Oh oh, oh, wat een ellende allemaal weer. De een zijn balletjes eraf , de ander weer aan de molletjes. We blijven ook bezig he!
@Bloem: Ah ja, vind ik ook zielig, maarja voor wat moet dat moet ff he? Je kan ook straks niet met een hele kamer vol leuke konientjes zitten, hoe leuk het ook bij een ander lijkt. Morgen zijn ze weer samen dus…
@WR: Nee toch? Niet ziek worden hoor. Inderdaad lekker op tijd erin met een molletje en ja ik zou er ook nog een lekker wijntje bij doen en dan … moet het toch overgaan. In ieder geval beterschap.
@Raak: Oh meid, wat fijn dat jullie nog een paar fijne dagen in Praag hebben gehad. Was het daar ook zulk mooi weer?
Veel succes morgen op de beurs.
@Linda: En… hei d’r nog steeds zin an? Blof bedoel ik he!! Moet je de volgende dag wel gewoon werken? Niet dat het zo laat wordt, maarja je weet het maar nooit!
Zo, ik heerlijk een gezichtsmassage en alles wat erbij hoort gehad. Was ff lekker ruim een uur ontpanning. Alle oneffenheden weggewerkt en de wenkbrauwen en de wimpers een kleurtje gegeven, dus ik kan er voorlopig weer mee door.
Voor iedereen die gaan slapen… alvast… weltrusten en slaap lekker . Tot morgen. :dag:
@ raak cool dat prague zo cool was, ookal was je het alweer vergeten… wat? ja weet ik ook nie meer
enneuhm kaatje wordt nie zo graag geaaid… dus… maar goed… ze zit in dr kooitje dus ik kan naar bed
@ wr beterschap!! en snel!!
@ linda, leuk dat het zo tof was, en je moeder (ja toch?) wat vond die ervan?
owh de arme bunnie… ze gooit al het zaagsel door de bak, rukt alle kranten kapot… is aan het graven en weet ik wat allemaal nog meer… heb ik nog nooit eerder gezien… heb gewoon medelijden met haar (en met mezelf… mot ik allemaal weer opruimen… morgen!)
@roanna: tuurlijk heb ik zin aan volgende week vrijdag, de volgende dag moet ik wel gewoon werken is helaas niet anders red t anders niet met de dagen dit jaar
@WR
Dacht ik zet er morgen even je vakantiegroet op maar nu lees ik dat je morgen te druk bent om nog langs te komen hier. Daarom nu maar even … hoop dat ik nog op tijd ben.
Geen vroege dienst de komende week, nu ben jij degene die op het vliegtuig stapt. Even er tussen uit en al is de weersvoorspelling voor de komende dagen wat minder, weet zeker dat je je toch wel gaat vermaken daar. Wens je in ieder geval een hele mooie tijd toe in Gumbet!
ja roanna, durf het eerlijk te zeggen: ik ben groen en geel van jaloezie op al die mensen die nu naar bodrum/. gumbet gaan… zucht
heb hier zelfs nog een klein souveniertje/ kadootje liggen en ik weet gewoon niet eens of en zo ja wanneer ik dat kan gaan geven,…
@Bloem
Kootje zielig in de kale kooi bij de dierenarts. Kaatje keert de hele kooi binnenstebuiten. Wss op zoek naar Kootje. En Bloemmie moet morgen de rotzooi opruimen.
Leuke foto he, dacht al toen ik hem plaatste … Bloem gaat reageren
@Raak
Welkom thuis!!! Een mooie tijd gehad in Praag. Lekker geluierd of ook nog wat ondernomen daar?
@WR
Wat maak je me nu? Ziek worden zo kort voor je op vakantie gaat? Vroeg erin vanavond en hopelijk knap je heeeeeeeeeeeeeeel snel weer op :kus: .
@Linda
Genoten van de musical! Vond de film ook zo mooi vroeger, zo’n lekkere zwijmelfilm voor een meiden-onder-elkaar avondje.
@Roanna
De verwenbeurt nu gehad. Is zooooooo lekker he. Ik mag de 21e weer en kijk er nu al naar uit.
@Bloemmie: Ik dacht al toen ik die foto zag…moet het nou net DIE straat zijn… ohhh links durumpje/dönertje… ff doorlopen en ik ben ‘thuis’ alleen die ‘f-ing’ lange trap op… Hoe moet dit wel niet voor jou zijn…
Ikke zou al naar bed, maar die rotspelletjes he…
Oh ja, stoot ik net toch mn teen… en hij is nog steeds niet echt over(of echt niet over, smeer nog steeds 2X dgs) zoooo traantjes over de wangen!!!
Tot morgen
Goeieavond,
Kom nog even aanwippen, gelukkig nu 2 dagen vrij. Pffff wat een avond, weet niet wat die mensen gegeten hadden, maar het was zoals wij het noemen een bruine avond. Er waait ook een virus rond, dus mensen met koorts en sommige die al een poosje zwak zijn erg ziek. Kortom een drukke avond, ben ook doodversleten. Zou eigenlijk naar bed moeten maar kan dat niet, moet even alles weer van me afzetten. Zo een wijntje, straks een pilleke en alles komt weer goed. @Roanna: Opgeknapt van je renovatiebeurt/ Rimpels dichtgeplamuurt, alles geverft en opgeschilderd. Moet vast mooi geworden zijn, foto??? Succes morgen met bloedprikken. Hoe gaat het met kokkie in de asperges? @Bloem: Arme kootje, moet hij verder door het leven als een je weet wel konijn. Kan hij wel met plezier bijbabbelen . Wij hebben het ooit bij ons konijn ook laten doen, die was er helemaal van slag van. Maar toen alles weer een beetje genezen was heeft hij zich suf gewipt:unibrow: @Beps: genoten van je motortochtje, nou aan het ‘babbelen"’ @WR: Beterschap meissie, neem een paar molletjes en wie weet knap je ervan op. In ieder geval veel plezier @Raak: Genoten van Praag en morgen naar de beurs. Succes daar. @Viva/ Damber Het komt vast allemaal goed, ik duim in ieder geval voor je, denk aan je:kus: @Marion: Niet kunnen slapen, J. weer opgeknapt. @Linda: Genoten van dirty dancing
Toen sloeg het DDD virus weer toe, ben het weer kwijt
@toos: ga morgen effe spaarkaart bij appie omruilen voor een voucher en dan van de week boeken voor tarzan kunt ook aanbieding voor trein erbij boeken €15 pp