TTT deeltje 88, op naar de 100

@marion: nou ja nadenken is eigenlijk wel zo goed als zeker dat we over een tijdje nog een keer gaan

Hallo meiden ben ik nog even…

Wr…beterschap
Bloemmie…toi toi voor kootje
Beps…toch nog ff terug naar de ha voor die teen, is niet goed hoor zo lang last…
en toen wist ik niets meer.

Vanavond weer naar mams geweest, vond haar aan de ene kant slechter dan gisteren en aan de andere kant beter ppffffffff…
gisteren was ze veel alerter, nu had ze geen besef van dat ik achter aan haar bed stond, en de broeder die naast haar stond vond ze veel interessanter…
Ze articuleert nu minder dan gisteren, dus ze praat vloeiender, begrijp het ene wel en het andere gaat langs haar heen. haar gezicht was wat minder scheef, maar haar oog zat wat verder dicht, en haar pupil schoot af en toe naar boven, dat had ze gisteren niet.
Ze wilde tv, heb ik aangevraagd dus kon ze naar kijken, maar de afstandbediening daar begreep ze niet zoveel van. Heb dus de radio maar op haar favorite zender gezet, en de koptelefoon ook op gezet… Ze wist dat paps vanmiddag was geweest, vroeg nog naar mijn zoon, hoe het daar mee ging (die heeft trouwens vanmiddag zijn navo medaille in ontvangst mogen nemen). Ik had een nieuwe duster voor haar gekocht, ze vond hem mooi en zag precies dat hij roze was en van satijn…
Ga ik naar de broeder, wordt me even verteld, dat ik moet gaan nadenken in welk tehuis, ze voor haar revalidatie opgenomen zou moeten worden, er zijn er 2 bij mijn vader in de buurt, vraag me af of er plek is daar voor haar, als ze verder weg wordt gebracht kan mijn vader er zelf niet meer naar toe met de scootmobiel…morgen tijdens het gesprek met de coordinator van de thuishulp maar vragen of hij dan met een taxi gehaald en gebracht kan worden.
Dus van echte verbetering of verslechtering…ik heb geen idee hoe ik dit moet inschatten, nu ben ik ook een leek in dat soort dingen, of er vooruitgang wordt geboekt, met terugvallen ect…pffffffff ik ben kapot, maar kan ook niet goed slapen…alles spookt maar door je hoofd, ook nog aan de hoofdverpleging gevraagd betreffende vakantie, mevrouw zei hij, uw moeder heeft een beroerte gehad, en over een half jaar praten we verder, er valt nog niets van te zeggen hoe of wat, maar over een half jaar of over een jaar heeft uw moeder nog steeds een beroerte gehad, en als u nu niet op vakantie gaat, kunt u nooit meer weg. Het feit ligt er en ze is stabiel, dus geen enkele reden om niet te gaan…
ik weet het ik moet geduld hebben maar dat is nu een van de dingen in mijn karakter die ik NIET bezit…

@Viva: Soms is er in zo’n huis de mogelijkheid dat de partner er ook kan verblijven. vraag het even na

oke Toos, dank je wel voor de tip

@viva: ik wil je heel veel sterkte wensen met alles!

@Beps: Gefeliciteerd met hubbie, geef hem maar een dikke knuffel van mij:kus:

Dank je wel Linda…

Beps idd gefeliciteerd met hubbie…DDD Toos weet het nog wel, ik was het glad vergeten…

@beps: gefeliciteerd met hubbie!!!

Nou ik ga nu echt stoppen wilde vroeg naar bed vandaag maar niet gelukt dus haha

:idea:
Goedenmorgen meiden,…
Raar idee idd hubbie jarig, en ik zie m pas na 17 uur…
Thanks voor jullie wensen, ik zal het hem doorgeven

@Viva: Het klinkt denk ik niet vriendelijk van de verpleging, maar ze hebben wel gelijk!! Kijk, bij een attack is het wel zo dat je er snel bij moet zijn, en dat waren ze bij je moeder! Dat is in haar voordeel. Ze is nu al stabiel(of was dat al heel snel!) dus das ook haar voordeel…
Revalidatie duurt lang. En zoals Toos al zei: mss kan je vader bij haar blijven, dan heb je 2 in 1 getackeld(bedoel ik niet negatief!)
Ga maar gewoon… jij hebt het ook nodig…:nod:
En geduld…af en toe moeten we het blijkbaar leren :angry: :thumbsdown: maar of we daar blij mee zijn :confused:

Ik zoek me rot naar mn rugzak… dan ga ik lekker op de motor naar mn werk…als ik m niet vind dan kan ik niets mee nemen(geen tassen of koffers) en dat gaat ook niet goed komen dan!!

Meld me op mijn werk!

Goedemorgen,

Wr,ben misschien te laat maar wil je toch heel veel plezier wensen.En voor nu beterschap.
Beps,van harte gefeliciteerd met je hubbie.
Bloem,vandaag kootje weer ophalen.
Toos,een virus bij jullie pas maar op.
Raak,weer terug uit Praag en vandaag naar de beurs.
Viva,:kus:
Linda,onze clubs mogen weer tegen elkaar,spannend!!!

Ik gister Askim gebeld,was een leuk telefoon gesprek,maar heb 't niet over de zwangerschap gehad,dacht laat het ff rusten,maar 't kan niet altijd ontweken worden…Over 3 weken ben ik daar en moeten we er goed over praten,hoop echt dat hij nog bijtrekt…

Fijne dag allemaal

:turkey:Wr: 7 mei- Gümbet:TURKEY:

Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

morninkkkkk
@ trl is er al een bultje te voelen? misschien dat het dan ook voor hem meer gaat leven
@ beps van harte met hubser de flups!!
@ viva, als ze oog heeft voor de broeder dan zit het wel goed :wink: hahaha nee zonder gekheid… dat punt van die hoofdverpleger, daar zit wel wat in… probeer het zo goed mogelijk te regelen (doe je al) en ga dan gewoon lekker op vakantie…
kijk eerst maar ff of ze in die 2 huizen plek hebben voor je moeder en zo niet, ga dan kijken naar alternatieven om paps daar te krijgen…
owh en ga vanmiddag heeeeeel eventjes 10 minuutjes in de het zonnetje zitten met je oogjes dicht: ff tanken!! :kus:
@ linda gewoon lekker nog een x gaan!!

ikke naar t werk, gespannen spieren, niet lekker gelegen en nu doet alles pijn… ik hoop maar zo dat alles goed gaat vandaag en dat ie gecastreerd kan worden… niet dat ik om 11 uur gebeld wordt: mevrouw we kennuh ze ballen nie vinduhhh
anyway
work!

Goedemorgen :dag:

Bloem, vandaag nijntje weer halen
Beps, is het gelukt met het vinden van je rugzak? En happy B-day met je hubsie.
Linda, super genoten van Dirty Dancing en nu sparen voor Tarzan??
Zus, dikke knuf en super dat je een goed gesprek hebt gehad met askim. Ben benieuwd hoe askim reageert over 3 weken.
WR, fijne vakantie!
Raak, dank je wel voor je lieve woorden… succes op de beurs vandaag… Praag leuk geweest :smiley:
Toos, ook jij bedankt voor je lieve woorden
Roanna, weer helemaal fris en fruitig… geplukt en geplozen…

Ikke al even op het werk… ga nu dus maar eens wat doen :smiley:

Had ik trouwens al gezegd dat Jessy gisteren het stekkertje van mijn telefoonoplader eraf heeft geknaagd??? Ja er zat stroom op, maar nee gelukkig heeft ze geen schok gehad…Stekker lag op een kist in mijn kamer… in het vervolg dus verder op de kist leggen, zodat ze er ECHT NIET bij kan.

Bloem,kan me eigen broeken nog aan dus nog niet veel te zin,heb van mezelf al een wat dikkere buik.Dag voordat ik op vakantie ga,heb ik wel een afspraak bij de verloskindige om het hartje te horen,zou eigenlijk pas na me vakantie zijn,maar vind het voor mezelf fijner dat het ervoor gebeurt.

Zussie,ja ik ook is dan toch anders als dat je het er door de telefoon over moet hebben…Wil wel als ik in Turkije ben samen met askim een echo laten maken,zodat hij het ook kan zien.
Heb al wel een echo,maar ja we zijn dat toch weer wat verder.
Zal als het lukt vanmiddag eens kijken of ik de echo hierop kan zetten als jullie dat leuk vinden.
Gelukkig maar dat Jessy geen schok heeft gehad.

Goedemorgen.

Zo, dat was vroeg opstaan zeg, maar het is maar weer gebeurd. Heb zelfs nu het onbijt ( 2 droge beschuitjes met kopje thee) op en zit nu even aan de koffie. Zo dadelijk weer mee met kokkie naar het ziekenhuis voor de dieetiste,(controle) mede ook omdat het op de route naar mijn werk ligt. Kan die mij gelijk daar afzetten en hij weer verder gaat naar de boer.

Allereerst…Beps… van harte gefeliciteerd met je hubs. Hoe jong is hij geworden? De verjaardag hebben jullie al gevierd, maar toch een fijne dag verder.

@Damber: Ook even mijn complimenten voor jou. Je weet wel waarvoor. :thumbsup:
Gaat het verder goed met Jessy, buiten dan dat zij zich af en toe als een konijntje gedraagt? Zo zie je maar, zijn net kinderen, alles moet je voor ze opzij leggen en zetten. Ha, ha.

@Trl: Ook weer op het werk. Ik heb ook een voorgevoel dat het wel goed gaat komen met askim. Als je maar eenmaal daar bent. Misschien moet hij het eerst in het echt van je zien en horen, dat hij dan wel bij draait. Doe kalm aan he!

@Viva: Ik heb je update weer gelezen. Ik kan mij er wat bij voorstellen hoe jij je voelt. Mijn vader is 15 jaar ziek geweest en altijd tegen de vakantietijd had hij wel wat. Kon hij natuurlijk ook niets aan doen, maar je ging dan toch niet fijn weg. En was die man blij, als we weer terug waren. Mijn broer en ik zijn ook altijd maar met de gedachte op vakantie gegaan van… als er wat gebeurd kunnen we ook weer thuis zijn. Meestal zorgden we ook, dat we niet tegelijk gingen.

Verder iedereen… werkse voor de werkenden en geniet als het kan nog van deze mooie dag.
:dag:

Ik op een rotplek, dus kom weinig langs
Ja gelukkig tas gevonden, dus op mn gemakkie hierheen geploft!

Goeiemorgen!!

Even snel een berichtje!! Ga zo naar de stad… lekker shoppen!!! Zonet de foto gezien van Gümbet… en oh wat mis ik dat!!! Echt het voelde altijd als thuis!!! Maar goed… maleisie was super gaaf!! Dus ik mag helemaal niet zeuren!!!

WR: Alvast een hele fijne vakantie!!! :kus:

Ga er weer vandoor!! :dag:

Roanna: speciaal voor jou

[http://www.mijnalbum.nl/Foto-4CVNI47K.jpg](javascript:Grootformaat():wink: