TTT deeltje 88, op naar de 100

@Bloemmie: Niet UPC…UPS haha!!! Ohh zeg ht niet tegen ze, dat is vloeken in de kerk hahahaa

een canvas met mn mooiste everest pic erop, 90 bij 120

@ beps… potato potato… upc ups… whatever…

whahaha… kom nie meer bij!!!
heb je ooit een konijn zich uit zien rekken als een hond??? whahahaha :smiley:

http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v234/230/19/519081973/n519081973_851026_5961.jpg

lieve nijntjes hoor Bloem, en dan ook nog eind van de week je canvas van everest
Raak oook weer bijgelezen
Roanna, voor kokkie de eerste dag al weer om van het asperges plukken…eng maar toch ook aan de andere kan wel goed voor hem even andere lucht om zich heen zeg maar…
vluchttijd van Damber en schoondochter nu ook bekend 06.05 uur de lucht in naar kreta…lekker hoor lig je rond het middaguur al in het zwembad…
Tlr…het is stil aan de overkant.

Bloemmie ze zijn wel erg gegroeid hoor jou ko en ka, wat geef je ze te eten pokon???

@ viva… nee hoor geen pokon…
wel witlog, andijvie, bieslook, bloemkoolblad, biks, hooi… veel rennen… volgens mij zijn ze dik tevreden
zonnetje is nu alleen weg dus fuzz n furr zijn verhuisd… t wordt hier nu pikdonker, zal me nix verbazen als t gaat onweren

@ viva hoe gaat het nu met je zoon? hoor je zo tussendoor nog wel eens wat van hem of is het veels te druk daarvoor?

hoor heel regelmatig wat van mijn zoon, via mijn schoondochter, het is rustig daar waar hij zit in Deh Rawod en we duimen dat het zo blijft daar zo.
Neef vertrekt 31 augustus naar Darfur, jawel degene die in november terug is gekomen ook uit Deh Rawod…

Pfff het is een soort verslaving he Viva!! Maar goed, nog ‘ff’

Beps, ja die kerels vinden het niet erg, maar het thuisfront des te meer…

oooooo ik moet nog 4 dagen werken in 3 weken voordat ik op vakantie ga, wat een luxe…

@viva: inderdaad een luxe zeg! ikke nog 5 weken werken

@ viva :eek: zo snel al?! sjeeesssss :wink:

en gelukkig is het rustig. darfur? daar hoor je tegenwoordig weinig meer van he? dat is echt mensenhulp toch? of gaan daar ook bommen enzo af? ik weet niet hoor, de enige krant die ik onder ogen krijg is vlak voordat ik hem in de konijnenbak doe… giggel

@ linda, kom op, vertel eens!! hoe goed is het gegaan gisteren? nieuwe beste tijd?

@bloem: een verbetering van record zat er echt niet in, daar waren de temperaturen echt niet naar oh wat was t warm zeg, lopen was door de hoge temperatuur heel erg zwaar maar heb m wel uitgelopen

@ linda, nou das ook al een hele prestatie!! t was natuurlijk veels te benauwd… petje af voor de lopers strax in beijing, moet er niet aan denken om daar je in te spannen!

heb je wel een leuke dag gehad? en je pa? kon hij het volhouden?

Meiden ikke heb zo een balance-board voor de Wii, net gesport
Gewoon spierpijn dus…:retard:

meld me nog voor ik ga slapen!!

@ beps eerst een goeie warming up doen :smiley:

poeheee
ikke onder de krassen… konijntjes zijn soms zo mak als lammetjes en soms zo wild als… uhm wilde konijntjes met hele scherpe nageltjes
anyway
ikke ga zo slapen

@Linda: Ik vind het al een hele prestatie hoor, doe het je niet na.
@Bloem: Je nijnen zijn wel gegroeid. Leuke foto trouwens.
@Beps: Mooie foto’s op je site van Aiji, die groeit ook als uhhh een shiba??