@Jac: Een hele fijne vakantie daarzo in ADR. Doe ze de groeten van mij. Er zijn wat flinke veranderingen, ben benieuwd naar je verhaal als je terugkomt
Jac: hele fijne reis en veel plezier in ADR!!!
Hallo,
ik weer terug van de kapper, haartjes weer mooi in de kleur:)
jac- dank je, jij ook heel veel plezier en een goede vlucht
viva- snap je twijfels, maar net wat de andere zeggen, denk ook om jezelf, jullie hebben al veel meegemaakt de laatste tijd en je hebt de zorg voor je ouders ook nog voor de boeg, dus ook al zit je met je ouders in je hoofd op vakantie, heb je ook nog een beetje rust en ontspanning. wel fijn dat er meer hulp is dan je had gedacht
kaylo- hoezo niet welkom?, gewoon lekker blijven komen!
cyn- veel plezier van de camera, erg tevreden ermee
marion- ja vrije dag, dus kom gelijk langs:) en beetje jaloers, wil je mee in de koffer;)
toos- keuken eindelijk in orde, zometeen weer aan de crock, werkse
trl- logisch dat de ruzie je nog bezig houdt, maar wel fijn dat de rest van je vrienden en familie wel voor je klaarstaan en aan je denken
Meiden ik ben weet thuis…HEERLIJK GENOTEN!!!
Oke op volgorde in mn grijze massa:
@Viva: Lieverd ik begrijp je volledig!!! Het is moeilijk om, voor een regelaar en iemand die alles onder controle wil hebben zoals jij(;)) het los te laten en op vakantie te gaan! Heel logisch!!!
MAAR… het gaat hier allemaal goed. Je moeder heeft de verzorging die ze nodig heeft. Je vader kan meer verzorging krijgen dan je wist dat er was(wist ik wel hoor!) en ook wil Damber alles verder voor je verzorgen…
Zoonlief in Afganistan, mams in ziekenhuis, vader ‘onverzorgd’…ja moeilijk…
MAAR ik ging!!! JIJ hebt nl ook je rust bijkom tijd en vitamine-V nodig!!! Want anders kunnen we Viva over 2-3 maanden in het ziekenhuis opvegen…
Ik wens je alle wijsheid toe die je nodig hebt…
@Toos: JAAA KEUKEN KLAAR!!! heerlijk gevoel…
En de crocks…bij mij geen gaatje meer leeg, als lelijk dan Uber-lelijk :lol:
@Kaylo, als laatste maar dat vooral omdat ik denk die vergeet ik toch niet!!
Jammer dat je dat gevoel hebt. Ik reageer zovaak op niemand, niet omdat jullie me niet interreseren maar omdat ik, waar jullie over praten, niets te zeggen heb…
Ik heb niets met jagen, koken dan wel, en ik moet zeggen, reageer alles in één reaktie, dan blijft er bij mij meer hangen. Als ik 5 keer Kaylo zie, dan lees ik minder(ook bij 5 reakties van wie dan ook op 1 rij!)
Maar als je weg wilt gaan, ga… als je blijven wilt, gezellig…Thee?? Koekje erbij???
Zo ik heb weer mn best gedaan denk ik
Nu ga ik ff nietsen…
Beps: hoe was het touren?!?!
@WR
Mee in het koffer? Als dat zou kunnen. Nee hoor meissie … geniet maar lekker, mijn tijd komt ook heus wel :unibrow:
Toos,eindelijk de keuken klaar en er nu eindelijk van genieten.
Kaylo,waarmee weggaan hier,zoals Beps ook zegt niet iedereen kan en wil overal op reageren,maar dat is dan toch geen rede om je niet welkom te voelen hier…
Cyn,heb je al een mooie foto gemaakt met je nieuwe camera,ben wel benieuwd naar het resultaat…
Marion,J weer helemaal de oude?
Beps,lekker getourd,was zeker wel weer wennen op de motor?
Zo ikke nog ruim een uur,tijd gaat best wel snel voorbij gelukkig.
@Jac
Heel veel plezier in AD!!
Meiden ik heb genoten. De eerst 5 km is weer ff alles aanvoellen. Maar daarna: VOLUIT!!!
Morgen mss maar eens met de motor naar t werk…en als niet morgen dan cker de dagen erna, want dan werk ik minder lang!!! Heerlijk op mn gemakkie naar t werk…RELAXE!!! Of, zoals Marion al zei: Lookin’ for adventure … And whatever comes our way …
JAC: GENIETTTTT
@TRL
Ja hoor, J is weer helemaal de oude. Gisteravond was er al niet veel meer aan te merken en vannacht al helemaal niet. Hij had veel geslapen overdag, dacht laat hem maar dan heeft ie nergens last van. Was dus niet in slaap te krijgen en heeft mij wakker gehouden tot een uur of 2-3.
@Jac: Ook namens mij…een hele fijne vakantie en een goede reis. Lekker gaan genieten hoor! :vak01:
@Marion:
Zooo heerlijk gevoel… Van de week zei iemand…daar kan bijbabbelen niet tegenop…dat ging me tever…maar het begin van een goed gesprek :hihi: ja dat nou wel ![]()
gluur gluur
ikke nog een half uurtje
dan de paardjes weer op stal zetten en met Ko naar de dierenarts voor zn toekomstige kootloos zijn… ga ik dan wel bijlezen en reageren!
Beps: klinkt goed!!
Ik nu met een aardbeien-milkshake aan het werk :biggrin:
Goedemiddag.
Wat is er toch weer een hoop gezegd en gebeurd hier!
@Beps: Nou, je hebt dus geweldiggenoten. Met de vlam in de pijp dus. Oh nee, dat is weer wat anders. :biggrin: Heerlijk met dit weer toch! De hele week feest voor jou.
@Marion:Tot 2-3 uur in de nacht? Jammer dat er dan weinig mensen online zijn he? Ach ja, soms moet je wat voor ze over hebben he?
@Viva: Nou meisje, alles is al gezegd. Ik zou het ook gewoon nog even afwachten en als je zeker weet dat anderen het op wat voor manier dan ook even van je over kunnen/willen nemen, dan lekker gaan. Jij hebt net zo goed even rust nodig en als er alsnog wat tussen komt, kan je altijd nog besluiten hier te blijven. Maar zoals het er nu voor staat en hun (zorg/ziekenhuis) dat ook zeggen, kun je best even weg. Als je terug bent, hebt je al je energie weer nodig, voor alles wat je dan nog eventueel te wachten staat.
Maar ik kan me ook indenken, dat je toch niet lekker weggaat. Maargoed je hebt nog even de tijd en als het echt niet gaat, zullen ze toch echt wel een verklaring af moeten geven. Heb het zelf met mijn moeder, die toen ook zo ziek was, ook meegemaakt.
En dan Kaylo. Waarom wegblijven? Dat kan echt niet hoor!! Kijk, ik ben ook weleens niet helemaal in de mood en ik reageer ook niet altijd op iedereen, maar dat wil toch niet zeggen van, dat je dan niet meer welkom bent! Plus… dat ik een beetje aan DDD lijdt he? :biggrin: Ik onthou ook lang niet alles.
Net wat Beps ook al zegd. Sommige onderwerpen heb ik niets mee. Jullie maken b.v speciaal een topic aan over recepten. Nou, geef mijn portie maar aan fikkie, want ik kan hoogstens de Hollandse pot koken ( moest ik altijd voor mijn gezin) maar voor de rest, heb ik er totaal niets mee en heb er dan dacht ik ook nooit iets opgezet.
Conclusie…gewoon blijven komen en mee blijven kletsen over van alles en nog wat en anders even niet reageren. Je ziet wel als iemand een tijdje niet is geweest, gaan ze zich toch zorgen maken dus, er wordt wel degelijk aan iedereen gedacht.
@Toos: He he, dus jij kunt nu eindelijk de keukenprinses gaan uithangen! :lol: Alles nu goed in de midden?
@Cynthia: Foto kijken??? Heb nog niets gezien hier!
Zo, dit was een lange he? Kunnen jullie dat wel onthouden? Ik ga nu nog ff buiten zitten dames.
Tot laters. :dag:
Roanna: haha kan hier geen foto’s uploaden… Dat wordt pas vrijdag denk ik!!!
:dag:
@viva
Ik zou eerst het gesprek met de Neuroloog afwachten, horen wat hij van je moeder vindt en wat de verwachtingen zijn. Het is iig wel fijn dat het goed gaat met je vader en dat hij hulp kan krijgen. Sterkte hoor met je beslissing :kus: het is allemaal zo dubbel. Je wilt er graag zijn voor ze, maar even ertussen uit is ook heel goed voor je. Ook al zit je met je hoofd in Nederland, je lichaam krijgt wel de rust. Heel lief van damber dat zij de zorg over wil nemen.
@Beps
Morgen het begin van een goed gesprek dus ![]()
@Roanna
Wat een lijst zeg … ben de helft al weer kwijt ![]()
Hoe was ie vanmiddag? Heb je genoten? Zie je er nu weer als herboren uit?
Soms moet je voor de kids wat voor over hebben … klopt. Gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen en dat heb ik ook flink gedaan. Had wel flink gebaald als het vannacht was geweest, morgen naar kantoor, nieuwe taken, gegevens invoeren in een voor mij vreemd programma en dan moet het koppie er wel bij zijn he.