TTT deeltje 88, op naar de 100

Goedemorgen :dag:

Raak, lekker weekendje weg met moederdag… lekker hoor!
Zus, velletje zit niet goed… dikke knuf!
Aiji ontsnapt
fotoboekjes klaar…

Gisteren zijn mijn schoonzusje en ik naar oma geweest. Oma wilde haar ogen niet openen, maar later waren ze beide goed open. Toen ik aankwam, vertelde m’n schoonzusje mij dat oma het had over een bloeding in haar hoofd, longontsteking en dat oma haar hoofd had gestoten. Die bloeding en ontsteking wilde ik even navragen bij de balie. Daar zat een verpleegkundige? maar was niet bekend met mijn oma. Ik heb haar gevraagd hoe-en-wat, en zij vertelde mij dus dat er geen bloeding was en er dus vandaag foto’s gemaakt worden van haar longen. Verder stond ook in het dossier vermeld dat oma was gevallen in het toilet en dat ze nu weer haar hoofd had gestoten aan de beugel van het bed. Ik vond niet dat ik die zuster voor verrotte vis kon uitmaken… iemand die niet op die afdeling werkt, kun je moeilijk dingen verwijten… Al kookte mijn bloed wel!! Echt ongeloof’lijk dat dit ‘zomaar’ kan.

Viva is Viva niet als ze zichzelf niet voorbij loopt. Viva staat altijd voor iedereen klaar en loopt vaak harder dan haar benen aankunnen. Dit moeten wij absoluut niet tegenhouden, dat komt niet goed. Als we met haar praten geeft ze ons gelijk, maar zal gewoon hetzelfde patroon aanhouden. Hoe meer wij roepen dat wij willen helpen, hoe harder Viva gaat lopen om ons niet te belasten… is niet goed en dat heb ik Viva ook gezegd… maar zoals ik al zei… Dat is Viva (K)

Goedemorgen all.

@Damber: Zo lief van je, dat jij hier nog eens even benadrukt, hoe Viva in elkaar zit. Hoewel de meesten dit al wel zo ongeveer weten hoe zij is, is het ook fijn om het toch nog eens van iemand van heel dichtbij te horen.

Dat is nu eenmaal Viva. Raast maar door en loopt haar eigen voorbij, hoe goed en lief ook bedoeld, want het is “haar” moeder en daar wil ze alles voor doen, plus dat ze ook vader nog in de gaten moet/wil houden. Ik neem ook mijn petje voor haar af, maar wat de anderen ook al zeggen, dit moet niet te lang duren, want dan zal ze toch een keer haar eigen tegen komen en is ze nog verder van huis. Hopenlijk gaat dat ook niet gebeuren.

Ik hoop dat er vrijdag wat meer duidelijk komt omtrend de ziekte van jullie Oma en vandaar uit verder kunnen gaan. Nu is alles nog zo onduidelijk van, wat heeft ze nu precies gehad enzo. En tja, ze heeft wel erg veel pech in dat ziekenhuis. Pfffffff…

Nou meid, jij ook veel sterkte gewenst. :kus:

Werkse nog.

@ Iedereen: Ook weer werkse en ook nog een fijne dag gewenst. Ik heb verder niet veel te melden momenteel.

Tot laters… :wink:

Lieve Viva en Damber :kus:

Zo wat een rust!!!

@Damber: :kus: ook voor jou, jij moet ook met haar leven :wink: :wink:
Maar het is een schat tenslotte!!!

hier zooooo druk… en geen leuke gesprekjes…
bahbahbah

goedemorgen meiden,

vannacht goed geslapen, ging er laat in maar wel de hele nacht niet wakker geweest.
Heb het ziekenhuis gebeld, en naar het hoofd van de afdeling gevraagd, ze belt vanmiddag terug, en ging even navragen hoe en wat…
Ik heb voor mezelf de vraag maar omgedraaid wat zou ik willen dat mijn dochter deed als ik in het ziekenhuis zou liggen met hetzelfde als mijn moeder, juist ja…ga meisje jij kan hier niets aan veranderen…
Lekker om te lezen hoe Damber mij omschrijft (de schat:kus:) ja ze heeft 1000% gelijk, ik weet het en dank jullie wel voor alle lieve woorden…het enige wat gebeurde daardoor, dat de tranen over mijn wangen stroomden, moet zeggen het lost niets op, maar het lucht wel op…
Laten we maar zeggen dat de druk even van de ketel is.
Ik moet relativeren en proberen rust te vinden, het zal wel lukken maar heeft even tijd nodig zeg maar.:hihi:

@Viva: :kus: Geen woorden alleen :kus: Lekker de zon in!!!

Roanna, Cyn en Beps, dank jullie wel voor jullie lieve woorden :kus: en Beps, met zo’n schat van een moeder valt prima te leven

mam… als ik straks thuiskom… krijg je een dikke pakkert van me :wink:

Viva: lieve schat… :kus: rustig aan vrouwtje!!! :kus:

Viva en zussie,jullie verdienen allebei een dikke :kus:

Goede morgen,
Heb het werk achter nu zo ongeveer klaar, dus vandaag maar eens van de zon gaan genieten, spreek uit als in de tuin gaan werken.

@Viva
Echt niet meer normaal wat er allemaal met je moeder gebeurd in het ziekenhuis. Doe je zegje vrijdag maar jou kennende gaat dat wel goed komen. En … pas goed op jezelf!!

@Bloem
Dat nieuwe bed ligt echt lekker he :wink: ?
Niet nodig nu die jas maar … ‘this is Holland’ en voor je het weet krijg je weer een flinke bui op je dak.

@Damber
Rennen hoort nu eenmaal bij Viva. Rennen … liever nog vliegen. En dat gaat allemaal goed, dat kan ze af en dat moet je ook niet tegenhouden. Het zijn meestal de zorgen om iemand en in dit geval ook nog de woede-onmacht-frustratie die je onrustig maken en uit je slaap houden. Maar morgen gaat ze stoom afblazen, dan is de druk van de ketel en zal ze hopelijk weer wat rust krijgen.
Ennuh … je moeder heeft gelijk … je bent een schat :kus:

@Viva
In ieder geval vannacht goed geslapen, weer een klein beetje bijgetankt. Een huilbui vanmorgen, het lost wel niets op maar het moet er wel uit meissie. Denk aan je en een hele dikke :kus:

Even vlug goeiedag zeggen !

Wel wat bijgelezen, maar niet veel bijven hangen. Sorry !

Damber : hoe jij me mams beschrijft : in 1 woord liefdevol ! Ik ken haar niet persoonlijk, maar zie en lees hier dat ze gewoon een prachtmens is. En jij ook trouwens ! :kus:

Filiz : jou wens ik nog een hele goede reis morgen. Geniet ervan meisje !

Wij beginnen nu ook echt af te tellen, wordt hoog tijd. We zitten er beide een beetje door, en dat laat zich wel merken. De opvang is geregeld en de hondjes hun “hotel” is ook besteld. Nog 6 weekjes !!! :zon02:

RAAk : sorry hoor ! Heb er overgelezen ! Voor jullie natuurlijk een heel goeie reis !! :kus:

Marion en Kaylo :kus:

Kaylo, ik ben blij dat jij de weken zo goed bijhoud :smiley: Ik vertrek namelijk 1 dag voor jou naar Kreta hahahhaah hoef ik niet te tellen… dat doe jij voor mij hihi

Kaylo: dat schiet al lekker op!!!

ola…
ff gauw en stiekem… half bijgelezen en zag erg veel lieve woorden en kusjes langskomen…
altijd leuk, dus ikke doe gewoon ff mee :kus: :kus:

:smiley: zo… das lekker he?! :smiley:

Goeie middag,
Er is al zoveel gezegd, dus Damber en Viva…http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/krt9.gif

en voor jullie allebei http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/knuffel20865ok.gif

heerlijk al die knuffels en kusjes

@Kaylo: Ik ben even de weg kwijt… Eerst zeg je dat wij zorgen dat je niet welkom bent… dan kom je niet… en nu zeg je ff gedag… Kom je wel weer dan???
Iig ben je dik aan t aftellen…

Hier zooo druk/warm/ongezellig…

Beps: hier ook zooo warm… en haha niet druk… Alleen hebben veel tickets… :frowning:

De touroperators zijn trouwens nog steeds niet bezig met het veranderen van de Eco-Tax… :finger:

Na al dat geknuffel weer terug naar de orde van de dag. Heb maar een kort crockdagje vandaag, van 4 tot 8 en dan de hele pinsteren vrij. Volgende week ook een rustige week, maar dan…Nog niet aan denken, nu lekker genieten van het :zon02:
@Beps: Tot hoe laat moet je vandaag of had je dat al gezegd:hihi: