TTT deeltje 88, op naar de 100

goeiemiddag dames !

Heb eerlijk gezegd enkel de updates bijgelezen, die waren goed en bondig !

Jac : morgen is het zover meid ! Koffers pakken en wegwezen ! EN GENIETEN ! :zon02:

WR : geldt trouwens voor jou ook !:vak01:

viva : is moeilijke beslissing, dat begrijp ik. Maar wat de mensen van je zeggen (denken) zou ik me niet aantrekken hoor. K weet het, is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je hebt nog even tijd om er over na te denken. Veel sterkte meid !

Wat mij betreft : denk dat ik iets minder langs ga komen. Voel me hier eigenlijk niet zo heel welkom meer (behalve door sommigen dan). Had al die feeling een week of 2 geleden en dat is er enkel sterker op geworden. Beetje vreemde eend in de bijt zeker ?
Sommigen onder jullie wil ik wel heel erg bedanken voor de vriendschap en het luisterend oor die ik hier gekregen heb. Nu ja, we zien wel. Zal wel nog eens komen bijlezen en af en toe reageren (niet teveel dus, wordt dit toch genegeerd).

@kaylo
NIET MEER WELKOM???

Goeiemorgen!!!

Kaylo: Huh!!! Natuurlijk ben je hier welkom!! Zou niet weten waarom niet!!! Niet zo gek doen hoor, gewoon lekker blijven komen!!!

Viva: Pfff moeilijk, moeilijk, moeilijk! Snap de twijfel om niet naar Turkije te gaan… Maar net wat Damber zegt… die rust kan je heel erg goed doen!!! Sterkte :kus:

Beps: lekker touren!!
Roanna: Crocks!!! haha ik heb ze ook, en als ik naar mijn oma ofzo zou gaan dan loop ik er ook wel op buiten… Maar verder niet haha… Ze hadden die Crocks ook in Maleisie… €2.- per paar… Ze hadden alleen mijn maat niet meer!! :frowning:

Verder… ehm. geen idee ff!!

Camera bevalt echt super!! Zelfs met 18 keer inzoomen nog mega-scherp en niet bewogen!! Ik dus blij!!! :smiley:

Tot straks!

:dag:

:turkey:Jac: 6 mei: ADR Turgutreis:TURKEY:
**:turkey:Wr: 7 mei- Gümbet:TURKEY: **

Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 11 mei - Scheveningen (zelfde hotel)
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@Kaylo: Wat een onzin, niet meer welkom hier. Gewoon blijven komen hier hoor. Ik reageer ook niet op alles, dat is niet bewust, heeft niks met personen te maken of dat ik het niet de moeite waard vind, bij mij is het dat ik het soms te druk heb (gehad) en het niet blijft hangen.

Kaylo…sluit me bij Toos aan hoor meis…

@Viva: Dit is een moeilijk dilemma. Wij hadden van de kinderen een weekend Antwerpen gekregen toen we 25 jaar getrouwd waren. Mijn vader belandde in het ziekenhuis en lag dat bewuste weekend nog op IC. Iedereen zei ook dat we moesten gaan, ondanks dat zijn toestand toen kritiek maar stabiel was. We zijn ook gegaan en ik vond het moeilijk ondanks dat mijn broer en onze meiden daar naar toe gingen. De situatie bij jou is anders, je moeder knapt op en is over 2 weken misschien weer zover dat ze naar huis mag of zelfs alweer thuis is. Het feit dat ze een beroerte heeft gehad is er, maar dat wil niet zeggen dat het haar nog eens overkomt. Als je ouders op leeftijd zijn is er altijd een risico dat er wat gebeurd terwijl jij op vakantie bent. Ik zou aankijken hoe het gaat, maar bedenk een ding, denk ook aan jezelf. Niemand heeft er wat aan als je jezelf voorbij loopt. Weet je, ik dacht ook dat ik het allemaal aankon, niet zeuren en doorgaan, maar ik heb inmiddels wel ondervonden dat je “maar” mens bent en geen robot. Dus mijn advies, als het enigszins mogelijk is zou ik gaan en houd in je achterhoofd dat er vrijwel dagelijks vluchten van en naar turkije gaan.

dank je Toos, en Kaylo en Tlr en Cyn…ik weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet.
Heb nog geprobeerd om via het reisbureau onze reis 1 week op te schuiven, maar dat kon niet, moest ik een ander hotel zoeken, en zijn de kosten 400 euro. Dat vind ik ook geen optie.
50% van de reissom moet ik dan betalen voor 1 week op schuiven…ik beslis op het laatste moment wel of ik al dan niet ga…Hoe dan ook zit ik met mijn hoofd hier, maar idd wat jullie zeggen iedere dag is er wel een vlucht naar turkije, en of ik nu hier of daar zit, ik kan er zelf niets aan veranderen.
Morgen heb ik een gesprek met de coordinator van de thuiszorg, mijn vader is doordat hij altzheimer heeft urgent genoeg, om direct hulp te krijgen…o, o, wat een toestanden allemaal.
Had net mijn vader aan de telefoon, het ging goed met hem, hij gaat zo naar het ziekenhuis, heb de apotheek gebeld betreffende mijn vader zijn medicijnen, nu gaat het goed, maar als er verandering in komt, kan ik de apotheek inschakelen en dan krijgt hij per inname zijn medicijnen bezorgt…(er is meer hulp, dan ik tot zover dus wist)

Viva: ja dat is het nadeel van omboeken. vaak zijn de kosten dan erg hoog, en in dit geval dus ook niet mogelijk!! Persoonlijk zou ik zeggen ga!! Er gaan genoeg vluchten naar Nederland, en als het moet dan kom je zelfs met een omweg thuis!! Ik denk dat een weekje je goed zal doen!!

:kus:

@Viva: Het is ook heel wat als je ouders gaan tobben en je wilt er hoe dan ook voor ze zijn. Gelukkig dat er tegenwoordig een hoop te regelen valt, waardoor het voor de directe omgeving wat makkelijker wordt. Maar je moet het wel los willen en kunnen laten en dat vond ik het meest moeilijke in al die tijd.

Wat mijn crocks betreft, ik heb ze hele dagen aan. Ga er alleen niet mee op straat. Heb wel de zuurstok roze en daar wil je toch niet mee gevonden worden

Haha ik heb de zwarte met allemaal van die gekke “dingen” (jibbitz ofzo??) erop!!

Keukenmonteur is weer weg en alles is gedaan wat er moest gebeuren. Niet te geloven na 1.5 jaar. Vaatwasser was zo lek als een mandje, behalve dat de slang achter het masjien dubbel gevouwen zat, was ook de klep lek. Heb nu een nieuwe, ziet er een stuk beter uit. Ga zo even boodschappen doen, nog heel even van het :zon02: genieten en dan weer aan de crock

Ik heb geen idee hoe die dingen heten, heb een rose met paars bloemetje erop

Ik heb van alles… Disney, Muppets etc… :smiley:

Als je dan toch voor gek wil lopen met die dingen, dan maar goed toch

juist :smiley:

Viva
Moeilijke keuze zeg! Maar je hoeft nu nog niet te beslissen, wacht eerst het gesprek met de neuroloog af, kijken wat hij te vertellen heeft. En er kan in 2 weken een hoop veranderen, nu zijn er al kleine sprongetjes vooruit, wie weet hoe het er dan voor staat. En natuurlijk, het zou mooi zijn als je er even tussenuit kon, je krijgt een hoop extra op je bordje nu. En net op een moment dat die bord al behoorlijk vol was. Maar je moet wel een beetje kunnen genieten daar, zonder de zorg of het hier wel allemaal goed loopt. En natuurlijk is er Damber die voor opa kan zorgen, trouwens heel lief van haar. De thuiszorg die het nodige kunnen doen. Maar kan me ook voorstellen dat je er gewoon zelf wil zijn voor je ouders. Zou hetzelfde hebben. Tijd brengt raad meissie … dus wacht het nog even af, het is nu nog te onzeker hoe of het allemaal gaat lopen. En als je straks weet hoe alles geregeld gaat worden heb je misschien wel de rust in je om te zeggen … oke we gaan.

TRL
Tuurlijk laat die ruzie je niet los, dat is heel logisch. En in jou situatie grijpt het je nog wat extra aan denk ik, tenminste als ik mezelf bekijk tijdens de zwangerschap. Was echt zo’n overemotioneel geval. Wel prettig te horen dat er genoeg anderen zijn die goed voor je zorgen.

Kaylo
Wat zeg je me nou toch … wegblijven hier? Echt niet hoor … je moet gewoon blijven komen. We willen je hier niet missen hoor!!! En durf eens weg te blijven … kom je aan je oren trekken daar in Belgie!!

@Cyn
Een leuke dag gehad gisteren met de camera! Fijn dat je er zo blij mee bent.

@Toos
En dan eindelijk is je keuken klaar na 1.5 jaar. Ze kunnen het dus wel he!

Hoihoi,

@Kaylo: Bedankt enne ik ga ze voorbereiden op die 2 knotsgekke belgen.
En dan weet iedereen toch waar ik het over heb hahaha;)
En jem oet gewoon blijven komen hoor.
Ik kom zelf minder langs maardat komt omdat ik een andere functie heb en daardoor alleen overdag moet werken en ik had gevraagd om meer uren dus ja minder WW.
Af en toe kom ik wel langs en dan lees ik vluchtig en soms reageer ik.
Maar goed je bent hier voor je zelf en ik zou zeggen gewoon blijven komen!!
En je bent zeker geen vreemde eend in deze vijver hoor.
Ieder persoon is uniek en iedereen reageerd anders.
Maar he we willen jouw hier niet missen hoor!!!

@Wr: Heel veel plezier!!!

Zo mijn koffer is gepakt en ik ben er klaar voor.
Morgen vroeg om 6:15 vertrek ik richting schiphol.
Heb er ontzettend veel zin in!

En genieten jullie hier ook van het supermooie weer!!!

Groetjes Jac

@Jac
De koffer klaar … het feest kan beginnen. Morgen weer naar jou favoriete plekje in Turkije.

*Heel veel plezier *

http://cache.virtualtourist.com/1626333-Turgutreis-Bodrum.jpg

in Turgutreis!!