TTT deeltje 88, op naar de 100

@wr
Veel plezier in Turkije!

@beps
Gefeliciteerd met hubbie.

@viva
Wel, niet, wel, niet, wel, niet, wat een dilemma.
Ik herken heel veel van wat je vertelt ook bij mijn opa, voor hem zijn ze nu ook een plekje aan het zoeken in een verpleeghuis.
Ik hoop voor jou dat je ouders beiden kunnen komen.

Goeiemorgen op deze weer mooiehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/dinsdag25203.gif

Heb eigenlijk niks te melden, ga even de toko rechttrekken en van het :zon02: genieten

:ninja:

wat een rust hier…
nou hier niet haha

Roanna, ook jij bedankt voor je lieve woorden!
Zus, hoop dat askim bijtrekt als hij jullie baby’tje ziet…
Toos, boel recht aan het trekken :slight_smile:
Cyn, shoppen! Lekker hoor!! Ben van de week even met Viva even wezen shoppen… heb weer asociaal veel kleding gekocht en een TmTm *ne

@Damber: jij verdwaalt niet meer…als je hem meeneemt!!!(wij hadden m van de week vergeten, en hebben een half uur in R’dam rondgedoold)

Damber: Relaxed he een tmtm… Wij hebben hem ook!! Ik net weer een spijkerbroek, shirtje, kookboek, dvd, tas en 2 reisgidsen gekocht :smiley:

Ga nu maar eens aan de slag met mijn fotoalbum… :smiley:

Zo ik weer binnen, heb van mijn manager vrij gekregen om alles te regelen…
net naar de zorgstichting geweest, alles is in gang gezet voor mijn vader, hij krijgt 2x per dag iemand die zijn sok en schoenen aan trekt, 1x in de week inspectie op zijn voeten (ivm diabetes). De aanvraag bij de gemeente voor hulp in de huishouding is weg, ik heb een alarm aangevraagd voor mijn vader als hij valt dat er dan hulp komt, nu nog de papieren voor een taxivergoeding aanvragen…pfff wat een formulierenwinkel is het toch allemaal…
geen idee wat het allemaal gaat kosten maar dat zien we dan wel weer
Met paps een goed gesprek gehad over mams, dat we niet weten hoe het gaat verlopen, en dat het een langdurige kwestie gaat worden ect…ect…ect… nu blijkt dat mijn vader al vaker gezien heeft dat mijn moeder dingen niet recht zet maar altijd naar rechts, schilderijen scheef aan de muur hangt, en dat hij ze dan weer recht hangt. Misschien heeft ze wel vaker last gehad van een tia ofzo weet ik veel… Fijn dat ik dat wist, maar goed niets aan te doen…
Voor de rest nog geen nieuws ofzo uit het ziekenhuis, hubs gaat vanavond weer, dus we wachten maar weer af…

Zo zon in t land
de mensen aan de zonnebrand(ofzo, iig niet hier!!!)

@viva
Vervelend al die formulieren invullen en overal achteraan gaan.
Maar het is voor het goede doel, hulp is onderweg.

Ik heb lekker vrij vandaag, wel 2 kinderen, maar als ze straks wakker zijn gaan we weer fietsen. Het brood en de worteltjes staan klaar en op naar de beestjes.

Zo meiden ik ben thuis!

@Viva: Gelukkig dat je er tijd voor kreeg. En als straks alles geregeld is, dan kan je ook kijken of je de rust kan vinden om wel of niet te gaan(GAAN!!! want anders is het zomaar volgend jaar voor je weer de kans krijgt!)

ik ben weer thuis (gelukkig)

@ MK, owh heb je ze heel dat end naar hier laten fietsen… die kaatje van mij is dol op wortel :wink:
@ trl ja maar misschien een kleine bult, dat ie het echt ziet… een echo is natuurlijk perfect!! misschien als hij het nu van het begin meemaakt dat het anders (meer gewenst) is voor hem
@ viva, heerlijk dat je vrij hebt gekregen… super! en die formulieren… poehee wat een stapel… maar je moet maar zo denken, er zijn formulieren, dus je kunt het aanvragen, dus je krijgt de hulp die nodig is…

ikke moet nu meteen mn eigen bijdrage zorgverz. betalen… gloeiende gloeiende!! pppffff
kootje opgehaald, zat zielig in een hoekkie… ze konden ze amper vinden maar tis eraf… nu een kaal en roze buikje…
thuis was ie al meer levendig maar heeft nog niet veel gegeten… ligt nu met kaatje in de zon.

ik ga maar es aan het werk, eten, konijnenbak etc…

Ben er even in een rap tempo doorheen gevlogen. Over gewerkt op kantoor, nog wat boodschappen gedaan, gekookt. En nu weer achter aan het werk. Tot straks … als ik dan tenminste de puf er nog voor heb.

@Viva
Nog even geduld, en ik weet het das o zo moeilijk, maar na het gesprek met de neuroloog heb je vast en zeker al de antwoorden op je vragen. Vrij gekregen om van alles te regelen, tof van je manager zeg. Heb je ook wel nodig om de hele formulierenwinkel door te werken.
Super zeg … een navo-medaille voor je zoon!

@MK
De fiets op met de kids vandaag. Hebben ze genoten van de beestjes?

@Beps
Gefeliciteerd met je hubs. Jammer dat ie moet werken vandaag. Vanavond hopelijk nog wel een beetje tijd voor elkaar.

@TRL
Fijn gepraat met askim … beter ook om face to face met hem over de zwangerschap te praten. Ga hard voor je duimen dat ie van gedachten verandert.

@Bloem
Stijve spieren, misschien doet de zon wonderen vandaag. Ook Kootje komt weer naar huis, wat zal Kaatje gelukkig zijn.

@Damber
Jessy de oplader kapot gebeten … een ondeugende dame aan het worden.

@Roanna
Een ziekenhuisdag vandaag voor jullie. Eerst jij en daarna was kokkie aan de beurt. Was alles goed?

paps net gebeld, die is vanmiddag naar het ziekenhuis geweest, mijn vader de zwartkijker, vond mams veel beter dan gisteren…maar ik ben zo g*dver&&^^^%%$#@ boos…grrrrrrrr hebben ze mams vanochtend uit bed gehaald, en zijn met haar naar het toilet gegaan, ze kan dus lopen (dat wisten we tot op vandaag dus niet), maar ze hebben haar laten vallen…pijn in haar rug, en heup…hubs is nu naar het ziekenhuis en gaat even vragen hoe of wat…maar goed dat hij gaat, ik vlieg ze naar de strot…

viva : meid toch ! Wat een ellende allemaal ! Ik leef alvast met je mee hoor, denk aan je !:kus:

Trl : aan jou trouwens ook ! Dikke kus :kus:

Verder niks te melden : behalve iedereen bedankt voor de lieve woorden :thumbsup:

thnx Kaylo

hallo,

heel even snel want zit op een verjaardag, iedereen bedankt voor de vakantie en beterschap wensen. Ik voel me helaas nog beroerder dan gisteren, maar zal morgen in Gumbet vast wel beter voelen.

marion- super mooie foto, daar loop ik morgen weer!:smiley:

tot volgende week

@ viva :eek: dat meen je niet!!! owhhhhhh… ik voel je woede en onmacht…!!