Zo ik thuis… Was leuk, alleen wist Aiji te ontsnappen, en heeft het hele veld over gerend,…
Dat was ff minder, maar uiteindelijk kwam ze wel!!!
Nu ben ik dood(moe) en ga naar bed
:slapen: lekker
Zo ik thuis… Was leuk, alleen wist Aiji te ontsnappen, en heeft het hele veld over gerend,…
Dat was ff minder, maar uiteindelijk kwam ze wel!!!
Nu ben ik dood(moe) en ga naar bed
:slapen: lekker
http://shibaforum.nl/forum/images/smiles/drink2.gif
en dan slapen haha
@ beps… ontsnapt? oeps… nou ja…heeft ze ff lekker kunnen razen!!
ikke ga slapen… mits ik de twee konijnen tegelijk in de bak krijg…
ja gelukt!
@ linda ook slaap lekker
tot morgen allen
Ik ga ook slapen slaap lekker en tot morgen allemaal
Goede avond meiden!
@Cyn
Vervelend … ben je zover dat je de knoop door kan hakken en dan wil of kan askim het niet begrijpen. Succes!
@MK
Leuk is dat met de kids naar de beestjes. Liep vroeger ook met J altijd naar het water om de eendjes te voeren. Ging ook meer brood zijn mond in dan naar de eendjes. Was niet zo’n geweldige eter dus dat was mooi meegenomen.
@Raak
En weer op reis. Naar Duitland dit keer, groot gelijk … genieten als je de kans hebt!
@Toos
Lekker in de zon gezeten.
@Bloem-Linda
Eindelijk het fotoboekje binnen. Klein misschien maar het belangrijkste is dat het mooi geworden is.
@Trl
Lastige diingen he … die hormonen?
@Beps
Aiji ontsnapt, moest je haar na over het veld of kwam ze uit zichzelf?
@Viva
Ook even in de zon gezeten. Hoe was het met je moeder vandaag? Had ze nog veel last van haar val gehad?
En mijn dag vandaag. Eerst naar het Radboud, alles was goed dus we gaan morgen met de echte pillen beginnen. Langzaam aan opbouwen en over 2 weken zit hij op de dosis die hij voor zijn gewicht mag hebben. En jullie snappen wel dat ik erg benieuwd ben hoe dat ze gaan werken.
Daarna de stad in geweest, lekker gegeten en en ja hoor … in de laatste winkel daar hing hij … DE jas voor J. Schrikbarend duur maar hij kan er weer 2 jaar tegen hoop ik.
Vanavond nog even naar Limburg gereden, had kleine neefje beloofd snel weer een keer op bezoek te komen. Hij is gelukkig weer bijna helemaal de oude na de operatie. En daar weer te lang blijven hangen natuurlijk. Maar het is vakantie en loop er de deur niet plat, was gewoon gezellig met de meiden onder elkaar.
update…
mams heeft vandaag logopedie gehad, ze kon beide ogen nu wel openen, maar is zooooo moe, morgen een longfoto, ze vermoeden dat ze toch een longontsteking heeft, of heeft gehad dus daar een check voor…leggen ze haar vanavond wat hoger in bed voor het bezoek komt, stoot ze haar hoofd tegen het achterbord van het bed…ik wordt niet meer kwaad, maar vrijdag zal ik toch echt mijn zegje doen daarzo…wat een k*tziekenhuis zeg…
met paps gaat het heel goed boven verwachting…
Beps …ijsje aan de ren geweest vanavond
Tlr…buddag
Linda…op bezoek het weekend
Raak…richting de moezel
Mk…op zoek naar voorlichting medi voor vakantie
en toen wist ik het niet meer…
iedereen welterusten…
@Viva: Dat is toch wel lomp hoor, het zit mams ook niet mee he. Heeft ze verder nog wat overgehouden van haar val? Misschien is ze moe van de medicijnen, bijwerking van?? Gelukkig dat het met paps wel goed gaat. Vandaag toch nog ff in het zonnetje gezeten
@Marion: Een jas voor J gescoord en morgen de grote dag, start met de nieuwe medicijnen
Daar zou ik dus wel netig van worden, want dat is gewoon lompigheid
vrijdag doe ik mijn zegje, ik weet dat een complicatie een longontsteking kan zijn bij een cva, maar daar was ze de nacht voor dat ze de beroerte kreeg al voor op de ehbo, jawel van hetzelfde ziekenhuis…
ik kan de moed niet meer opbrengen om boos te worden, daar heb ik alleen mezelf mee… 6x wakker in de nacht…dat voel je de volgende dag goed hoor, dat kan ik je wel vertellen, no 2 dagen wachten en dan een gesprek, ik ben benieuwd of ze wat kunnen vertellen
van de val heeft ze een hele blauwe arm, juist ja degene die het niet goed doet, en last van haar nek…met billen afvegen, is ze dus voorover en opzij gevallen…en dat had dus echt niet mogen gebeuren volgens mij
zo ik duik erin…kijken of ik een hele nacht door kan slapen…truste allemaal
Nee Viva, dat had niet mogen gebeuren. Dan hebben ze haar niet goed vastgehouden. Daar valt weinig aan goed te praten. Ik voel met je mee meissie, ik weet hoe machteloos je je kunt voelen. Slecht slapen had ik ook, je ligt met 1 oor op de telefoon. Bij mij ging mn mobiel overal mee naar toe, dus ook naar boven. Zat rechtop als ik maar dacht dat ding te horen. Het is een vreselijk onrustige tijd voor jezelf en je komt niet tot rust. Ik was na 3 weken echt helemaal total loss, daar kwam nog bij dat ik iedere dag minstens 2 uur in de auto zat.
Voor hetgeen nu gebeurd is hoef je niet te wachten hoor tot vrijdag, je kunt ook een gesprek aangaan met het hoofd van de afdeling. Maar ook zeker zeggen wat je dwars zit bij die arts en in de tussentijd, neem voor zover je dat kunt wat rust. Je weet niet hoelang het gaat duren en jouw batterijtje is volgens mij al aardig leeg
Ik leef met je mee en denk aan je. Hou je taai en probeer lekker te slapen. neem een flinke neut, wie weet helpt het
:zon02:
Ik ben er weer!!
@Viva: dat is echt niet normaal!! Dan hebben ze haar gewoon, hup, niet opletten, omhoog geknalt!!! Daar ging ik ook wat van zeggen bij het hoofd van de afdeling! Zo horen ze niet te werken!
Denk je aan jezelf!! Wat Toos al zei, ik heb ook het gevoel dat je er al verder doorheen zit dan jezelf door hebt!!! Als jij niet goed gaat, KAN je NIET voor mams en paps zorgen! Want dat klap jij in!! Heeft niemand wat aan!!! :kus:!!
Pfff ik wil NIETTTTT Bedje lag lekker, ikke nog slapen, MAAR Aiji wilde eruit! En ik denk dat ze heeeeel nodig moest!!! haha
Morgen,
Viva,ze zijn lekker bezig daar zeg,zal een opluchting zijn als je je zegje morgen kan doen,en dat ze er ook wat mee gaan doen.
Marion,geslaagd voor een jas voor J,en vandaag beginnen met de nieuwe medicijnen.
Sorry de rest kwijt,maar wil wel zeggen dat ik jullie allemaal lief vindt en voor allemaal een dikke :kus:
Fijne dag allemaal
:NETHERLANFiliz: 9 mei - duinrell:NETHERLAN
:GERMANY:Raak: 9 mei - Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 11 mei - Scheveningen
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
owh das lekker wakker worden met die dikke kussen…
helaas had ik ze graag in bed willen hebben… weer te lang blijven liggen
maar goed
@ marion, jippie, toch een jas, !! die heeft hij toch bijna niet meer nodig?? ![]()
@ viva, zoals toos en beps al zeggen denk ook aan jezelf.
ik vind je een kanjer hoe je alles doet, maar denk ook aan jezelf…
ikke zo naar de garage, hopelijk (als ze t niet vergeten zijn) huurauto mee en dan werken en weer terug om mn autooke op te halen… kom echt tijd te kort!!!
anyway
ben gauw weg!