TTT deeltje 88, op naar de 100

neuhj maar ze hebben allebei wel een dikke buik!! hahaha…ben echt elke keer weer verbaasd als ik ze vastheb!

@viva en damber: heel veel sterkte

@bloem: kan maar een ding zeggen over je canvas: whoow!!!

@ linda: dank je :wink:

heb toch maar besloten die tarzanzegeltjes te sparen. ga eerst voor een volle kaart voor mezelf en als ik daarna nog over heb, dan roepen jullie maar, dan kun je de zegeltjes krijgen…

ik heb de kaart voor de tarzanzegeltjes nu ook vol heb aan mams doorgegeven dat ik/we ze nu gaan bewaren voor een van jullie

@Viva
Wat een verhaal zeg!! Moest niet mogen dat je in zo’n situatie ook nog van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Helaas hoor je dat TE vaak.
Er komt nu een hoop op je af, in de 1e plaats nu de zorgen om je moeder, hoe gaat ze hier uit komen? Daar bovenop de zorg om je vader, kan hij zich redden alleen? En verder sjouw je de hele dag van hot naar her, thuis moet er het een en ander gedaan maar ook in het huis van je ouders. Op bezoek in het ziekenhuis, de gesprekken met de artsen, de telefoon zal ook wel niet stil staan. En tussendoor moet er dan ook nog gegeten worden. Kortom je wordt geleefd met zo’n dagen. Fijn dat Damber en je schoondochter vanavond op bezoek zijn gegaan, kan je even een beetje tot rust komen. Want wat zal het malen in dat koppie van je. In ieder geval wel een lichtpuntje dat je moeder zich alles kan herinneren en iedereen kent. Wens je heel veel sterkte meis … denk aan jullie :kus:

@Bloem
Je canvas is SUPER zeg! Paps moet maar heel snel komen met zijn toolbox :wink:

@Kaylo
4 dagen het rijk alleen! Vandaag in ieder geval goed door gekomen met je vriendin, moet super geweest zijn om haar na zoveel jaar terug te zien. Plannen om elkaar weer snel terug te zien in Italie, moet je zeker doen. Zonde als je het contact weer laat verwateren.

@ marion en hoe is het met jou dan???

ik ga igg naar bed, heb eindelijk allebei de bunnies tegelijk in de kooi gekregen… pff… hoe langer ze loslopen, hoe moeilijker ze in de kooi willen… die denken ook: ja daahhhaaagggg…
maar goed, ze zitten erin… ikke kan slapen en dat ga ik ook lekker doen…

troetels

@bloem: weltrusten slaap lekker

@marion: hoe gaat t nu met N.? Wil je haar de groetjes doen

Vandaag weer heelrijk gewerkt na een erg rustige koopzondag gisteren, veel kijkers weinig kopers

@Bloem
Ach … alles gaat hier gewoon zijn gangetje!
Geef die bunnies eens ongelijk … buiten de kooi hebben ze heel wat meters meer om rond te rennen :stuck_out_tongue:

@Linda
Gaat wel goed met N, zal haar de groeten van je doen morgen.

@marion: dank je

ik ga lekker slapen hoop dat ik morgen beter wakker word dan vandaag arm voelde erg raar, slap aan had volgens mij heel lang geen bloed gehad ofzo maar toen ik arm weer even goed hiled ging t gelukkig weer beter was daarvoor net alsof mijn arm er los aan hing zeg maar echt eng

Morgen werken daarna eten bij paps en mams daarna met z’n allen voetbal kijken bij oma clubje moet nl spelen

@Linda
Dan heb je er misschien te lang op gelegen of zo, heb het ook wel eens gehad.

Ga ook mijn bed opzoeken … moet morgen ook weer aan de slag. TRUSTE!

:idea:

@Viva: Lieverd!! Lieverd lieverd lieverd… Zoals Bloemmie al zei, denk nu eerst aan wat jij nodig hebt om de weken door te komen(en leg je eigen lat niet te hoog!!!) en daarna aan wat paps nodig heeft om door te komen. Voor mams wordt gezorgd, zij is in de ‘beste handen’!!!
Stap voor stap idd!! En ja je bent tegen de molen der medici aangelopen…zoooo irri!!! Maar uiteindelijk ligt ze in het ziekenhuis, en waren jullie meer dan optijd!!! En zo te horen begint ze al goed, hoort begrijpt, praat, herkend en beweegt…
Nog 3 weken voor je vakantie, dan komt ook dat wel goed!
Maar voor nu, stap voor stap!
Ik pb je dit ook nog wel ff, want bijlezen dat geloof ik ook niet dat dat te doen is!

Zo meiden.
Weer een nieuwe dag! Ik heb heeerlijk geslapen, verder alles goed
meld me eind van de ochtend, want de middag is voor de crematie/begravenis

Viva,heel heel veel sterkte,wat een verhaal en dan ook nog van het kastje naar de muur gestuurd worden,je zal ze toch…Ik denk aan jullie:kus:

Beps,sterkte vanmiddag :kus:

Bloem,leuke foto van je nijntjes.

Linda,nu al een spaarkaart vol dat hebben jullie snel gedaan…

Fijne dag allemaal

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goedemorgen op deze mooie zonnige morgen.

Heb verder niet zoveul te melden.

@Linda: Al een boekje vol? Ik moet nog beginnen en moet zelfs bekennen, dat ik deze week niet eens bij appie ben geweest. Ga ik zo maar gauw verandering in brengen, moet toch vanmiddag nog booschappen doen.

@Beps: Jij ook veel sterkte gewenst vanmiddag. Is dat de crematie van je collega? Nouja, van wie dan ook, het is altijd een droevige gebeurtenis.

@Trl: :kus: Denk ook aan jou!

Fijn dat jij toch maar weer iedere dag het lijstje bij houd. :thumbsup:

@Crazymar: Voor ik het vergeet…

Een hele goede reis morgen en een hele fijne vakantie met je gezin en genieten weer hoor! :thumbsup: :vak01::vak01:

goede morgen…!!
me ook heerlijk geslapen…:slight_smile:

@beps…sterkte vanmiddag…!!
@roanna…tja wat moet je melden op de vroege morgen he…:wink:
@crazy…ookal vast namens mij…heeeeel veel plezier in marmaris…!!

iedereen een fijne dag…!!

Ja dat is van mn collega. Ze was 51, wist net 3 weken (officieel) dat ze longkanker had, en nu ist al klaar… zoo raar! En onwerkelijk. Ik hoop dat er veel mensen zijn voor de familie!

mornink
@ beps succes/ sterkte strax

gaaapppp
ikke weer wakker geklossed… lijkt wel of ze boven mn hoofd de hele dag op klossen lopen :frowning: veel te diep/ lekker geslapen… moeilijk wakker worden…
maar tis mooi weer dus de beestjes moeten weer naar buiten… tot laterzzz