TTT deeltje 88, op naar de 100

Dat moet je dan wel weten en dat is de plicht van de reisorganisatie om je daarop te wijzen. Dat staat in de europese verordeningen waar ze zich aan moeten houden, ze moeten bij incheckbalie ophangen wat je rechten zijn en hoe je moet handelen en moeten dit ook aan de passagiers geven. Dat is bij ons niet gebeurd en tot bij de koffiemolen was het een verrassing hoe we zouden vliegen. De dames van arke in jamaica zeiden van niks te weten en dat het hun zaak niet was. Tja wat moet je dan he. Maar goed het gewoon een k*tsmoes om onder een vergoeding uit te komen

Maar goed, ik kan me er niet meer boos over maken en ben blij dat we uit handen hebben gegeven.

Goedeavond.

Zo zeg, een heel forum vol met palmzaden. :biggrin:

@Toos: Ze vroegen laatst bij oproep Max mensen, die hun ervaringen met helse reizen zeg maar, op tv willen vertellen. Moest nog wel aan jullie denken, maar dacht… Toos gaat denk ik, nooit bij Max zitten.:biggrin:

@Beps: Wat zijtte gij sportief op de balance. :slywink:

@Bloem: Oh…lief die nijntjes.

@Roanna: nee ech nie dat ik Max ging zitten. Gelukkig dat het vandaag goed ging met kokkie. Wanneer moet hij weer?

Ik heb je in ieder geval de link even toegestuurd, want ze zoeken volgens mij nog steeds mensen. :lol:

Hij gaat morgen weer van 8 tot 10 uur en dan weer van 13 tot 15 uur. Is te doen dus. Maar ben er nog steeds niet zo blij mee, ondanks dat het goed ging.

Oh, kreeg net mail (van jou) terug. Had ik toch goed, dat jij er niet gaat zitten, al zou je mogen. :lol: :lol:

max?
palmzaden?
ik mis hier volgens mij t een en ander…
maar goed, ik vind het mooi geweest!! nog 1 dagje werken en ik heb lekker 5 dg vrij!! jippppiieieeeee

Ik kan het wel begrijpen dat je er niet blij mee bent, het geeft voor jou misschien een stukje spanning terwijl het voor kokkie een stukje ontspanning is. Moeilijk hoor

Heel ww staat vol met de vraag of je palmzaden mee wilt nemen

Slaap lekker en succes morgen. Nog even doorbijten en op naar je suuuupppper lange weekend

En Max is een oude vriend van Toos. :wink: En zo heet mijn neef waar ik vaak mee naar Spanje ben geweest.

@Bloem: Niks belangrijks dus… slaap lekker en ik nog 3 dagen werken en dan weer weekend.

Ik zeg maar zo, overmorgen, over 2 dagen is het alweer weekend. :zon:

Zo kun je het ook bekijken. Over 4 dagen zit mijn lange weekend er weer op en moet ik aan de crock

@Toos: Moet jij het aankomend weekend pas weer werken dan? Wel jammer, wordt het net weer mooi weer. :wereld:

Ja ik moet zaterdag, zondag en maandag. Zag dat het weer mooi weer wordt, tref ik dat:tear::tear:

Hey Marion :dag:

Druk? Hoe was jullie Aja*dag? Hoe vond J. het?

Oh, maar dan denk ik wel even aan je hoor! :zon:

@bloem: wilde vanavond nog een langere post typen maar zusje belde opeens dat ze gelijk naar ziekenhuis in almelo moest om naar knie te laten kijken dacht dat t aan het onsteken was, veel vocht, kloppen etc, dus ben net pas weer thuis nu kous om knie voor het vocht verder viel t wel mee, maar nu effe over mijn vader tijdens lopen last van rug, kuiten , warmte, knieen etc. en achteraf onderweg al heel erg beroerd heb de halve marathon ook gefietst naast hem maar niets gezegd dat ie beroerd was vertelde ie pas na de finish ergens op bankje neergezet maar zakte steeds verder in elkaar toen heb ik ehbo erbij gehaald daar heeft ie even gezeten/gelegen en na een tijdje besloot arts van het evenement om m naar ziekenhuis te laten brengen met ambulance daar allerlei onderzoeken gehad maar was gebrek aan vocht heeft daar 2 zakken vocht gehad via infuus knapte toen wel weer wat op nu nog steeds heel erg moe, dus je snapt wel gister in enschede 2 uur op bij spoed eisende hulp gezeten vanavond op dezelfde afdeling in almelo heb t dus even gehad met ziekenhuizen

Hey meiden … we zijn er weer!!!
Lange dag geweest maar we hebben het gezellig gehad met ons drietjes. J vond het super in de Arena. Alleen die druif wilde niet op de foto met Huntelaar. Een handtekening was voldoende vond ie. Na de Arena nog de stad in geweest, de duiven op de Dam friet gevoerd, Madam Tussaud, en verder wat rond geslenterd.

En nu het bed in, morgen naar kantoor en heb het helemaal gehad nu.
Tot morgen :dag:

@Roanna: Nou daar ben ik blij mee:finger::smiley:
@Marion: Joehoe…:dag: wel een verslag van vandaag he

Jeetje Linda wat heftig allemaal zeg. Kan me dan wel voorstellen dat je het ff hebt gehad, maarja als het nodig is… moet het wel.