Roanna,owww daar heb ik ook last van,van dat emotionele en uit m’n humeur zijn.Pfff ben langzaam de bekende het al wel aan het vertellen en schiet dan gelijk vol…En dat wil ik helemaal niet,maar goed zullen de hormonen wel zijn.En op het moment mis ik askim ook heel erg zou het liefst daar nu heen gaan,maar helaas moet nog ff wachten.
Marion,succes in het radbout en doe N de groeten en veel shop plezier vanmiddag.
mijn hoofdpijn is gezakt hoor, en dank jullie wel voor de reactie’s…geduldig zijn geduldig zijn geduldig zijn…dat hamert nu in mijn hoofd…de tijd zal het leren.
Paps vanochtend gebeld, hulp is al geweest, ze had ook nog een bakkie koffie bij hem gedronken, dus hij heeft toch even zijn aanspraak gehad.
Hij klinkt opgewekt, berust dus nu even in het feit dat hij gisteren mijn moeder beter vond.
Hubs heeft haar alleen slapend meegemaakt, maar goed ooit zullen we weten hoe of wat.
Ik zo aan de was, de boel glad trekken. Even wat boodschapjes halen en dan maar zien wat de dag brengt.
Marion, shoppen in Nijmegen
Tlr…misselijk en emotioneel, van de oudste heb ik 8 maanden gespuugd (was dan ook maar
anderhalve kilo in totaal aangekomen, van Damber at ik een kilo rode appels per dag en heb geloof ik maar 2x gespuugd in al die tijd) Ik en appels eten, ik lust alleen maar verse ananas en een banaan, voor de rest eet ik nooit fruit. dus kun je nagaan hoe op hol je lichaam is.
Roanna weer hoofdpijn
Bloem moe
en toen wist ik het niet meer.
Ik weer aan het werk… Maar wat is het hier warm!!! Verschrikkelijk!!!
Heb net bijgelezen, maar het blijft niet echt hangen!!! Sorry!
Gister geprobeerd Askim te vertellen dat het over is… Maar hij begrijpt het niet Dus vandaag even kijken of iemand me kan helpen in het turks… Pfffff durf ik de stap eindelijk te zetten… Gaat het nog niet!
@viva
Dat was ook weer wat dat ze je moeder hadden laten vallen. Foutje worden overal gemaakt en iedereen moet het leren, maar toch wel erg lullig als het je moeder is. Ik hoop dat ze er niets aan overhoudt. Ga je vandaag weer heen?
Mijn opa gaat vandaag naar het verpleeghuis voor revalidatie.
@damber
Druk op het werk en na die tijd met opa en oma.
Lief hoor dat je je moeder zo helpt!!
@roanna
Collega naar een yuppenhotel.
Marion schreef het al, maar het was ook het eerste waar ik aan dacht. Lekker rustig in het zwembad als de kakdames niet nat willen worden
@bloem
Kootje een paar ballen armer, maar nu zijn ze gelukkig weer samen en zonder angst voor jou dat je ivm gezinsuitbreiding nw woonruimte moet zoeken
Cyn,heb je askim door de telefoon gesproken?Jammer dat hij het niet begrijpt of misschien niet wil begrijpen…Is het gelukt met je foto albums?
Viva,leuk voor je vader dat de hulp ook nog even is blijven koffie drinken.Als ik jouw verhaal zo lees,slaat je vader zich er wel doorheen gelukkig.
Mk,vrij of aan het werk?
TRL: ja dat dacht ik inderdaad ook al… Ik had hem gebeld… maar hij nam niet op… Dus toen smste ik dat ik met hem wilde praten… en toen kreeg ik een smsje dat ik moest smsen omdat hij nu niet kon praten… want hij was in een ziekenhuis bij een tante…
Zo meiden, op een giga lekker plekje en ikke is daar wel blij mee!!
Nee ik ben niet op de motor, ik moet straks eerst nog ff weg, en dan kan ik beter met de auto zijn, hubbie inladen en meteen door!
Anders eerst omkleden, ff wat drinken en dan is t weer laat…
Er is vanmorgen al aardig wat afgekletst. @Marion: Succes in het RB, shop ze en doe N de groetjes @Viva: Fijn dat ze je vader ook wat aandacht geven en dat het bij hem in ieder geval goed gaat. Ik weet ook wel hoe je je voelt. Toen mijn vader in het ziekenhuis lag moest ik er op vertrouwen dat het goed ging en voelde me soms ook machteloos en boos als het niet ging zoals ik graag wilde. @Trl: Vervelend die misselijkheid, bij geen van beide last van gehad gelukkig. Wel vreselijk maagzuur, at de hele dag rennies
@Cyn: Lastig dat askim je niet begrijpt, je hebt nog 3 dagen om het duidelijk te maken. Succes @Roanna: 27 graden zondag, het is pinksteren en moederdag , dus we hebben het gewoon verdient. Ben trouwens ook vrij het weekend. Hub is zaterdag jarig, dus heel de zooi in de tuin
Ben ook blij dat t zondag ook erg mooi weer is dan is mijn zusje jarig, zaterdagavond gaan we met paps en mams mee naar oma voor moederdag ook dan weer voetbal kijken bij oma maandag werken van 10-17 uur dan eten bij paps en mams ivm moederdag