TTT deeltje 88, op naar de 100

gelukkig Cyn!!

Ik weer terug dus nu nog 25 min!!!

Mijn waterskimanneke is weg onder mijn handtekening ? Zit zeker al in ADR ? Kon nie wachten ! Hahaha ! :question:

Beps: ja ben ook wel blij… toen je dat had gezegd zag ik mijn gedachten al hele dieren uit mijn been kruipen haha

Kaylo: haha ik denk het!

@Kaylo: Mijn puppie ook.
Ze hebben weer eea opgeruimd of aangepast denk ik!!!

@Cyn: ja joh ik heb dat ooit gezien, en die hadden ook eerst giga-jeuk en daarna ging er een pop groeien onder hun huid zeg maar(JAIKSSSS zo goor!!!) Maar goed, het valt gelukkig mee!!!

gadver haha… nee doe mij dan maar gewoon dit!!!

cyn : gelukkig was het geen beestje in je been !

Ben op zoek gegaan naar mijn ventje, maar vind hem ook niet meer bij animaatjes. K vond het nochtans een leuke. Zal eens iets anders zoeken, zien of het lukt.

Kaylo, heerlijk he… dat aftellen :smiley:
Cyn, koffer al gepakt?? Blij dat je geen beestjes in je been hebt groeien :smiley:
Beps, werkoverleg gehad… en puppie weg :frowning: gelukkig komen ook puppies weer terug :smiley: :smiley: :smiley:

Ikke niet mee hoor met Viva naar het ziekenhuis… ikke gewoon aan het werk… nog 2 uur en 10 minuten…

Hier nog 32 berichten en dan bevallen!!

@Kaylo
De mannekes zich goed vermaakt, gaan jullie er met de vrouwkes ook nog een weekend tussenuit?

@Cyn
O das goed nieuws, in ieder geval geen enge beestjes in je been.

@Beps
Of dat ze eitjes onder de huid leggen, en later komen er wormen uit gekropen. Moet je toch niet aan denken, al die mee-eters.

Damber: haha nee joh… ga pas volgende week he!!! en werkse nog ff!

marion : Denk dat ik nog wel een weekendje naar zee ga, bij mijn vriendin. Die woont in Oostende

@Kaylo
Is ook leuk toch! Vooral met dit weer :zon02: … eerst lekker bakken, terrasje pikken en mensen kijken.

@cyn
Gelukkig geen beestjes.

@viva
Drukke dag en vandaag HET gesprek, ik hoop dat het goed gaat.

@kaylo
Lekker een weekendje naar zee en al druk aan het aftellen.

Mk : :dag:

Mijn ventje is terug aan t skiën, heb het terug ingesteld

Ga toch maar een uurtje vroeger stoppen. Heb een “schandelijk” lange “werkdag” achter de rug ! Om 9 u toegekomen en om 15 u terug weg. Ga nog wat profiteren van het lekkere weertje !:dag:

Iedereen die nog moet werken : werkze en de rest : geniet van het zalige lenteweertje ! :vak02:

Denk trouwens dat er gaat bevallen worden vanavond ! Dat wordt puffen met dit weertje !

Goedemiddag.

Zo, ben d’r weer. Nog 23 te gaan . :biggrin:

@Cynthia: Zo zeg…wat een afschuwelijk… mooi hotel. Die ligbedjes in het zwembad…moet je niet aan denken. Zonnetje erbij. Mmmmm… En dan dat eten… afschuwelijk …lekker ziet dat er uit.

Kan me niet voorstellen dat je daar heen wilt. :biggrin: Bofkont. :thumbsup:

Denk het ook Kaylo… veul te warm om te puffen, maar als het net zo soepel gaat als met de vorige bevallingen gaat het goedkomen…

Even goed doorkleppen dames, kan het zo nog gebeuren. Zet ik vast het drinken op tafel tegen de hitte. :wink:

@Kaylo: Je waterskieer weer terug gevonden? :zon02: