijk bevalt het me wel. Heb vakantie geboekt voor oktober, uiteraard weer naar turkije. Ik ga 4 oktober, is nog wel een end weg, maar het staat wel al vast, joepie!!! Dus ik mag in de lijst, waarschijnlijk onderaan, maar dat boeit me niet. Eerst een week blue cruise vanuit Marmaris, en dan nog een week ALLEEN in het appartement. En als het ff kan ga ik over een paar weken ook, maar dat wordt dan echt een super last minute, eerst de scheiding en alle rompslomp achter de rug.
Sorry, er zijn misschien mensen die niks van dit verhaal snappen, maar aan wie ik het wil vertellen, die snappen het wel. Hvjullie,
XXXX Mar
:zon02:
Goedenmorgen deze stralende morgen!!!
Wat een tijd, maar ja, vroeg beginnen lekker hoor
@Mierre: Ja meis, verwaarloosd, maar we zijn niet eens boos
Sterkte de komende tijd, en als het allemaal achter de rug is: VAKANTIE!!! We(TRL hihi) zetten je in t lijstje(lijstje is van TRL hihi!!)
En nu…op richting werk, alles regelen, ijsje eten ehhh niet Aiji moet eten…haha
Goedemorgen,
Beps en Bloem,heel veel plezier vanavond bij Blof.
Miere,het meeste achter de rug,nu echt aan jezelf gaan denken.En zal je in het lijstje zetten.
Ikke vandaag ook lekker een half dagje,nog geen echte plannen voor het weekend.Vrienden zijn naar Duitsland zou eerst ook mee maar geen zin,toen besloten om een dagje te gaan,maar na de ruzie van vorige week heb ik daar ook ff geen zin in.
Fijne dag allemaal
:GERMANY:Raak: 9 mei - Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 11 mei - Scheveningen
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
morninkkkkk dies morninkkkkk!!!
@ trl groot gelijk, na zo’n ruzie meteen met zn alleen naar duitsland lijkt me niet zo!
@ miere… cool… blue cruise… nu ben ik echt jaloers… zucht
@ marion, hahahaha echt lachen hoe je altijd weer een plaatje tevoorschijn weet te toveren… mensen zullen wel denken? wat mot blof zo levensgroot op de pagina?! hahahah
enneuhm blof is niet mn favo bandje hoor, maar goed…
dus… een hele dag werken… we zijn vandaag maar met zn 3-en, ipv 7
dus… ik zie de bui al hangen… maar ik doe net of ik gek ben! ![]()
doei doei!
Goedemorgen :dag:
Bloem lekker bezig geweest met de nijno’s en vanavond met Beps die een halve dag werkt naar Blof. Ik hoorde dat Najib Amhali helemaal geweldig is ![]()
Filiz, have fun in Duinrell
Raak, ook jij een goede reis gewenst en veul plezier in Duitsland
Zus, ook jij een half dagje vandaag… kan me voorstellen dat je niet staat te springen om mee te gaan naar Duitsland
Miere, dikke knuffel!
Solly, de rest weer vergeten…
Ik vandaag werken tot half 4, daarna de auto een rondleiding geven in de wasstraat… naar huis en vanavond naar het ziekenhuis… Ben benieuwd wat de neuroloog en het hoofd v.d. afdeling zegt tegen Viva…
@Viva(en hubbie en Damber) Succes bij het ziekenhuis vandaag…
@TRL: Ik ging ook niet!!! Echt niet!!!
Ik op het werk, doe ook of ik gek ben :lol: oh nee dat word je hier!!! :lol: :lol: :lol:
Goedemorgen meiden,
Ikke zo boodschapjes doen voor paps, sleutels bij laten maken voor het alarm wat paps krijgt…
Dan even bij paps aan de sop, en vandaar uit naar het ziekenhuis…
Gisteren nog even naar mams geweest, maar ze lag te slapen, had het vreselijk warm het is net een sauna in dat ziekenhuis. De zon staat precies in die kamer.
Ze durft niet meer naar het toilet is bang om te vallen. Ze krijgt logopedie om goed te leren slikken…dus mag nog steeds niets drinken omdat ze bang zijn dat ze zich verslikt. Er zit toch nog behoorlijk wat slijm bij haar, dus dat komt er ook uit…pffffff ik weet niet wat ik er van moet denken… Ze wist wel dat er kaartjes bezorgt waren en van wie ze afkomstig waren…
Ze zegt ik doe zo erg mijn best, maar ik ben zo moe…ik weet nu ook waarom mijn zus zo moe was, voordat ze zuurstof kreeg.
Vanmiddag dus het uur U, althans dat hoop ik, heb ook gelijk een gesprek met de zorgcoordinator over het vervolgtraject van mams, verpleegtehuis maar dan wel graag in de regio van mijn vader, anders kan hij haar niet meer zelf bezoeken, en ben ik nog verder van huis. Kortom een goed gevulde dag, dus voor mij vandaag geen zonnetje om in te zitten…
Filiz lekker naar duinrell
Beps naar blof
Bloemmie ook naar blof, en moet kroelen met kaatje
Roanna, hubbie toch met veel plezier naar de asperges
Cyn, mexico begint ook al op te schieten, hoe lang ga je eigenlijk??
Raak niet te veel weiswine drinken he heel veel plezier
Marion, geloof dat je vandaag gaat beginnen met de nieuwe medicijnen voor J.
Toos, vandaag ook korte dienst, of ben ik mis
Tlr, groot gelijk dat je niet meegaat, ik zou ook denken plof maar daarzo
Damber auto door de wasstraat, ik heb er ook nog een waarvan je niet meer kan zien, welke kleur hij heeft, trouwens ook de ramen zien er hier zo uit, komt allemaal van de polletjes die door de lucht dwarrelen.
Morgen nieuwe zonnebrillen ophalen bij de opticien, voor hubs en mij…die zijn net op tijd klaar zeg maar.
en toen wist ik het even niet meer.
Goodmorning sunshine.
@Bloem: Onze naam komt ook heus nog wel in het lijstje dit jaar. :nod: Doen nu net even of we gek zijn, net als vandaag!
@Viva: Heel veel succes vanmiddag bij het gesprek en hopenlijk kom je er wat verder mee, over hoe en wat. Sterkte ook nu weer hoor!
@Trl: Ik geef je ook groot gelijk. Ik zou ook niet gegaan zijn en helemaal niet na al die toestanden. Lekker thuis blijven en van het zonnetje genieten. Of ff lekker shoppen? :nod:
@Beps:Op naar het werk, dus werkse en nogmaals veel plezier vanavond. Gedraag jullie wel he!
@Damber: Al aan het werk en nog zoveel te doen vandaag. Druk druk, druk dus!
@Miere: Als je het leest (een keer), hardstikke tof dat je die reis hebt geboekt voor jezelf.
Het is je gegunt.
Zo, even mijn bakkie leeg maken en dan toch maar even aan de sop.
Iedereen weer een hele fijne zonnige dag gewenst en wie weet, tot laters.
Zo iedereen is er (bijna) weer… Marion is aan het werk!
Hehe, het is nu al warm, en de dag moet nog beginnen!!!
Pffffffffff
Ja bijna iedereen. Toos zal nog wel in bed liggen. :finger: ![]()
Beps…warm? Heet? Laat je niet gek maken vandaag hoor! Hi, hi.
Sterkte ermee en zie dat je dag doorkomt Veel drinken he!!! Water bedoel ik he!!!
Cynthia moet nog komen. Mag ze ook weer de sauna in.
Oh, ik ga. :dag:
Cynthia heeft lekker vrij vandaag!!! :D:D:D:D lekker he!!
Viva, Damber en hubs: succes in het ziekenhuis vandaag! :kus:
Miere: :kus:
Beps+Bloem: veel plezier bij Blof!!!
Ik dus vandaag vrij, maar zou het fotoalbum afmaken… maar wil ook wel graag in de zon!! Zit alleen met een klein probleempje… Ben in Maleisie in mijn been gestoken door een insect?! Geen idee wat voor een, maar het jeukte als een gek… Het is gaan ontsteken en nu heb ik een gigantische rooie plek op mijn been met een gat (circa 0.7 cm)… Voelt allemaal erg fijn aan (not)
Oh en Mexico is voor 6 dagen… 4 nachten ter plaatse, en 1 in het hotel… Maar ja Arkefly he… dus misschien wordt het wel korter/langer!!! ![]()
:kus:
Cyn: ga naar de dokter!!! er kan ook iets in groeien
Er zijn insekten die hun larve erin prikken en die groeien er dan uit!!! GAAN!!! NU!!!
Mijn moeder belt net dat ze al een afspraak heeft gemaakt, dus moet straks even langs…
Nee, toos ligt niet meer in bed, die was er om half 9 al uit en dat op mn vrije dag:biggrin:. Sop ze vandaag en niet in de KD vallen he
@Viva en Damber: Succes met het gesprek vandaag
@Bloem en Beps: Alvast veel plezier bij Blof
@Trl: Nee dan zou ik ook niet gaan
@Miere: Lekker naar Marmaris, je hebt groot gelijk en zachtjes aan je leven weer een beetje op de rails
@Cyn: Meestal is het korter bij Arkefly, verstandig dat mams een afspraak bij de HA heeft gemaakt. Moet je niet mee blijven lopen
@Cyn: Mooi!!! Meld ff als je geweest bent!!