TTT deeltje 88, op naar de 100

Goede morgen meiden!
Wat een lekker weer vandaag zeg en de voorspellingen voor de komende week zijn ook super. Nu maar hopen dat ze nu uit gaan komen.

@Beps
Veel sterkte bij de begrafenis van je collega!

@Filiz
Jij ook een fijne dag … moet je werken of ben je lekker vrij?

@TRL
Plannen voor het weekend of rustig aan deze keer?

@Bloem
Beestjes en het baasje in de zon vandaag?

@Roanna
Straks naar appie voor de boodschappen en zo’n kaart is vol voordat je het weet.

Vanaf hier niet veel bijzonders te melden. Het werk zit erop achter, nu de binnenboel. Heb er geen zin in maar soms moet er toch wat gebeuren. Gisteren voor de 2x keer weer op pad geweest voor een zomerjas voor J., is een ramp, niet aan te komen. Worden bij de meeste winkels gewoon niet meer besteld. En wat er hangt dat krijgt ie nog niet aan al kreeg ik hem voor niets. Knal geel of blauw met geruite mouwen. Of een saai donker jack uit het jaar 0. Echt iets voor nerds mam, zei hij. Volgende week maar weer verder op zoek of zo meteen eerst eens op internet kijken.
Maar nu eerst een beetje orde proberen te brengen in de chaos en wat was wegwerken.

Roanna,thanks.

Marion,dat probleem had mijn vriendin ook voor een zomerjas voor haar zoontje,in de winkels zeiden ze dat die in februari/maart heel hard waren gegaan toen het een paar dagen mooi weer was en ze werden niet meer besteld,dus hoop dat je nog wat leuks kan vinden.

Ik niet veel plannen vanavond met alle vrienden op kraamvisite,zouden gisteravond gaan,maar de kersverse ouders hadden wat slaaptekort dus vroegen ze of we vanavond wilde komen en ter compensatie mogen we dan een half uurtje langer blijven…Morgen middag ff op visite bij een andere vriendin

@TRL
Hier hebben ze er bij de meeste winkels niet eens besteld gehad. Werden bijna niet verkocht zeiden ze. Vraag me af wat ze die kids aan doen dan. Dagen genoeg in Holland waarop je toch echt wel een jas nodig hebt. Maar het zal wel goed komen hoor.
Leuk … vanavond weer naar de baby. Hopelijk zijn pa en ma nu wel goed uitgeslapen!

Goeiemorgen!!!

Ik nog geen camera… Mams moest werken vanwege personeels tekort… :thumbsdown:

Viva: :kus: rustig aan vrouwtje!!!

Beps: Sterkte vandaag!

Verder weet ik het niet… mijn hoofd is een zeef… “Askim” smste net dat hij 1 week verlof heeft nu… en volgende week naar Ankara gaat… Dus gelukkig niet naar het oosten!!! :biggrin:

Ik ga zo ff een broodje eten!

Cyn,ben je al op pad geweest voor de camera?Lekker dat je askim naar Ankara gaat,beter dan naar het oosten…Hoe zit het nu tussen jullie?

@Cyn
Een hele geruststelling voor je dat ‘askim’ niet naar het oosten hoeft nu!!
Jammer dat je nog niet op pad bent voor de camera, je had er zo op geteld. Kan je later op de dag nog wel gaan kijken of moet mams de hele dag werken?

Trl: Nee ben ook nog niet op pad geweest… Mijn moeder moet werken tot 15 uur dus misschien daarna nog… en anders is het morgen koopzondag hier!!!

En askim en ik…tsja weet het gewoon echt niet!!! We hebben nu echt maar heel weinig contact… en moet echt eerlijk toegeven dat ik het niet eens mis… Dus weet het niet??!

Zo, heb me eigen ook even nuttig gemaakt. Heb door allerlei dingen aan mijn hoofd, gister niet gesopt, dus heb dat zojuist maar even gedaan. Kokkie is toch naar de boer, maar komt als het goed is zo thuis.

Dan gaan we straks even hier naar het WC, want daar komt onze zoon in het buurthuis om het een en ander toe te lichten over jongerenwerk in de buurt enzo. Gaan we ff kijken.

@Marion: Schandalig dan, dat er nu al geen leuke jassen meer te krijgen zijn. Zou inderdaad het internet dan maar even afspeuren. Ga ik eerdaags ook even doen, omdat wij binnenkort (over 2 weken) getuige moeten zijn bij mijn neef en dan wil ik wel wat nieuws aan.

@Beps: Oh, vreselijk lijkt me dat. Zo jong nog! Pfffffff…:tear:

@Cynthia: Oh, da’s dan jammer. Nog niet vandaag die camera. :smirk: Kan je niet alvast alleen gaan kijken dan en je voor laten lichten?

@Trl: Jij ook veel plezier weer bij je vrienden.

@Bloem: Wakker geklost? Even lekker terug bonken met de bezemsteel. :lol:
Nou meid, zie dat je het beestenspul weer op z’n plaats krijgt. Denk nu weer eerst buiten toch?

Iedereen een fijne dag verder en geniet van het mooie weer.

Cyn,oke daar had ik overheen gelezen dat je moeder moest werken…Maar gelukkig dan morgen koopzondag dus kan je ook nog op pad.

@cyn…fijn voor askim dat ie niet naar t oosten hoeft…!! morgen lkkr op pad voor je camara

@roanna…gesopt op zaterdag…:slight_smile:

@marion…ikke lekker vrij…mag ook wel :wink: wordt volgens mij een heftig weekje op kamp met de kids

Dames,ik had jullie beloofd dat ik jullie nog zou vertellen waarom ik ff niet zoveel gereageerd heb ,pfff vindt het nog steeds moelijk maar jullie zijn altijd zo begripvol dat ik het jullie toch ook wel wil vertellen.Moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje zit te trillen en ook emotioneel ben…Maar de rede dat ik wat stiller was/ben is dus … Dat ik zwanger ben!! pfff dat is eruit…Heb het dus af en toe moeilijk.Het is niet gepland,maar ik wil het wel houden.Askim is erg geschrokken en wil het niet,is er nog niet aan toe zegt tie.Dus nu weten jullie het.Ik wil jullie wel vragen om hierover geen krabbels op mijn hyves te plaatsen aangezien nog niet iedereen het weet.

:eek:
val bijna van mn stoel!!!
wilde een heel leuk zaterdagmiddag babbeltje houden… maaareuhm… da valt een beetje weg he?
wacht weet een beter manier…!

TRL: Jeetje… ehm… ja toch gefeliciteerd meis!! Vind het mooi dat je het wel wilt houden, maar wat vreselijk dat Askim het niet wil… Wat zal dat moeilijk voor je zijn als hij je aangeeft het niet te willen!! Meisje sterkte!!! :kus:

@Trl: Ik wil niet de allesweter uithangen, maar zeg je eerlijk, dat ik dat vermoeden al had en ik denk meerderen van ons wel.

Meid toch, en nu weet ik even niet wat ik moet zeggen. Doe wat jij denkt, dat het beste is voor jou gevoel. Ik weet het, dit zal heel moeilijk zijn, omdat het toch, blijkt nu, niet van 2 kanten komt. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst en fijn dat je het toch even hebt willen vertellen. We steunen je hoor! :kus:

okey
maar ik wilde dus ff vertellen dat ik een super leuk verrassingspakketje heb gekregen uit noorwgen, van die vriendin van mij. was bij de kantklossende buren afgeleverd… maar zaten allemaal snoepjes in en gekke dingetjes… loop van oor tot oor te grijnzen hiero!!

Thanks all.Ja tis nu ff niet makkelijk maar dat komt wel beetje bij beetje,gelukkig heb ik familie en vrienden om me heen die me steunen…En jullie natuurlijk :kus:

Bloem,leuk een verassingspakketje,heb je gelijk kennis kunnen maken met de buren of had je dat al gedaan?

@ trl wij zijn er voor je!! :kus: maar dat had je wel gemerkt, hopelijk heb ik je niet te veel laten schrikken…

en de buren, had de kindertjes al een paar keer gezien. erg lieve mensen volgens mij, maar heb ze nog niet meteen uitgenodigd voor koffie hoor :wink: weet niet… doe dat niet zo gauw ofzo…

Bloem,jij mij laten schrikken,denk eerder andersom

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

.Ik ben ook niet zo hoor om de buren op de koffie te vragen

zag trouwens net dat je net de 6000 post bent gepasseerd…!!

Ja zie het nu ook:D