TTT deeltje 88, op naar de 100

@trl
Oooooh dat ik niet verwacht hoor. Wel balen dat askim het niet zo zit zitten, zegt hij definitief nee of moet hij nog wennen aan het idee? Hoe voel je je? En hoever ben je heen?

@trl…dat was ook wel het laatste waar ik aan gedacht had…
rot dat askim het niet wil…
maar vind het super dat je het wilt houden…dus wel gefeliciteerd…!!
doe het rustig aan…!! dikke kusz voor jou…

en toen viel ik ineens in slaap… :tssk: en werd ik wakker van dat rare geluid… dat hoor ik nu al weken en weet nu eindelijk wat het is: een stuiterbal!!
echt, ouders moeten die dingen hun kinderen afpakken!!! cker in een flat

@TRL: meis… gefeliciteerd!!! Dikke :kus: En verder komt het wel, heus!!! Stap voor stap!!!

@Bloemmie: Gewoon naar die mensen lopen en vertellen dat je er last van hebt. Als jij de radio hard hebt, komen ze ook!!!

ikke thuis, was heftig, heel heftig!!!
Nu ff thee en niets!!!

@beps
Kan me voorstellen dat je weer bij moet komen van zo’n begrafenis.

@MK: en het was er druk!!! Giga!!!

Goedemiddag ladies.

Wat een rare dag vandaag! Maargoed!

@Bloem: Ik liep dus vanmiddag hier op het WC en daar bij de dierenzaak hadden ze een konijnenren buiten staan met 3 konijnen erin. Ik weet niet waarom, maar het deed me ineens aan jou denken. :lol: Twee ervan lijken precies op die van jou en die andere was grijsachtig en ook zo cute he!

@Beps: Kan me voorstellen dat je nu eerst ff bij moet komen. Zoiets gaat niet in je kouwe kleren zitten. Zo snel overleden en dan ook nog zo jong. Pffff…!

Nou meiden, ik ga het eten zo langzamerhand maar eens opzetten. Kookaardappelen, spinazie a la creme met een balletje sategehakt. En dat voor een zaterdag! :hihi:

Wij gaan kaasfonduen. Eerst ff bij kennissen langs, zij hebben een mooie kast, en wij mogen m hebben… Als we willen dan he… Ik heb m gezien, en mag m zo ophalen(als het zou passen!)

Ook lekker Beps. Een kast voor in de woonkamer? Je had toch nog niet zolang een nieuw keukenkastje gekocht?

Nou, als je het dan mooi vind… hoop ik voor je, dat ie past. Da’s nog eens mazzel hebben.

@ roanna ff gecheckt, maar die 2 van mij hubsen hier nog gewoon rond hoor! al was het 3e nijntje wel grijzig…

@ beps, owh cool… wat voor een kast?

ikke net ff boodschappie gehaald… sla met kaas, kaas enneuhmmm kaas… en vooruit, pijnboompitjes :wink:

Ja als ik er ben zal ik een foto maken.
Een kast, 2 deuren, antiek grenen, 2 raampjes… ik denk een meter breed, 160 hoog…leuke kast, en ik mag m gratis hebben…

Zooo leuk!!!
En daarna eten!

@ beps voor in de huiskamer??

ikke net de lekkerste salade sinds ever gegeten jammie jammie!!!
ga nu lekker tv kijken :dag:

Zo meiden even een update,
dank jullie wel voor de lieve woorden en pb’s

met mams gaat het nog hetzelfde, ze is heel moe, ligt nu aan een infuus met vocht en heeft sondevoeding, ze weet precies wie er is geweest, wat er is gezegd en wat er om haar heen gebeurd, maar ze heeft eigenlijk steeds haar ogen gesloten, ze is zoooo moe. Vanochtend lekker gewassen, en even op de stoel gezeten dat vond ze wel lekker om even uit bed te zijn.
Ze is heel gewillig en doet alles wat er haar gevraagd wordt. Benen optrekken, armen uitsteken en geeft goed antwoord op alle vragen. Ze kan staan en een pasje lopen, maar ze voelt dat haar linkerbeen niet zoveel kracht heeft.
Met mijn vader gaat het eigenlijk boven verwachting wel goed, zorgt voor de plantjes op het balkon, neemt zijn medicijnen op tijd in en luistert heel goed naar wat ik zeg. Vanmiddag is hij alleen met de scootmobiel naar mijn moeder gegaan in het ziekenhuis, met een schone nachtjapon, en een doosje medicijnen die mijn moeder altijd slikte…dit alleen al om hem het idee te geven dat hij ook iets voor mijn moeder kan betekenen.
De bloeddruk schommelt nog heel erg, en ze heeft heel veel hoofdpijn maar voor de rest gaat ze tot nu toe niet achteruit.
Meiden ik heb bijgelezen…er blijft momenteel niet zoveel hangen bij mij…
maar toch
Tlr…meissie toch, ik wil je toch van harte feliciteren met je zwangerschap, zo te lezen heb je, de beslissing genomen om dit kindje toch te houden…en ik weet zeker dat je hier goed over na hebt gedacht…en dan is het toch een felicitatie waard vind ik. Dit kindje is in liefde gemaakt en zal met liefde ontvangen worden…

En dat is het enige dat belangrijk is!!!

@Viva: Mooi dat het allemaal lijkt te gaan. Maar nog steeds stap voor stap he…Kussss

Goedenavond inmiddels.

Daar wil ik mee helemaal bij aansluiten, :wub: wat betrefd TRL

@ Viva: Wat fijn te lezen, dat het met je moeder, in ieder geval niet verder achteruit is gegaan. Er is nog hoop zo, maar inderdaad wat hier al gezegd wordt, stap voor stap. En wat schattig van je vader om toch op zijn manier, er ook voor je moeder te willen zijn. Zo lief toch die oudjes. :thumbsup:

@Beps: Kast al wezen kijken/halen?

Goeieavond iedereen, kom even gluren en nog wat bijgelezen.

Trl : van harte gefeliciteert met het kleintje dat op komst is ! Zal inderdaad met heel veel liefde ontvangen worden. Laat alles op zijn beloop en het komt wel goed hoor. Dikke knufkus !! :kus:

Viva : Goed om te horen dat het allemaal wat beter gaat. Stap voor stap zou ik zeggen. Ook voor jou en je familie een dikke :kus:

Had deze week hier iets gelezen van een voorstelling van Tarzan, en net stukje reclame gezien ervoor. Niet mis zo te zien, die Tarzan !!! :smiley:

Wens iedereen nog een zonnig weekend toe en geniet ervan ! Ga ik ook proberen te doen ! :dag:

:dag: Hai Kaylo :dag: Vermaak je je nog een beetje nu je “ventje” op pad is?

Jij ook een goed weekend verder.

Goede avond meiden!!

@Cyn
Klinkt niet gezond dat je de babbels met askim niet mist. Maar je hebt nu alle tijd om rustig over alles na te denken.

@Roanna
Komt wel goed met die jas hoor. En tot die tijd doet ie zijn trainingsjack maar aan. Jij ook op zoek naar iets nieuws voor de bruiloft. Tuurlijk wil je dan iets nieuws aan. Hoop dat jij sneller iets kan vinden.

@Filiz
Neem het er nog maar goed van het weekend want volgende week is het gedaan met de rust!

@TRL
Meissie ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Er ging van alles door mijn hoofd van wat er zou kunnen zijn maar dit is geen moment in me opgekomen. Prachtig natuurlijk, dat kleine mensje in je, maar ook heel moeilijk omdat askim er nog niet klaar voor is. Daarom vind ik het heel moedig van je dat je het toch wil houden want dat zal niet altijd gemakkelijk zijn in je uppie. Maar zoals je zegt heb je je familie en vrienden die je steunen en als er iets is wat we voor je kunnen doen dan geef je maar een gil :kus:!

@Beps
Aan het bijkomen van de begrafenis. Is altijd heftig als er een jonger iemand overlijdt, ben er altijd de hele dag door van slag. Even wat afleiding en naar het kastje kijken, hoop dat ie past.

@Viva
Mooi te lezen dat je vader het goed doet in zijn eentje. Dat is in ieder geval voor jou een zorg minder op het moment. Ook goed te lezen dat de toestand van je moeder niet verslechterd is. Beetje bij beetje vooruit hopen we maar. Kus vanaf hier :kus:

En nu ga ik even naar mijn bezoek … tot straks!