TTT deeltje 88, op naar de 100

ola

@ viva wat een aandoenlijk verslag. ik kan me voorstellen dat ze je grijze haren bezorgen, maar toch, het lijkt naar omstandigheden redelijk te gaan. dank zij jou!! dus zorg goed voor jezelf, dan komt de rest wel verder vanzelf

@ marion owh ja, wilde ik nog zeggen… een spijkerjack ofzo? die zijn toch altijd en overal te koop? of een mooi fleece?

@ roanna, trekt hubbie het aspergesteken een beetje… ik zag er behoorlijk wat liggen in t koelvak bij de aphie dusseuhm hij heeft goed zn best gedaan :wink:

Oke meiden, de kast
Hij kan in de kamer, maar ook op mn slaapkamer ipv de donkere kast die er al staat

pff btje grote foto maak ik ga er niets aan doen, sorry!!

Hij komt maandag, dan komt iemand die m kan vervoeren, en dan zien we of hij naar boven gaat, of ipv mn buffetkast komt

@Beps: Oh mooi…en die geven ze zomaar weg? Nou zeg, mazzelkont! Echt gaaf kassie.

@Bloem: Ja hoor. Het gaat tot nu toe heel goed, qua gezondheid. Heeft nergens last van.

Al zijn er minder asperges dan vorige jaren, vanwege dat het zolang koud aan de grond is geweest. Ik moet wel bekennen, dat ik wel blij ben met dit weer. Dan gaat het hem goed af en gelukkig blijft het de hele week zulk mooi weer. :zon:

@Marion: Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest op internet bij de bekende internetshops, maar nog niets naar mijn zin kunnen vinden. Anders toch nog maar ff een keer de stad in.

ja t weer was echt lekker he? alleen de bunnies zijn verkouden, dus de deuren maar dicht gehouden
hatjsoe… hatjsoe…

en ikke is best wel moe, ga dus eens kijken of fuzz n furr naar bed willen…

truste!!

Weltruste meiden.

Ik ga er ook maar eens op tijd in. :smiley:

:slapen::kus: Tot morgen weer!

@Bloem
Klopt … spijkerjack kan altijd nog.

@Beps
Mooi kastje zeg!! En dat voor niets.

@Roanna
Mooi dat het goed gaat met kokkie tussen de asperges. Misschien ook wel goed voor hem om even wat anders bezig te zijn, wat andere praat.
Valt tegen op internet he? Trouwens in de winkels ook, heb ook voor mezelf ook een hele serie winkels afgelopen voor ik wat naar mijn zin gevonden had. Vond heel veel hetzelfde als vorig jaar en daar ligt de kast al vol mee. En zag ik iets anders dat ik mooi vond dan was er niet in mijn maat of het stond me niet.

Maar geloof dat ik hier remy zit te wezen nu. Truste voor degene die al gaan slapen.

:zon02:
Er is geen lampje nodig!!!

Goedenmorgen allen!!
Hier niets te melden, ben doodmoe van alle emoties op mn stoel in slaap gevallen, door naar bed gerold, en verder… werd ik weer wakker:lol:

Hier dus de verjaardag van Hubbie vieren(die dinsdag jarig is) en dan… ja niets…
We hebben iig besloten dat we ipv de bekende soep met broodjes vanaaf aan de döner gaan. Die is hier prima, en makkelijker(en goedkoper) dan soep en brood haha!!!

Goedemorgen ladies.

@Marion: Je wou toch niet zeggen, dat je al die tijd hier Remy hebt zitten wezen he? :unibrow: Weer vroeg eruit voor je beestjes of gewoon vroeg wakker?

Kokkkie alweer vroeg weg naar de boer en ik zojuist ontbeten en wou straks maar weer eens hier thuis wat gaan doen. Alles kan nu weer zo lekker naar buiten.(beddengoed)

@Viva: Ik zag dat je er ook al was. Hoest tie nou? Hoest is het met jou zelf? Lukt allemaal nog een bietje?

@Beps: Veel plezier dan vandaag. Jij kunt de visite dan ook mooi buiten zetten vandaag. Gelijk heb je van die doner en misschien vinden de meesten dat nog wel lekkerder ook. :stuck_out_tongue:

goede morgen allemaal…
wat een heerlijk weer weer

ikke voetballen…daarna afsluiting vant seizoen…altijd gezellie…!!

iedereen een fijne zondag…!! xx

Een goede morgen op deze zonnige dag …

@Beps
Vandaag de verjaardag van hubs vieren, zonder de soep maar met döner, en das ook lekker. Veel plezier vandaag!

@Roanna
Vroeg eruit voor de beestjes dus. En was al laat maar moest nog even goed wakker worden en waar kan dat beter dan hier?
Maar jullie waren ook vroeg uit de veren hoor, kokkie weer het veld op en jij ook nog even druk bezig.

@Filiz
Dat laatste wedstrijd en dan de afsluiting. Zal met dit weer wel een terrasje worden he?
Hier waren de dames kampioen, tenminste dat dachten ze. Er was 1 team niet op komen dagen voor een wedstrijd en ze dachten 3 punten binnen te halen. Bleek een misverstand en nu moet de wedstrijd over gespeeld worden. Hoorde dat ze al flink gefeest hadden, nou ja … hebben ze dat in ieder geval toch gehad.

Morgen,

Viva,fijn om te lezen dat het beter gaat met je moeder en dat je vader er ook zo goed onder is.Denk veel aan jullie.
Beps,mooie kast,en veel plezier vanmiddag lekker in de tuin zitten.
Filiz,succes met het voetbal.
Mk,ik ben 9 weken.En ik hoop ook dat askim nog bijtrekt en er anders over gaat denken.Voor de rest gaat het wel hoor,s’morgens en s’avonds wat misselijk en wat stress maar dat moet ik echt aan de kant zetten,want wil er van gaan genieten.
Voor jullie allemaal:kus:

Vanacht slecht geslapen,kraamvisite is ontaard in een ruzie,schandalig maar waar.Zaten wat te dollen onder elkaar en toen sloeg een vriend ineens om en schelde een ander vriend uit en toen was ik aan de beurt en wat hij toen zei dat is echt niet voor herhaling vatbaar,maar weet nu wel hoe hij over mij denkt…Terwijl hij dinsdag nog zo begripvol was…Ik moest dit ff kwijt en nu dus weer over tot de orde van de dag,want wil hier niet het probleem geval worden

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

. Vanmiddag ga ik naar een andere vriendin om hette vertellen,want wil niet dat ze het via via hoor,denk dat hun ook wel positief reageren…

Ik wil iedereen een fijne zondag wensen:kus:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Crazy,helemaal vergeten heel veel plezier in Marmaris…

@crazy
Heel veel plezier in Marmaris.

@trl
Oh wat vreselijk, ruzie op een kraamvisite en dan jou ook nog uitfoeteren. Je hebt jet vast evem gehad met hem. Geniet jij maar van jouw kindje en trek je niets aan van anderen. Ik hoop dat askim nog bijdraait.

@bloem
Nog niet gezegd, maar wat een schitterend kunstwerk heb jij straks aan de wand hangen.

@viva
:kus:

@Crazy: Ik zie nu pas dat je vandaag vertrekt…Ben ook zo druk(geen excuus, wel waarom…)
VEEL PLEZIERRRRRRR

@TRL: dat weet je dan ook weer, weer een ervaring rijker!!! En ‘het probleemgeval’ NEE HOOR dat kan niet dat ben ik :lol: Nee zonder dollen, tuurlijk ben je dat niet, maar nu heb jij wat te ‘klagen’ of hoe je het ook zeggen wil!! Ik vind je niet een probleemgeval, gewoon een heel waardevol mens, waar het een soort van tegenzit,…(of mee net hoe je kijkt :wink: )

zucht huis bijna aan kant, de laatste dingetjes voor de visite straks, en dan maar eens aan mn zelf gaan beginnen zucht

goedenmorgen MK, heerlijk dat je er ook weer regelmatig bent!!!
Alles goed bij jou, en de kids en huspuppie??

Nou heb de Panasonic Lumix FZ18 gekocht… :smiley: Vet relaxed!!

En met pinkster gaan we weer een nachtje luxe in Scheveningen!! Met oma haha!!!

Ga nu even op pad om foto’s te maken!!! :biggrin:

@Cyn: hoe ziet die eruit ??? :lol: