TTT deeltje 88, op naar de 100

:wink: Sorry ik koop gewoon het liefste helemaal nieuw in de winkel… En aangezien wij er 2 moeten hebben… :wink:

@Beps: Ik had dat probleem ook met mijn camera. Heb het advies gekregen om er een minder grote geheugenkaart in te doen , hoe groter je geheugenkaart hoe trager de camera. Ik heb er een 512 mb highspeed kaartje in zitten en het werkt bij actiefoto’s een heel stuk beter. Misschien ook een tip voor jou

We gaan eens kijken, kaartjes zijn gewoon zo goedkoop dat het makkelijk kan :wink:

@Cyn: plaag geen probleem hoor… zei toch al: :wink:

olaaaaa
heerlijk he, dat we hier over van alles en nog wat kunnen kleppen?

ik weet na tig jaar precies waar ik een camera voor gebruik… flits uit, highspeed aan en sportstand… handig voor sport en dieren en kinderen…
maar toch, nu ik niet op reis ga… waarom heb ik zo’n mega camera nodig!? ik raad sowieso aan zo’n kleintje, makkelijk voor erbij, als je alleen ff de stad in gaat… ga je de everest op :wink: okey neem dan je super joekel mee…

@ toos, ik zie toch duidelijk verschil tussen de 5 verschillende camera’s die op dezelfde dag everest zijn opgegaan!!
@ cyn, ik zou juist eentje nemen die niet zoveel zoomt… ik heb 12x maar ga nooit verder dan 3x want alles is korrelig, bewogen en gewoon niet mooi!!

anyway paardjes staan weer in de wei… was toch wel ff zweten zeg… die ene is ontieglijk ondeugend en die voelt dat ik een beetje onzeker van hem wordt… maar tis weer goed gegaan…

@Bloem niet meet je eens… Niets korreligs of bewogens aan:

toch meer dan 10X gezoomd…

Probleem opgelost!!
Kaart in camera opnieuw geformateerd en alles scherp en snel,…
Hubbie wil m niet meer kwijt!

Of eventueel de Extreme kaartjes Beps… Mijn broer heeft de FZ8 en die had dat probleem ook… en nu sneller kaartje, en dus sneller opslaan…

Bloem: dat ligt aan wat voor zoom… Optisch zou niet korrelig worden, maar digitaal wel!

Ook dat…
wij hebben een ultra2 nu, we gaan kijken hoe het nu gaat, en anders over op de extreem3

en onze zoom is optisch 18 x!!

Ja daarom… Mijn broer heeft ook Extreme3 en die werkt heel snel! :biggrin:

dat bedoelde ik dus… ik gebruik mn digitale zoom nooit, want: korrelig…
dus kan beter eentje nemen met veel zoom en 0 digitale zoom…
anyway

Haha ik wil dezelfde als Beps… en die heeft dus ook O zoom… :wink:

jippie mn canvas is er!!!

whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
en hij is echt PRACHTIG!!! :eek::eek:
wowowoowowwwwww

heb echt helemaal kloppend hartje man!!

Hahah foto!!! :wink:

bezig!!

http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v234/230/19/519081973/n519081973_861661_2757.jpg

whahaha
hij is echt grooooottt
en blauwwwwww!!! wow :wub:

WOWWWWWWWW!!! Echt super mooi!

i know!!
heb hem nu nog maar ff op t kastje gezet want denk dat super-pappie met zn super-tool-box maar ff moet komen kijken hoe die aan de muur moet komen…