TTT deeltje 88, op naar de 100

@Marion: Ik moet nog. Vanavond om 7 uur moet ik bij haar zijn. Ze woont hier in de wijk, dus ga maar weer eens proberen of het me lukt met de fiets. :biggrin: Weten jullie nog dat ik een tijd terug vertelde dat ik een nieuwe fiets had gekocht? Had er gelijk ook bulten tussen de benen van. :hihi: Maargoed, ik heb er alles met alles misschien 5 of 6 keer meegefietst, maar ga het nu met dit mooie weer maar weer eens proberen.

Als het wel mooi wordt, ga ik vannacht rechtop in bed zitten en laat het morgen de hele dag zo zitten. Ha ha.

Even kijken of dat meiske of jongske de foto erop heeft kunnen krijgen.

@Cynthia: Ow, dan wacht ik nog wel ff. :dag:

beppie- morgen misschien lekker met de motor naar het werk, heerlijk met dit weer

bloem- weer naar de paardjes en naar de dierenarts voor nijn

cyn- gesmuld van een milkshake

marion- j gelukkig weer opgeknapt alleen mams uit de slaap gehouden, gelukkig kunnen uitslapen vanochtend

Nou ik kom vanavond nog misschien even langs en anders tot volgende week, want morgen drukke dag, dus geen tijd om nog even langs te komen

@WR:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/159893.gif

Groetjes… :vak01:

ben ik weer
strax naar de dierenarts, nu met blote poten in t zonnetje achter de flaptop
ff denken, veel gezien, veel gelezen… denk denk

@ marion, nee durf t niet te vragen, hij weet dat ie aan de muur moet ,maar t ding staat goed hoor
@ kaylo, ben t met beps eens
@ WR en Jac, veel plezier op mn favo (schier) eiland!!

@ viva… tja moeilijk moeilijk
ik zou het ten eerste nog even aankijken. ik vind ook dat jij lekker vakantie verdiend. rust, relaxen, ontspannen… maar als ik je een beetje ken, weet ik, dat als je nu zou moeten gaan, je geen moment rust zou hebben en dan is het helemaal zonde.
hopelijk verbeteren ze heel snel de komende weken en kun je alle hulptroepen inschakelen en dat je lekker onbezorgd op vakantie kan gaan, maar als ik jou was, en je staat er niet helemaal 100% achter, zou ik het niet doen!!
(ps is de volledige reissom al betaald? hoeveel ben je kwijt als je niet gaat of verder verschuift?)

@ de rest, heerlijk genoten van alledaagse dingen en hopelijk het zonnetje!! iedereen is maar weer druk geweest.
ik ben helemaal kaduk al, hoofdpijn, traanoogjes en vooral moe… dus…

:crybaby: kootje in een grote kale kooi bij de dierenarts…
:crybaby: kaatje rondhupsend en zoekende…

Ahhhh en wanneer kan je m ophalen?? Is hij dan ineens kale-kootje??
Siewigggggg ook voor kaatje!!

hij is om 3 uur klaar, maar moet gewoon morgen werken… dus meteen om half 5 er langs…
heb uit schuldgevoel de halve groenafdeling bij de appie leeggekocht… bosbeen, witlof, andijvie, bieslook, selderij… heb nog brood en appel… en stukkies banaan… owhhh so siewig

ikke nu aan de stokbrood met bbq-worst… knoei knoei

Ahhhh arme kootje!!!
Maar morgen mag hij weer naar huis!!!
En arme kaatje zo alleen zonder haar ventje(ik weet wat ze voelt ik is ook siewig alleen vannacht!)

Hubbie naar zn werk, ikke op de bank en dan :slapen:
Tot morgen

@ beps, ja zoiets je, ze zit maar een beetje rond te wippen… komt niet echt van dr plekkie af… maar ja, scheelt zij hoeft morgen niet te werken :wink:

owh ja helemaal vergeten
@ viva, trek je alsjeblieft nix aan van het feit dat er eventueel mensen zouden kunnen zijn die t raar vinden dat jij op vakantie bent en je ma die beroerte enzo…
ik zou me nix van dat soort mensen aantrekken, want
A) je kunt ze niet horen als je in turkije zit :stuck_out_tongue:
B) je hoort ze ook niet als je zou blijven want die mensen maken zich t 1e uit de voeten…
dusssss… als je iets beslist doe t omdat jij erachter staat, niet om wat andere mensen ervan zouden vinden…

@Viva: Daar sluit ik me bij aan… Trek je niets aan van anderen, behalve van hen die je lief zijn! Want de anderen hoeven niets te doen van wat jij doet… NIETS!!!
En zij gaan ook gewoon slapen 's avonds, en denken echt niet meer aan jou!! Dus hoef je ook niet aan hen te denken :wink:

heb zoveel voorbij zien komen :
cyn : nieuwe camera
Beps: nieuwe kast
Bloem : nieuw canvas
toos : keuken kompleet
Roanna : hele make-over wow
viva : je staat nu voor een moeilijke beslissing, ik denk dat iedereen je al advies heeft gegeven, maar het blijft natuurlijk altijd jouw beslissing. Als je over 2 weekjes geen goed gevoel hebt om weg te gaan moet je denk ik op je eigen gevoel vertrouwen. nu zou ik even alle energie die je hebt gebruiken voor de dingen waar jij supergoed in bent. alles voor iedereen regelen en in goede banen leiden.meer kun je nu niet doen en het lijkt gelukkig al een beetje de juiste kant op te gaan.wel heel lief van damber dat ze in wilt springen voor oma en opa, ook voor haar is dit een zware tijd.sterkte jullie allemaal enne komt tijd komt raad he meissie:kus:
Trl : dat was voor mij idd schrikken, ik dacht een heel andere richting hoor.Wil je toch feliciteren met je zeer moeilijke beslissing, een beslissing voor het leven, dubbel bedoeld. ik hoop dat je askim bijdraait en jullie samen deze verwachtingsvolle tijd kunnen delen maar anders kun je op ons ook steunen hoor, wij zijn er en stan achter je. zo te lezen je familie en je meeste vrienden ook. dat is belangrijk om te weten.Jij komt er wel !!!:kus:
WR en Jac zijn al gepakt en er helemaal klaar voor : fijne vakantie !!:vak01:
MK en Marion : jullie zijn er een beetje bij ingeschoten, ik weet het niet meer, behalve 's nachts wakker gelegen en J. o.k.sorry volgende keer meer
Filiz : veel plezie met de kids
Voor Crazy ben ik veel te laat maar als je nog gaat lezen : jij uiteraard ook een heel fijne tijd in Turkije:vak01:
Kaylo : jij bent toch geen vreemde eend in de bijt meissie. Pas als een hollander je anders gaat behandelen als de rest dan ben je een buitenstaander. Jij hoort er gewoon bij hoor. Enne … wij dragen nu eenmaal het hart op de tong en flappen er alles meteen uit. Blijven komen hoor, anders voel ik me ook een beetje eenzaam over de meet
en nu doen mijn vingers zeer en ga ff bankhangen. Morgen ben ik er niet, moet naar de beurs in Amsterdam, Interclean, is meer iets voor Viva denk ik haha. Fijne, zonnige, dag allemaal en tot woensdag.
slaap wel:slapen:
Oh ja, en Praag was echt de moeite waard hoor, hebben en paar heel fijne dagen gehad, was het alweer bijna vergeten:lol:

Trl :

goedenavond,

ik nu ziek, heb ik dat voor ik op vakantie ga?!:frowning: hopelijk snel weer beter!

beppie en kaatje vanacht zielig alleen.

bloem- lekker gesmuld van bbq worst en stokbrood, lekker vroeg je bed in voor je vermoeidheid

@wr: beterschap!

W.r.: wat is dat nu toch meisje, ga eens lekker vroeg onder de wol met een flinke borrel en dan hoop ik dat je morgen een beetje fit bent en anders gewoon blijven liggen. Overmorgen moet je echt beter zijn hoor !!!:kus:

Linda :dag:hoop dat jij je ook weer helemaal fit voelt

Bloemmie : is wel zielig he dat ze zich nou zo eenzaam voelt. gelukkig ben jij er om te kroelen en morgen zijn ze weer lekker saampies:)

linda- dank je, hoe gaat het met je zus en vader?

raak- duik zo ook mijn bed in, net al een molletje en trachit*l genomen, maar moet morgen nog werken, dus zal mijn bedje uit moeten

@wr: zusje is druk bezig met herstellen/revalideren, met paps gaat t ook weer goed gelukkig

@raak: ja gelukkig gaat alles hier weer toppie, zit weer goed in mijn vel, met jou ook alles goed? Hoe was Praag?

linda- fijn dat het met je vader goed gaat, en met je zusje. Hoe was dirty dancing geweest?

@wr: dirty dancing was echt super gaaf, vind veel musicals wel mooi maar had bij deze echt zoiets van hier wil ik nog wel een keer naar toe of dat ook gaat gebeuren weet ik niet, mooie zang en dans vooral marcus van teijlingen die ook meedeed in dancing with the stars, jeetje wat kan die goed dansen zeg