TTT deeltje 88, op naar de 100

Viva,dus ff lekker je rust genomen,gelijk heb je…

Vorig jaar hadden we een topic over ziek, ongemakken tijdens vakantie, wat moet je meenemen:

iets tegen muggebulten
iets tegen uitdroging
etc etc

Iemand enig idee waar ik dat vind?

hi allemaal, gisteren saai daagje beurs in A’dam, maar terrasje daarna maakte weer veel goed:nod:
Vanmorgen ff doorwerken op kantoor, nu weer bijgelezen en beetje tijd
Trl : Askim gesproken en van vriend leuk cadeautje gehad. Nu veel last van hormonen, gaat weer over hoor meis:kus:
Beps : nog gefeliciteerd met Hubs, en nu weer "lekker"aan het werk, not!
Damber : jij hebt het met alles nu ook maar heel druk he meisje en dan je oplader ook nog opgevreten haha.gelukkig hebben ze er zat van he
Marion : eindelijk DE DAG en weer medicijnen, zal voor jullie wel een opluchting geven he en dan ook nog ff shoppen, hoop dat je het naar je zin hebt
Roanna : wow zag je foto nieuwe look, heeft echt deugd gedaan hoor, ik moet morgenavond weer, hoop op hetzelfde effect
Cyn : suc6 hoor meis, hij zal niet blij zijn met dit bericht, ik heb het helaas ook een keer bij mijn dochter van dichtbij meegemaakt, niet leuk maar als het niet goed voelt moet je dit gewoon doorzetten, sterkte ermee
MK : fijn dat de kids het zo leuk vonden bij de diertjes he en zo’n kale boterham smaakt ook best lekker, toch ?:lol: sterkte met je opa
Linda : gezellig lekker met z’n allen uit eten, heeeel fijne dag
Toos : bah, jij zit allemaal weer dingen te doen in de tuin waar ik niks an vind:angry: Genieten he, wat een mazzel duurt gelukkig nog een hoooooop daagjes
Ik kan weeer in het lijstje heb net groot huis geboekt in Cochem Duitsland, gaan met 16 mensen moederdag vieren, ik vertrek vrijdag en ben dinsdag weer terug, wordt weer feeeest

Zo meiden ik ben weer bijna klaar
nog 20 minuten!!!

@Raak klinkt lekker!!! Ikke ga naar de camping met mn ouders en met dit weer: BBQ!!!

@TRL: :kus: Komt wel goed

@Viva: je bent ook de beste dochter die een vader en moeder zich kunnen wensen!!!

En nu, nog 20 minuten(Pfff schiet ook niet op!!)

:NETHERLANFiliz: 9 mei - duinrell:NETHERLAN

:GERMANY:Raak: 9 mei - Duitsland:GERMANY:

Cynthia: 11 mei - Scheveningen
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@raak
Dat klinkt goed! ik heb je maar in het lijstje gezet.

MK : dank je, jouw vakantie schiet ook alweer op he
Beps : heerlijk he al die zonnige berichten en vooruitzichten
Viva : pb

Raak: wat heerlijk! Gezellig naar Duitsland… aan de Bratwurst mit Bier!!! :wink:

@cyn
Met dit schitterende weer naar Scheveningen is ook geen straf :smiley:

nee, scheveningen is zeker niet verkeerd, goed weekend gekozen ! en bier mit Bratworst ???ik ben meer van de wijntjes en die zijn in de Moezel zeker niet verkeerd:slywink:

@MK: Bij de subtopic hier op het Turkijeforum:

Medischezorg in Turkije

:dag:

Roanna:dag:

Hoi lieve mensen.

Wat een weertje weer he? Heb even lekker in het zonnetje krantje zitten lezen en even het plaatje zitten zoeken. :smirk: Wat is het leven soms zwaar! :lol:

@Raak: Ook weer terug van de niksan beurs en nu weer een lekker weekend naar Duitsland. Toe maar, het kan niet op… en gelijk heb je.

@Viva: Lekker weer schone ponnetjes voor moeders.

@Beps: Ondertussen weer thuis neem ik aan!

@Cynthia: Nog steeds in de sauna? :dag:

Verder …weet het niet meer!

@Raak: :dag:

En zo komen weer snel bij het volgende deel :wink:

ik ga op het gemakje naar huis rijden en in de tuin zitten, volgens mij zijn de meesten idd van het zonnetje aan het genieten. eet smakelijk allemaal:dag:

Roanna: haha het is nu wel wat beter… De zon is nu niet meer op de voorkant… Maar nu op de achterkant… Nog maar 25 minuten!! Dan lekker naar huis… Eten wat we eten!!! Kip Teriyaki… haha sinds ik terug ben heb ik 2 keer aardappels gegeten… Vinden het niet lekker meer :finger: haha

Ikke idd thuis, eten op, nu ff rusten en dan naar de cursus…
tot laat of morgen

Dank je, niet goed gekeken dus.

ikke ook weer thuis
inmiddels zijn de batterijtjes weer leeg…

@ beps, veel plezier!!
@ trl :kus: stomme hormonen ook!
@ viva en damber druk in de weer met (o)pa en (o)ma, petje af
@ marion… en hoe was t? geslaagd…
de rest alweer kwijt…vreselijk…

ikke thuis, bij paps en mams gegeten, mamma was al weer zo bruin, leek of ze alweer 2 weken weg was geweest (aso!!) papa een nieuwe bril… erg wennen.
anyway
thuis lag er post. had tig weken geleden met de code van ww een foto-boekje aangevraagd
(was vanalles mis gegaan en daarom zo vertraagd, wel weer 25% korting op volgende bestelling) open het pakketje, komt er echt een mini-vierkantje uit… hahaha… echt zoooo klein… 5 bij 5 ofzxo hahaha, maar wel leuk geworden…

pfff… is t al weekend??

@bloem: ik had ook een fotoboekje van dat formaat vind t eclt leuk geworden

@raak: we gaan maandag niet uiteten hoor mara mijn zusje en ik gaan bij mijn ouders eten