@Viva: Rot dat het nou net je moeder moet overkomen. Hopen maar dat ze er niks van heeft overgehouden. Dat er zoveel stagieres zijn, tja dat is het gevolg van alle maatregelen uit den haag. Ze zijn goedkoop en moeten op alle afdelingen ervaring opdoen. Bij ons is dat ook zo en soms gebeuren er ook van die dingen. Het is echt vervelend als het gebeurd en zeker als het bij iemand is die je lief is
@ roanna, ach je collega heeft nu toch al geboekt, dus yuppen club of niet, ze zal vast niet om boeken ![]()
@ viva, owh jeetje… denk laten vallen met het tillen uit de rolstoel ofzo? vreselijk… maar wel een goed teken dat ze het zich kon herinneren… minder dat ze toch weer afwezig was…
ik heb in den haag in 2 ziekenhuizen gelegen, leyenburg en die andere in het centrum… hoe heet dat ding ookalweer?
maar goed… allebei vreselijk hoor, kun je beter die in voorschoten hebben, toch? maar ja, nu kan paps wel zelf er naartoe en dat is ook veel waard…
kootje sloopt mn behang, jat biksjes uit mn handen, drinkt weer en nibbelt hooi… alles dus goed…
ik kukkel alleen wel helemaal in mekaar… slaap… gaappp…
westeinde… das helemaal ramp!!
maar goed… ik ben echt te moe… ga slapen
:dag: truste!
@Bloem: Dat denk ik ook niet dat ze om gaan boeken, maar dan kan ze zich er al wel een beetje op voorbereiden, waar ze terecht gaat komen. :unibrow: Ach, lang leve de lol toch?
Weltrusten voor zo hoor! :slapen::dag:
Zo meiden, ik ben er ook weer…
Eerst nog ff een logje gemaakt, de fotograaf was vandaag mee naar trainen
Morgen een half dagje, dus ook een but-plek is dan het gevolg…
We zien wel
Zo eerst maar eens :slapen:
meiden ik stop er mee voor nu, knallende koppijn van nijd denk ik…truste allemaal
@viva: truste, lief van je manager dat je vrij hebt gekregen om alles te regelen
@tkl: ja spannend he onze clubs weer tegen elkaar dat de beste mag winnen
@roanna: wat was de evt tijd dat kokkie moest wachten voor operatie
@Viva
O NEE TOCH!!! Nu dit weer. Houdt echt niet op bij jullie :kus:
@WR
Nog beroerder dan gisteren. Hoop zo dat je je morgen weer wat beter voelt.
@Kaylo
Hoe heeft ventje het gehad? Heeft ie het zonder jou kunnen redden?
@Roanna
Collega naar de yuppenclub. Heeft wel 1 voordeel. Ze heeft in ieder geval plaats genoeg in het zwembad.
@Linda: Geen idee eigenlijk. Ik denk zelf nog een week of 3 a 4 weken dat hij een oproep kan verwachten. Misschien wel iets eerder.
@Viva: Weltrusten hoor. Hou je haaks. Ik heb ook al de hele dag hoofdpijn, maarja dat zal niks vergeleken zijn bij die van jou. ![]()
@Marion: Ja, dat zal het voordeel zijn. :unibrow:
Goedeavond allen,
Viva,ik zou ook woest zijn hoor,denk je dat je moeder in goede handen is en dat gebeurt er zoiets…
Bloem,kootje weer lekker thuis en nog een beetje duf…
Wr,hoop dat je je morgen een stuk beter voelt.
Linda, ja zeker spannend.
Ik net terug van me nichtje,was daar ff gaan theeleuten.Komt haar vriend thuis en zegt ik heb een kadootje voor je…Maar hij maakt wel vaker grapjas dus dacht waar zal hij nu weer mee komen,komt tie aangelopen met een pot augurken en zegt tie omdat het een half turks kind wordt ook nog een doosje olijven hahaha kon er wel om lachen hoor.Me nichtje kijkt in de koelkast,ze dacht dat hij het uit de koelkast had gehaald,nee is hij speciaal naar zijn werk nog ff langs de supermarkt gegaan:dope:
En nu duik ik me bedje in.Weltrusten allemaal
@TRL: AHHHH wat lievvvvvv!!!
@Viva: Rustig aan… ik weet zeker dat de verpleging het niet expres gedaan heeft, en ze zich ook minder prettig eronder voelen!! Nu ist jouw moeder, en ik begrijp je echt wel!! Maar waar je met mensen en voor mensen werkt, dan zijn het de mensen die de ‘dupe’ zijn als er iets mis gaat… Hopelijk houd je moeder er niets van over… En over het vallen in een rolstoel: ze moeten haar toch op het toilet helpen. Dan moet ze getild.
Waar moeten stagiares dan werken?? Met baby’s?? Kinderen?? Demente?? Ze moeten overal kunnen werken, dus ook bij mensen die een beroerte gehad hebben!
Arme meiden… Ik weet dat ik in de thuiszorg zat, en iemand heb laten ‘omvallen’ met een stoel… Ohhh ben er dagen lang van vanslag geweest… Arme meneer… Stomme ik,…
Nogmaals, ik begrijp je, echt!! En ik hoop dat het stap voor stap goed gaat met je moeder!!! MAAR ook met jou, want als je zo door gaat met je boos en zorgen maken, lig je er volgende week naast!!! Lieverd stapje terug, en rustig aan!!!
Meiden ik ga :slapen: dus tot morgen!!!
@beps en tkl: weltrusten en tot morgen
@TRL
Wat lief van hem? heb je trouwens geen dingen die je extra lekker vind nu? Ik was gek op een broodje met palingworst, heb er heel wat weg gewerkt. En normaal gesproken vind ik runderbouillon erg lekker maar ging er toen bij lopen, werd misselijk van de geur.
@Viva: Zoals Beps het zegt is het ook. Het is echt rot als het gebeurd, niet alleen voor degene die valt maar ook voor degene bij wie het gebeurd. Het overkomt mij ook wel eens en je kunt er soms niks aan doen. Ik voel me daar vervelend onder zeker als iemand zich pijn heeft gedaan. En soms is het zo dat je als verzorgende voor jezelf moet kiezen en om te voorkomen dat je niet door je rug gaat, iemand moet laten vallen. Maar nogmaals het is rot als het bij iemand gebeurd die jou lief is
Ik werkte toen ik net zwanger was in een verzorgingshuis, daar stond in de keuken altijd een pan met melk klaar voor de volgende dag. Daar haalde ik het vel vanaf, vond het heerlijk En ik lust helemaal geen melk en gruwel van die vellen:D
@tkl: leuk zeg dat cadeau
@Beps: Slaap lekker en tot morgen:dag::dag:
Natuurlijk is dat zo en natuurlijk doet het verplegend personeel dat niet expres, maar kan me de woede van Viva wel voorstellen, want het zal jou moeder maar wezen.
En dat zeg ik ook, omdat ik zelf ziekelijk ouders heb gehad en er ook vaak met hen gesolt werd. Tenminste zo kwam het dan bij ons over. Mijn broer heeft ook regelmatig kwaad bij de behandeld arts op de stoep gestaan om te vragen waar ze mee bezig waren. Maargoed, iedereen is maar een mens en tegenwoordig hoef je niet blij te zijn om dit werk te moeten doen en dat wordt inderdaad door Den Haag allemaal opgelegd.
Heel jammer, want het is en kan zo dankbaar werk zijn. Maar het moet nu zo goedkoop mogelijk, met zo weinig mogelijk mensen en dat is voor jullie, het verplegend personeel ook niet altijd even makkelijk. Dat begrijp ik ook wel. Ik heb van de week nog bij rondom 10 gezien hoe het er hier en daar aan toe gaat. Die meisjes vonden dit het mooiste werk wat er was, maar zouden hun eigen ouders daar niet willen zien zitten later. Het zal echt niet overal zo zijn maar, door al die bezuinigingen is het niet meer wat het hoort te zijn.
En dan gebeurd dit met de moeder van Viva, tja en dat maakt weer veel los.
Hoe dan ook, ik heb waardering voor jullie werk. Echt waar. Verder niets mis mee.
Ik ga er nu ook vandoor want heb echt ook al de hele dag pijn in mijn kop.
Weltrusten :kus: allemmal
@toos: morgen weer aan de crock of ben je morgen vrij, ik moet morgen werken van 13-21 uur normaal mijn vrije dag werk zaten in de knoei met de planning maar daarvoor zaterdag vrij gekregen lekker weekend dus