Wij hebben vandaag een druk dagje gehad, vanmorgen op verjaardag bij het dochtertje van mijn vriendin en vanmiddag naar mijn schoonzus, ze vieren alle verjaardagen tegelijk met een BBQ erbij. Nu net terug, kindertjes op bed en ik bijna ook ![]()
@trl
Je kunt wel in de zon, maar pas op voor je gezicht. Je kunt pigmentvlekken krijgen en die gaan meestal niet meer weg.
verslag…
Net naar mams geweest, ze slaapt nog heel veel, heeft veel last van slijm wat nu loskomt, dus hoesten niet normaal, maar goed ze kan het maar kwijt raken, ook heeft ze nog veel last van hoofdpijn, volgens de zuster is dit waarschijnlijk een bijwerking van de medicijnen die ze krijgt, ze gaan daar dus naar kijken…
De status achter op haar bed ziet er beter uit…van mega uitschieters van de bloeddruk, is hij nu vrij stabiel en binnen de normen, ook krijgt ze waarderingen voor bewegingen die ze moet maken, benen optrekken, armen uitsteken ect…nu die waren de hele week voor haar linkerarm een 1 en 2 nu sinds vanmiddag scoort ze een 3, ze is ook verkast naar een andere zaal, dus ze is van de stroke-unit af… Minder controle nu maar 1x in de 4 uur in plaats van ieder uur, daar werd ze zoooo moe van, ook van het steeds maar heen en weer lopen op die afdeling…Ze weet alles precies, waar ze is wat er is gebeurd, wie er op bezoek ik geweest.
Dus er is een hele kleine vooruit gang, ik juich nog niet te vroeg, morgen kan het weer anders zijn, maar toch…
Tlr…meis lekker met een pet op in de zon…en geen masker.
Beps…een huis vol visite
Marion…beterschap voor J.
Cyn…nieuwe camera
en toen was ik leeg…
Goedeavond.
@Viva: En toen was ik leeg… Nou, ik vind het best goed van je dat je toch veel onthouden hebt, ondanks je zorgen. Fijn te lezen, dat het met je moeder weer wat beter gaat en dat er toch een beetje vooruitgang inzit. Natuurlijk is het nog even afwachten hoe verder, maar vind dit ook al een heel eind hoor! Hopenlijk gaat het goed komen, voor zover het kan dan.
Met je vader ook alles nog in orde? Red hij het nog steeds?
@Trl: Ook fijn voor jou, dat je vriendin het zo goed op nam. Ach welja, kunnen jullie straks samen op jullie kids passen. Deed jij toch al graag en nu mag je er zelf een gaan verzorgen. Heerlijk toch!!! Komt vast allemaal wel goed! :kus:
Hmmm… verder weet ik het ff niet meer.
Was trouwens wel blij dat ik CrazyMar niet vergeten was :lol:. Alweer een beetje minder last van DDD, als de meeste van jullie. :biggrin: Yehhhhh!!!
ola
ikke nog ff gedag zeggen voor het slapen gaan
de minnie breack zit erop: weer aan t werk…
truste
Ikke heb vandaag een super dag gehad, ben nu moe en ga lekker slapen reageer morgen wel op alles
@crazy: fijne vakantie!
tkl: Gefeliciteerd! Reageer morgen uitgebreider hoor!
Roanna,dit was niet de vriendin voor wie ik oppas,maar deze zei wel ach joh als je oppas nodig heb breng je het maar,dan is eloy 4 en naar school heb ik ook nog wat omhanden,zij hoeft namelijk niet te werken…Die luxe heeft zij…
Viva,ja petje is de oplossing…
ikke ga ook me bedje opzoeken morgen er ook weer vroeg uit:frown:
@TrL: Nou, kies es an dan. Goed geregeld. Ha, ha. ![]()
Ik kom ook even weltrusten zeggen.
Iedereen slaap lekker en voor de werkenden weer… een goeie werkweek. ![]()
Trusteeeeeeeeee :slapen:
:idea: Nog even aan?
@Filiz
Veel plezier met de kids volgende week! Jullie hebben in ieder geval het weer al mee.
@Kaylo
Als je je ventje mist dan ben je zielig :slywink:
J. is al weer een heel stuk opgeknapt, hij heeft de hele dag op de bank gelegen en rond een uur of 7 was ie ineens een heel stuk beter.
@Damber
Een hoofd als een vergiet … dan valt die update van je absoluut niet tegen :slywink:
Fijn dat het met oma een beetje beter gaat vandaag.
@TRL
Mooi … vandaag tenminste weer positieve reacties. Een opkikker kon je wel gebruiken na gisteren.
@MK
Een dag vol met feestjes en een BBQ voor jullie. Toch niet toevallig bij de buren van Roanna :slywink:
@Viva
Mooi nieuws meis!!! In ieder geval geen terugval maar hele kleine stapjes vooruit. Ook positief dat de bloeddruk nu vrij stabiel is en binnen de normen. Maar hopen dat het iedere dag een klein beetje bergopwaarts gaat.
En toen ging iedereen slapen … behalve ik … TRUSTE MEIDEN :slapen: !!!
Goeienacht/morgen,
Iedereen ligt vast al op 1 oor. Heb even teruggelezen, maar weet niet of ik wel alles heb onthouden. Ga mn best doen. Heb het hele weekend van het zonnetje genoten en aan de crock geweest. Doordat er een paar erge zieke mensen zijn was ik laat thuis. Morgen nog een avond en dan weer 2 dagen vrij
@Trl: Het klinkt misschien cliche maar dat was het eerste waar ik aan dacht toen je zei dat je na moest denken voor je wat vertelde. Het is jammer dat askim er nu nog niet aan toe is, maar wie weet hoe hij reageert als je straks wat verder bent of als je kindje er is. In ieder geval gefeliciteerd meissie,alles komt vast op zn pootjes terecht. Geniet van je zwangerschap en trek je niks aan van anderen die commentaar hebben. Het gaat om jou leven en jullie kindje. hoop voor je dat alles goed blijft gaan. In ieder geval een dikke knuffel :kus:.
@Viva: Fijn om te lezen dat het wat beter gaat met moeders, in ieder geval stabiel. Het is een goed teken dat ze alles goed weet, ook beter haar arm/been kan bewegen en haar bloeddruk stabiel is. Ze is op de goeie weg, hoop voor jullie dat het zo blijft. Hoe gaat het met vaders, red hij zich een beetje? Wens jullie in ieder geval sterkte en denk aan jullie. O en ook aan jezelf blijven denken he:kus:
@Mk: Gezellig dat je even regelmatig komt buurten
@Roanna: Buren aan de BBQ en je mag niet mee eten, flauw hoor
@Beps: Wat een leuke kast, zou bij mij in de keuken ook heeeeelllll leuk staan:nod:. Crematie/begravenis was heel heftig, kan het me goed voorstellen, je collega was nog erg jong. Toch sterkte ermee. Vandaag verjaardag gevierd voor hub, was het gezellig? Ik heb die ongein zaterdag, dan is mijn hubbie jarig
@Marion: J. ziek geweest, maar inmiddels weer wat opgeknapt. Druk met zoeken voor een jas voor j, zal niet meevallen. Misschien toch een jeansjack?
@Bloem: Druk met de bunnies en mooi je canvas!!!. Heb je trouwens het programma al gezien voor concert at sea? Je zou nou met je autootje kunnen gaan;)
@Damber: Ook druk, jij ook in ieder geval sterkte gewenst met oma
@Crazy: Je bent al weg, maar toch in ieder geval een fijne vakantie in marmaris en geniet ervan he.
Toen gingen mijn grijze cellen in staking, weet het verder even niet.
Wens jullie welterusten, ik moet er weer bijtijds uit want ze komen voor mn keuken, alweer:angry:
:slapen::dag::dag:
Goedemorgen,
Pfff wel weer wennen zo vroeg eruit,maar ja er moet weer gewerkt worden.Het wordt weer een zonnige dag als ik zo naar buiten kijken,goed weer voor de bevrijdingsfeesten.
Toos,druk geweest en van de zon genoten dit weekend,daarom mistte ik je…Ook jij bedankt voor je lieve woorden.
Beps,leuk feest gehad?
Marion,J gelukkig weer wat opgeknapt dus misschien vandaag lekker op pad?
Filiz,nogmaals heel veel plezier,waar ga je trouwens heen?
Fijne dag allemaal
:NETHERLANFiliz: 5 mei - op kamp met stage:NETHERLAN
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
morninkkkkk
denk dat toos een mooie update heeft gegeven, in al mn luiheid sluit ik me ff helemaal bij haar woorden aan…
t gaat allemaal niet zo lekker, ben zoooo moe
maar goed, denk dat het gigadruk is op het werk, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij!
Goedenmorgen
Was een gezellige dag gister, tot het eten in de tuin gezeten. Toen kregen de oudejes het koud, en hebben we de lahmacuns en döners binnen op gegeten!
@Toos: mooie update, scheelt me veel werk
Slaap ze vandaag en vanaaf nog, en dan ff niets!
@Filiz: Veel plezier(al ben ik te laat!)
@Trl: Mooi dat gister goed gegaan is, en meteen een oppasplek, zie je wel, stap voor stap…
Nou en dan…vandaag:
MOTORDAG!!!(EINDELIJK!!!)
dus, dames
me is off on the road
Goedemorgen deze morgen weer.
Wat ben ik vroeg he? Ja, ik krijg om 10 uur de kapster hier om mij en kokkie ff te knippen/scheren. Ik moet nog shouweren dus en kokkie komt tegen 10.15 uur even thuis van de boer en dan krijgen wij even een beurt.
Vanaaf ga ik naar haar (kapster) toe, want ze heeft inmiddels ook haar diploma visagie en gaat ze mijn gezicht ( voor zover dat nodig is
)opknappen. Laat mijn wenkbrouwen epileren en verven, alsmede mijn wimpers. Dus ook daar een grote beurt.
@Beps: Helemaal gelijk joh, met dit weer op de motor. Ik had je er eigenlijk nog helemaal niet over gehoord, maar vandaag gaat het dus weer gebeuren. Nou, gooi je haar los en de helm op en toeren maar. Heel veel plezier.
@Toos: He he, eindelijk was je er weer. Dus veel moeten crocken? En ja natuurlijk moet je ook zoveel mogelijk genieten dan, van je vrije tijd met dit mooie weer.
Moet trouwens zeggen, ik had gister de (nep) crocks aan en inderdaad, wat lopen die dingen lekker zeg.
Doe ze zo dadelijk ook weer aan. Kan toch wel of niet? Niet op het werk hoor, maar zo in mijn vrije tijd op straat!
Verder iedereen weer een fijne dag, al of niet werkend en geniet er weer van.
@Roana: Als je Bloemmie erover spreekt(de crocks, echt of nep) dan kan het NOOIT!!! Nou bij mij wel hoor…ik draag ze als slof enzo!!!