TTT deeltje 88, op naar de 100

@beps
Veel plezier op de motor!

@toos
Vroeg eruit voor de keuken, voor de laatste keer???

@marion
Nee niet bij de buren van Roanna.

@roanna
Krijgt een grote beurt vandaag :smiley: :smiley:

Goeiemorgen,http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/Maandagmemo.gif

@Roanna: Geniet van je grote beurt bij de kapster,
@Beps: Motordag vandaag, ook lekker van genieten
@MK::dag:, hoop echt dat het de laatste keer is dat ze voor de keuken komen. Vandaag nieuwe vaatwasser, kastje, plint, nieuwe ovendeur, frontje onder de oven en stucwerk wat de vorige keer beschadigt is. Alles goed bij jou en de kids?
@Filiz: Veel plezier met de kids!!!

Meestal niet, maar vandaag willen we allemaal wel ruilen… ohhhh zomerdag, mooi weer, rijden met de motor, en dan een grote beurt,… :unibrow:

@Beps: Wat let jullie? Kleedje mee, leuk plekkie zoeken en dan net als vroegah!!!:stuck_out_tongue:

Zo, ben d’r klaar voor. Heb toch maar mijn Niks aangedaan, want je gaat niet de straat op met die Croks. Of wel? Geen idee eigenlijk. Ik heb niet van die opvallende, maar zwarte. Wat ik van jullie begrijp, of voor het werk (kan bij ons niet), of voor thuis?

Ga ff koffie zetten. :wink:

@Toos: Nou, het is te hopen voor je, dat nu echt eindelijk eens alles goed afgewerkt wordt. Je zou er simpel van worden. :so:

Beps,lekker toeren vandaag veel plezier.
Roanna,vandaag de haartjes doen en vanavond het gezicht wat zul jij er wel pico bello uitzien.

Hier op het werk zo rustig zeg,hoop mensen nog vrij pfff hoop dat ik het volhou tot 4 uur met deze stilte

goedemorgen!

had weer even wat bi jte lezen:)

bloem- super mooi die foto op canvas

cyn- druk bezig geweest met het zoeken naar een goede camera, en uiteindelijk 1 gekocht, veel fotoplezier ermee

viva- pff wat erg voor jullie allemaal zeg, komt een hoop op je schouders terecht zo te lezen, wel fijn dat je moeder wat vooruit gaat en dat je vader goed luistert, iig heel veel sterkte

damber- voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte met oma

crazymar- ben te laat, maar toch…hele fijne vakantie, lekker genieten!

marion-op jassenjacht geweest voor J, maar helaas nog niet kunnen slagen. J ook nog ziek geworden, hopelijk knapt hij snel op

trl- gefeliciteerd, maar jeetje meis, dat zal wel schrikken zijn geweest. vervelend dat askim het niet wil, maar misschien verandert ie nog wel van gedachten als ie aan het idee gewend is. iig veel sterkte

beppie- mooie kast gekregen, gisteren verjaardag van hubs gevierd en vandaag lekker op de motor, veel plezier

filiz- gelukkig niet gedegradeerd, en vandaag met de kids op kamp, veel plezier

roanna- een lekker beautydagje:) nu de haartjes en vanavond je gezicht, lekker hoor

nou hoop dat ik niemand vergeten ben!
Ik maar eens aankleden en naar de kapper, tot later

Wr,voor jouw begint het ook al lekker op te schieten nog 2 daagjes en dan lekker naar Turkije…Hoe laat vlieg je?

:turkey:Jac: 6 mei: ADR Turgutreis:TURKEY:
**:turkey:Wr: 7 mei- Gümbet:TURKEY: **

Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

trl- ja idd, vlieg om 7.05 dus mooie tijd:) alleen de weersvoorspelling zijn niet zo super voor aankomende week

Dat is zeker een mooie tijd,balen van de weersvoorspelling maar misschien valt het allemaal nog mee…Vaak is het beter dan dat ze voorspellen.

ik hoop het idd dat het meevalt, ach ben er iig:D

Daar gaat het om lekker in een andere omgeving en lol maken

Zo, dit hebben we weer gehad. Lekker kort koppie weer.

@WR: Oh, zo snel al! Heerlijk!!! Mocht je toevallig (zal we toevallig zijn :teeth:) Murat van hotel Serhan nog tegen komen, doe de groeten van mij. :wink: Enneh…ook even aan dat lekkere ding, wat altijd voor restaurant Seray staat. :stuck_out_tongue:

Nou meid, ga er in ieder geval weer lekker van genieten.

Meisjes…ik ga afsluiten. Moet zo nog ff werken, maar ik denk dat het niet zo druk zal zijn.

@Trl: Jij ook nog werkse, ondanks dat het bij jou ook zo stil is.

idd, kan ook lol maken in de regen;)
ik ga er vandoor, werkse!

roanna- lekker weer de haartjes in model, en als ik ze tegen mocht komen, zal ik de groeten doen! werkse

goedemorgen meisjes…

Nou vandaag alles aan de regel, en morgen weer verder, werd al gebeld door de thuiszorg, dit wordt allemaal in gang gezet voor mijn vader, eens kijken wat het allemaal brengt…
Als het goed is krijg ik as vrijdag een gesprek met de neuroloog betreffende mijn moeder, heb gevraagd hoe en wat over mijn moeder… Ze is niet levensbedreigend ziek, dus een verklaring krijg ik niet om mijn vakantie te annuleren. Ik weet zelf nog niet of we wel of niet moeten gaan, ik ga zo bij zo niet lekker weg, maar ik beslis pas over 2 weken of we wel of niet op vakantie gaan, het ziekenhuis, de zorg ect zeggen dat ik wel moet gaan, omdat ik nog meer dan genoeg voor mijn kiezen krijg, Damber zegt ook dat ik moet gaan en zij wel voor opa zorgt.
Ik weet het helemaal nog niet, heb ook zo iets van ik heb toch mijn hoofd er niet bij als ik in turkije in de zon lig, maar Damber zegt, dan krijg je toch rust, dat heb je nodig…daarna moet je weer vol aan de bak…Ik heb ook zo iets, van wat zullen de mensen wel niet denken, ik op vakantie terwijl mijn moeder met een beroerte in het ziekenhuis ligt,…pff ik heb een hoofd als een vergiet, ik weet het echt niet…(wie geeft mij raad)

@Toos
De keukenboer weer over de vloer vandaag. Komt ie nu voor het beschadigde kastje of voor de vaatwasser? En een stukje verder lees ik het al, een grote beurt voor de keuken. Hopelijk krijgen ze het dit keer voor elkaar zonder iets te beschadigen, mag zo ondertussen wel een keer in orde komen toch?

@TRL
Weer aan de slag vandaag. Heb je vannacht beter kunnen slapen?

@Bloem
Is ‘Bob de Bouwer’ al langs geweest om je canvas op te hangen?

@Beps
Eindelijk de motor op … stom maar iedere keer als ik lees dat je motor gaat rijden heb ik uren ‘Born to be wild’ van Steppenwolf in mijn kop. Get your motor runnin’ … Head out on the highway … Lookin’ for adventure … And whatever comes our way … . Jeugdsentiment of een tic? Zong ik vroeger altijd met mijn vriendinnen als we motor gingen rijden en de motor gestart werd.

@Roanna
In de renovatie vandaag :stuck_out_tongue: ? Nee hoor … geintje … laat je maar eens lekker verwennen. Zie je er op de bruiloft toppie uit!!!
En wat lees ik nu toch??? Jij ook al OM wat de crocks betreft.

@WR
Leuk dat je er weer even bent. Telt al lekker af voor je he? Geloof dat ik een beetje jaloers begin te worden.

Viva,zeker moeilijke keus vooral omdat het jouw moeder betreft.Zoals Damber zegt de rust heb je wel hard nodig en na de vakantie kan je er weer vol tegenaan voor je ouders.Is het niet een mogelijkheid om dan een week te gaan i.p.v 2 weken dan ben je er toch even tussenuit…

Marion,vanacht redelijk geslapen.Moet nog wel aan die ruzie denken,maar ik laat me echt niet zoiets zeggen,ze kunnen veel tegen mij zeggen,maar dit ging echt te ver.En dat er dan bij wordt gehaald dat hem nog wat dwars zit wat er 2 jaar geleden is gebeurt,vind ik zo zwak,dan heeft hij dus 2 jaar lang schijnheilig tegen mij gedaan.
Was trouwens gisteren bij me andere vriendin en haar man en zoontje blijven eten,belde me nichtje ook nog op of ik zien had om met hun mee te eten,nou er wordt wel aan me gedacht dus hahaha me nichtje zei al als je geen lust heb om te koken kan je van ons wel kliekjes krijgen,want dat doen ze nu ook voor der schoonmoeder Wel lief hoor allemaal…