@roanna: ik moest vanavond wel met mijn zusje mee want mijn moeder was weg met de auto waardoor mijn vader niet mee kon
@Marion: Oh, wat sund van die foto. Nouja, verder hebben jullie je wel vermaakt, lees ik. Da’s belangrijkste.
Linda dat was dus weer schrikken zeg…
Marion, missie geslaagd dus voor J. leuk hoor voor hem
Beps spierpijn van het sporten met de wii…
Bloem onder de krassen en handtekeningen van de nijntjes
Roanna…spannend toch wel wat betreft kokkie, maar hij voelt het zelf wel of het gaat of niet…maar toch een dikke knuffel voor jou hoor, begrijp helemaal hoe dubbel het gevoel is wat je hebt.
Toos, vind jou echt een type wat toch wel haar woordje kan doen bij max…zou wel leuk zijn om je daar even je zegje te zien doen.
zo ik naar mijn mandje.Voor iedereen welterusten…
Morgen lekker vrij, en morgenavond naar koninginnenach, voor het eerst dat we er heen gaan samen met Damber en schoondochter.
@Linda: Dat is ook schrikken, eerst je vader niet lekker gister en nu je zusje. Gelukkig dat het toch meevalt met de knie van je zusje
@Marion: Mooie dag geweest voor J. Zal een belevenis geweest zijn om Huntelaar in levenden lijve te zien. Had dat koppie wel willen zien
@Linda: Gelukkig viel het dus mee voor je zusje maar was zeker wel pijnlijk? En hoe is het nu met je vader dan?
@roanna: viel voor zusje gelukkig mee heeft nu soort kous om knie ivm het vele vocht dat zit alleen erg strak heeft een iets lossere meegekregen voor morgen, mijn vader is nog steeds erg moe
:lol::lol:
@Viva: Misschien wel, maar voel me niet zo geroepen om tv te komen. Vind het meer een sport om alles tot op de bodem uit te zoeken
Koninginnenach, lijkt me leuk om eens naar toe te gaan. Voor jullie dit keer anders dan anders, een dikke:kus: Las hier een stukje in de krant dat ze ergens hier op het eiland ook koninginnenach hadden, de ratten zouden er geen brood van lusten. Ze hadden een fanfare in een bejaardenhuis ingehuurd, hahaha, kwam niet meer bij
@Viva: Ja, zo voel ik dat dus. Maarja, hij zegt dat het goed is gegaan, dus zal wel en wat je al zei, misschien ook wel ff lekker voor hem in een andere omgeving.
Ik hoor hem trouwens hier snurken. Echt waar! :biggrin: Ben ik zo lekker mee. Geef 'm wel een schup hoor!
@Linda: Hebben ze niks gezegd over koelen? Dat gaat zwelling tegen
@Toos: Ja maar Toos… dan komen ze van Arkfl en zeggen ze dat het hun spijt en krijgen jullie een nieuwe reis aangeboden. Zie het helemaal voor me! :lol: :lol:
@Roanna: Niet te hard schuppen he
@Roanna: Ja denk het ook:lol::crybaby:
@toos nee hebben ze niets over gezegd
Icepack erop, zou het proberen, kan geen kwaad en verlicht de pijn
@toos: bedankt voor de tip zal t haar zeggen
@Toos: Die foto is moeilijk he? Heb ook al zitten zoeken, maar nog niks kunnen vinden.
Nou meisjes… ik ga ook afhaken. Linda beterschap voor je zusje en vader.
Iedereen…weltrusten en tot morgen. :slapen::dag:
goede avond…ikke net terug…
niet bijgelezen…maar dat zal ik morgen doen…![]()
super dagje gehad…met zn 8e op een fiets…van die wagentjes achter elkaar…echt super lomp…
ergens pannenkoeken gaan eten…toen weer terug op die fiets…zijn er 4.5 uur mee bezig geweest…
daarna lkkr gaan uiteten…![]()
hier een nieuw deel…:Dgefeliciteerd allemaal…!!
voor nu slaap lekker…en tot morgen>>dan lees ik bij…
Ik ben die foto al eens tegengekomen met googlen, heb alleen geen idee meer waar het nou was.
Slaap lekker voor zometeen. :kus::dag:
@Filiz::dag: