TTT deeltje 88, op naar de 100

@roanna: weltrusten hopelijk is je hoofdpijn morgen over

Ik ga ook slapen tot morgen allemaal

@Linda: Ik ben morgen vrij
@Roanna: Ik heb dat programma ook gezien en wat ze zeiden is waar. Veel burocratie, we moeten veel papierwerk doen om alles te kunnen verantwoorden dat is allemaal opgelegd. Dat betekend dat er minder tijd is voor degene waar het uiteindelijk om draait. Toen mijn vader in het ziekenhuis lag werd ik ook nijdig als hij 's middags nog niet geschoren was of even een kam door zijn haar was gehaald. Of dat ze zijn ogen kwamen druppelen, wegliepen en ik het dus zelf maar deed. Wat me trouwens wel opviel was dat de meisjes die daar zaten moslim waren. Helemaal niks mis mee, hartstikke goed dat ze voor dit vak hebben gekozen, maar ze hebben toch andere normen en waarden dan wij. Ze spiegelden het een beetje rooskleurig voor. Zoals het bijna overal gaat, kwam bij hun niet voor. Ik heb respect voor de meiden die in de randstad in de zorg werken en heb te doen met de mensen die daar verzorgt moeten worden. Dan hebben ze het bij ons luxe, wij kennen geen pyamadagen of bewoners die pas tegen de middag gewassen worden.

@Linda: Slaap lekker en werk ze morgen

Ga ook mijn bed in … truste :dag:

:dag::dag:Ik ga ook naar mn mandje. Zal alles uitdoen. Truste

Goedemorgen,

Viva,wel een beetje kunnen slapen na al die boosheid van gisteren?
Toos,lekker een vrije dag,de zon in of andere plannen?
Marion,dat heb ik (nog) niet dat ik extra trek heb in bepaalde dingen of niet lust.S’morgens wel misselijk en na het werk ook.
Linda,vandaag ook werken,maar zaterdag dan lekker vrij.
Wr,zit denk al op schiphol,hoop dat je je beter voelt

Iedereen een fijne dag

:NETHERLANFiliz: 9 mei - duinrell:NETHERLAN

Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

morninkkkk
ik gewoon ontzettend lang geslapen maar nog steeds moe, gelukkig doet het allemaal nu niet meer zo’n pijn…

@ trl hahahahaha moest alweer lachen zo op de vroege morgen… ik dacht dat ie van die turkse “augurken” had gehaald… hahaha… wel erg lief dat ie speciaal voor t grapje ze was gaan halen…
@ zorg… geen ervaring mee, geen mening over… solly!!

okey weer te werk…
dus doeiiiii

Zo ongelovelijk, maar ook ik nu pas wakker!!!
Ik hoef ook pas om 10 uur te beginnen, en ga dus 9.15 weg!!!

Tot straks en werkze wie er werken moeten, geniet van de zomerdag voor hen die thuis (kunnen/mogen) blijven

Goedemorgen :dag:

Ik alweer op het werk… het ziet eruit alsof het een heerlijke zonnige dag gaat worden. hier mega-druk… lekker hoor die dagen vrij, iets minder is dat de mensen wel gewoon brieven blijven sturen en de ingelopen achterstand dus weer wat is afgezakt… We moeten dus weer gaan knallen :smiley: Vanmiddag uit het werk eerst naar huis, dan naar opa (eten geven en de boel aan kant maken) en dan naar het ziekenhuis… misschien dat ik vanmiddag nog even kan spieken :smiley:

Ohw ja, ik had eergisteren een nieuwe oplader besteld bij N*kia en die was gisteren gewoon al binnen… ik happy

Goede morgen …
Een bakkie en een boterham, WW en de zon die door de ramen schijnt. Een goed begin van deze dag. Nog even wat bijlezen en dan de douche in want moeten straks naar het Radboud. De proefperiode zit erop … vanaf morgend de echte pillen :king:
Rond de middag komt N bij de gele M en dan gaan we met ons drietjes de stad in, gezellig shoppen (hoop ik). Lang geleden dat ik in Nijmegen gewinkeld heb, geloof zo’n 8 jaar geleden.

@TRL
Dat is vervelend die misselijkheid, had dat niet echt, alleen als ik te veel bonbonbloc had gegeten. Was ook zo’n tic. Na het avondeten had ik daar zo’n zin in en ook al zat ik vol, moest gewoon blijven eten.

@Beps
Nog een leuke avond gehad met de jarige job?

@Damber
Druk met de post op het werk, een nieuwe oplader en straks naar opa.

@Bloem
Al vroeger naar bed maar nog steeds moe.

Goedemorgen ladies.

Ben weer met hoofdpijn opgestaan, maar ga daar zo na het showeren even wat aan doen. Even een paar molletjes en dan hoop ik dat het wegblijft.

@TRL: Van de bepaalde eetmomenten had ik ook nooit last, maar wel 's avonds al heel vroeg moe en erg emotioneel. Kon om het minste geringste janken of uit mijn humeur zijn, maar gelukkig was dat maar tijdelijk. :slywink:

Voor de werkenden, weer werkse en die vrij zijn… een heerlijke dag gewenst en geniet van het zonnetje. :zon: Het gaat dit weekend naar de 27 graden dus…joepie!!!

@Marion: Jullie dan ook veel succes in RB en hopenlijk is alles een beetje duidelijk geworden na de proefperiode.

Enneh… lekker shoppen. Heel veel plezier en neem het ervan. Doe N, de groetjes van mij.

By the way… heb je al een nieuwe foto geplaatst? :paranoid: :dag:

@Roanna
Zal wel een hoofdpijnvirus in de lucht hangen … J had ook vreselijke hoofdpijn zondag. Hoop dat de molletjes helpen.
Zondag 27 graden … jippie … denk dat ik dan naar zus op bezoek ga, ze heeft een zwembad.

@Viva
Hoe is ie vandaag? Is de hoofdpijn bij jou wel een beetje gezakt?

Zo alle kleurtjes op, en me is off to work…

@Marion: Gisteravond na het eten naar hondentrainen, en hubbie daarna nog ff slapen ivm nachtdienst…nou een verjaardagsavond…nee…

@Roanna
Zal haar de groetjes doen.
Nee … moet nog op jacht naar een foto maar heb het groene licht toch nog niet gekregen of wel?

@Beps
He toch!!! Dat is vervelend. Idd niet echt een verjaardagsavond.

En nu ook snel de douche in … anders moet ik me weer gaan haasten.

Oh ja, dat is ook zo. Tja…soms toch die DDD die nog opspeelt.

Ik ga ook nu ook ff de douche in. :dag: