@ trl nou lekker dan, dan weet je dat ook weer op het moment natuurlijk volkomen ruk, maar beter dat je nu weet wat voor ‘vriend’ die is dan later… dat soort mensen heb je niet nodig!!
@ beps, doner!!! shiiiittt waarom ben ik niet op deze verjaardag
@ marion en roanna en filiz, allemaal vroeg op!! lekker genieten van de dag en lekker buiten enjoy!
ik zit hier te kijken naar een leuk spelletje… men neme 2 konijnen, doet een giga groot kussen op de bank en laat de konijnen los. ze springen aan de ene kant de bank op, wurmen zich over/ langs het kussen, springen aan de andere kant weer van de bank, rennen naar plek 1 en springen daar de bank weer op… ik zweer het je!!
@Crazy
Oeps … vergat telkens om jou een fijne vakantie te wensen, was met mijn gedachten ergens anders.
Maar toch nog even een berichtje al zal je het wss niet meer lezen.
@Bloem
Mijn dagje in de zon kan ik wel vergeten, ligt er hier eentje ziek op de bank.
Je houdt je konijnen wel bezig he? De ene keer een speelpaleis en nu een hindernisbaan.
@Cyn
Op pad met de nieuwe camera. Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Zo, ik ook maar weer naar binnen. Lekker bijna de hele dag al in mijn tuintje gezeten, maar de buren zijn weer thuis van de camping en gaan BBQen, dus ikke maar naar binnen. Mag toch nie meeeten en zit dan alleen maar in hun stank. :unibrow:
@Marion: Is J. ziek of je hubs? Wel jammer, juist met dit weer. Nou, beterschap.
@Cynthia: Hele goede keus. Ben benieuwd naar je plaatjes.
@Roanna
Erg he … die BBQ-lucht! Het water loopt je uit de mond en je mag alleen maar ruiken.
J. is ziek, hoofdpijn en hij houdt niets binnen. Zijn dus met zijn tweetjes nu, hub is naar de braderie.
Heb even vanaf 30 april bij moeten lezen. Heb een hoofd als een vergiet maar ga m’n best even doen
J. ziek en geen jas voor te vinden voor de zomer. Moet zeggen dat ik de mode nu ook niet je-van-het vind.
Canvasdoek in huis en nijntjes over hindernissen springen
Foto van de familie en nu een verjaardag van hubs… huisje dus aan kant vanmorgen en nu lopen, lopen en nog meer lopen en Doner eten
Aan de crock geweest
Op vakantie, hoop dat je een goede reis hebt gehad en je een hele fijne vakantie mag hebben in Spain!!!
BBQ-lucht, wij hebben ook al zitten bbq-en (niet vandaag hoor) en het is heerlijk. Vind het niet vervelend om het te ruiken, maar als ik uitgerookt word vind ik dat een ander verhaal…
Nieuwe fotocamera gekocht, dus nice pica’s van Mexico
Zus, zwanger en door ‘vriend’ uitgekafferd… Gefelciteerd en een Dikke kus voor jou!!! En pb staat altijd voor je open!
4-2 gewonnen, gefeliciteerd!!!
Tarzan!!
sorry, verder weet ik het niet meer
Met oma gaat het ietsiepietsie beter. Viva zal zo wel een verslag geven!!
Zo ik ook weer thuis vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten bij vriendin en de armen redelijk verkleurd,gelijk ook maar het nieuws verteld,voordat het ze van anderen horen.Gelukkig ook hier goede reacties…
Beps,lekker aan het feesten…
Bloem,druk met konijnen circus,filmpje???
Roanna,kan de lucht van bbq niet aan en is naar binnen gegaan.
Filiz,niet gedegradeerd gelukkig.
Zussie,gelukkig dat het met oma beter gaat.
:NETHERLANFiliz: 5 mei - op kamp met stage:NETHERLAN
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@trl
Je kon wel weer wat positieve reacties gebruiken na gisteren.
Pas je wel op met de zon, liever niet met je gezicht in de zon want voor je het weet heb je een zwangerschapsmasker.