TTT deeltje 88, op naar de 100

Wow, dat heb je zeker goed onthouden:thumbsup::thumbsup::biggrin:. Hoe is het met kokkie, moet hij nog naar de asperges?

@ roanna, ja roep dat al een tijdje en het werd tijd voor wat nieuws…
@ toos 4 tot 8 (goed onthouden he :wink: ) das me wel een lekker dienstje… alleen wel rottig met eten denk ik…

@Toos: Ja zekers en hij doet het nog met plezier ook. :biggrin: Iedere dag is hij een paar uur weg.

@Marion: Hopenlijk doen die medicijnen hun werk bij J. Je houd ons wel op de hoogte he?

@Mk: Leuk dat je ook weer wat vaker komt. Alles goed met de kids? G, zal al wel een groot knulleke zijn he?

@Linda: Ook weer thuis van het werk? :dag:

Zo meiden ik ben er nog ff snel!!
Ouders weg, lekker gekletst!

De kast is vandaag gekomen,…en hij blijft in de kamer erbij staan!!! Hij is leuk/mooi/oud/btje rommelig hier en daar…mooi oud dus!!!

Morgen ik een kort dagje, 8-13 want alles pakken thuis, auto voor de armsteun naar de garage(uurtje) iets eten en dan…kaatje en kootje knuffelen en door naar BLOFFFFFFFF!!! (met mn vriendinnetje die ik dan ook geknuffeld heb yeahhhh)
Nu lekker slapen!!
Tot morgen!!!

Toos, ik zie jou niet meer dansen. How come? :wink:

@roanna: ja ben ook weer thuis van een lange dag werken morgen nog van 9.30-18 uur en dsn weekend

@Beps:Oh, wat veel gebeurd dan bij jou zo eventjes. O ja, jullie morgen al naar Blof. :thumbsup: Ben benieuwd hoe jullie het dit keer vinden.

@Raak
Dit is stom van me … dacht dat je een dag later zou vertrekken en zag net dat je ook morgen al gaat.
In ieder geval heel veel plezier maar dat zal vast gaan lukken met dit mooie weer. Een terrasje en een moezeltje.
Wens jou en de hele bubs

Heel veel plezier in Cochem

geniet er van

@Bloem: Ja ook knap onthouden:thumbsup::thumbsup:. Ik begin een half uur eerder en heb dan recht op etenspauze, zou anders van mn graat vallen. Op zich een lekker dienstje, geen zwaar gesjouw, is een keukendienst en dient als aanspreekpunt voor familie. Hoe is het met Kootje??

O ja Beps… weltrusten. Niet "bijbabbelen "toch?

Tot morgen.

Ik zie het ook, mn foto als buikdanseres weg:crybaby::crybaby:

Oh Toos, ik zie jou daar ook op het terrasje in Cochum met je hubs. :biggrin: Leuk!

Bij Beps ook. Foto weg!

@Roanna: Dat je me nou weer moet zien, dat rode vest valt ook wel op he. Gelukkig zie mn schnaps net niet:tongue::tongue:

@Beps: Vroeg naar bed, wel gaan slapen he

Nog 85 te gaan. :dag:

zitten jullie ineens te kleppen!!

@ toos, kootje is alles okey… alleen kaatje zo schuw weer… ze wil 's avonds niet meer in de bak… of wel, maar zodra ik t hok dicht wil doen, hupt ze er gauw weer uit… zucht… een en al getrap en geduw en gewurm…
nou ja, strax weer 3 dg vrij, kan ik mooi weer “bonden” met haar…

maar goed, ze zitten nu allebei te smikkelen van hun groentes in de bak, deurtje dicht, ikke lekker slapen! morgen drukke dag… ikke wel de hele dag werken… dus…
slaap zacht allen!

@Bloem: Slaap lekker enne alvast veel plezier bij Blof

@Bloem: Zo leuk te lezen, hoe jij je vermaakt met je nijntjes. Die boffen maar met zo’n baasje. :thumbsup:

Weltrusten hoor en slaap lekker. Inderdaad een drukke dag voor jou met Blof erbij.:dope:

Ik ga zo ook maar afsluiten. Ga nog ff de boekhouding doen hier. Ha ha. Nouja… rekeningen betalen. :thumbsdown:

@Roanna: Moet af en toe gebeuren he. Ik ga ook zo mn mandje in, dusssss
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slaap_lekker/welterusten252520292d49au.gif