TTT deeltje 88, op naar de 100

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Viva: Jeetje dat is schrikken!! Sterkte :kus:

Beps: wat een leuke foto!!!

Bloem: ben helemaal verslaafd aan dat postcrossing hahaha…

Camera: pff wordt er gek van… Gistermiddag weer naar de MMarkt geweest en zij zeiden mij dat een spiegelreflexcamera overbodig is… omdat het niet professioneel gebruikt gaat worden… Dus heb nu weer een ander op het oog… Haha weet het zelf ook niet meer…

Beps: welke had jij ook alweer? Ik weet een Lumix… waar welke?

:kus:

@Viva: :kus: Sterkte meis…en denk eraan, als het langer duurt kan je voor je vader ook proffesionele hulp krijgen, jullie moeten ook aan jezelf denken nl(sprak ik uit ervaring met mijn schoonvader!!)

@Cyn: Msn???

Beps: msn ligt er hier uit… Pb??

Goede morgen …
Mager zonnetje hier en verder iet echt iets te melden.

@Beps
Leuke foto zeg … de 3 musketiers op een rijtje!
Weer van alles in de planning voor het weekend, de verjaardag van hub. Maar eerst nog een begrafenis, idd niet leuk maar het hoort er helaas ook soms bij.

@Filiz
Een leuke werkdag gehad zo te lezen. Kinderstad en de M, de kids hebben het vast en zeker naar de zin gehad.

@Linda
Een druk weekend voor de boeg!!! Hoe is het met je vader en zusje? Knappen ze weer wat op?

@Toos
Een mooi feest gehad en de verrassing geslaagd.

@Viva - en Damber natuurlijk
O meissie wat erg!! Je zult je handen meer dan vol hebben nu, veel sterkte en probeer tussen de bedrijven door ook nog wat tijd voor jezelf vrij te maken he!! Dikke knuffel :kus:

@TRL
Een slechte nacht en nu niet uitgerust. Maar rustig aan doen vandaag … ook voor jou een dikke :kus:

@Cyn
Aan het twijfelen over de camera. Moeilijk he? Vraag jezelf af wat je er allemaal mee wil, een hoop toeters en bellen is leuk maar dan moet je er wel iets mee doen.

En nu de douche in en zo meteen naar de kapper

Goeiemorgen,
@Viva: Heel veel sterkte meissie en vergeet niet een beetje aan jezelf te denken:kus:
@Marion: Mooie up date, kan me er alleen maar bij aansluiten. Douche ze en geniet van je bezoekje bij de kapper

goede morgen allemaal…

@viva…:kus:sterkte ermee…
@marion…idd een mooie update…ook ik sluit me erbij aan

dadelijk weer tewerk…
fijne dag allemaal…xx

Cyn: PB

Beps: thanks pb terug!

ikke geen pb :frowning:

gooooddmorninkkkkk
al is de dag niet zo goed voor viva en dus automatisch voor damber
@ viva lieve schat, wat zal je geschrokken zijn van het nieuws van je moeder en nu de zorg voor je vader. Hopelijk kunnen jullie gauw gaan kijken hoe het verder moet. hele dikke kus :kus:

@ cyn ik zou gewoon goed kijken waarvoor JIJ de camera gebruikt en aan de hand daarvan bekijken wat je dus ook nodig hebt… en no offence, die lui bij de MM weten er heus wel wat van, maar ga gewoon voor je advies naar een echte fotozaak met fotograven etc. die kunnen je oprecht adviseren. succes met de keuze!

hallo,

veel om bij te lezen, nu geen tijd meer om overal op te reageren.

Viva en damber- wat schrikken voor jullie, heel veel sterkte

beppie- lekker vakantie geboekt, vervelend morgen begravenis sterkte

mk- sterkte met je opa

sorry moet nu gaan hollen!

Bloem: haha ja… Maar diegene die ik nu op het oog heb… komt er op internet ook goed uit… En mijn broer heeft de voorloper ervan… en die enthousiast… :smiley:

@ cyn tuurlijk … dat kan, maar jij raadt mensen toch ook aan om hun reis op het reisburo te boeken en niet in de supermarkt :wink:
maar goed, zeg niet dat je geen camera moet kopen, maar als jij een spiegelreflex wilt, laat je dan goed adviseren en besluit dan wat je nodig hebt/ wilt, ipv zomaar op zo’n gassie bij de MM af te gaan… das alles wat ik bedoel (btw tegenwoordig worden er echt geen slechte dingen meer gemaakt… tis alleen of ie goed is voor JOU en dat kunnen ze je op internet niet vertellen!)

okey ik ga naar de paardjes
:dag:

@Bloemmie: :dag: :kus: geen pb nodig toch!!!

@Cyn: Nogmaals ik ben het met Bloem eens… Vergeet trouwens dat je op je werk zit, probeerde je te bellen!!!

Bloem: ben ik het helemaal mee eens… Ik ga morgen ook naar een Foto-speciaal-zaak en eens kijken wat zij zeggen… :wink: maar ja tijdens Q-Day en Hemelvaart was alleen de MM open :wink:

@Cyn: hihi noem je prijs haha!!!(wel een serieus bod hoor!!)

Haha ik wil alleen maar nieuw :wink: :tongue:

Ik ben het met Bloem eens, bij MM wilde ze me graag een spiegelreflex verkopen vorig jaar. Ze vergaten er bij te vertellen dat je behalve de body met standaard lens ook lenzen moet kopen. Mijn broer is fanatiek fotograaf en heeft wel zo’n ding met allerlei lenzen. Ik, maar dat is persoonlijk, vind zo’n camera met lens veel te zwaar om mn nek en je hebt altijd een grote tas nodig om alles mee te nemen. Zou inderdaad goed informeren naar de verschillen met een goeie digi camera en spiegelreflex, want de verschillen qua resultaat zijn niet zo groot meer als een paar jaar geleden

Toos: inderdaad… Daarom twijfel ik ook zo! Een spiegelreflex kan maar heel weinig inzoomen met de kitlens… en dus moet je eigenlijk wel een nieuwe lens kopen! De gewone digi-cam die ik wil heeft 18x optische zoom… Beweegt wel als je hem helemaal inzoomt, maar goed… Ik ga morgen wel eens goed kijken…

Jaja, nieuw… Wou je zeggen dat de mijne oud is… Nou meisje… Pas maar op :wink:
Wat is het verschil tussen de mijne en een nieuwe… Niets… Behalve extra kaart, tasje en andere acc…
Nee zonder dollen, de mijne is nieuw…alleen uitgetest…
En ik zou, wetend wat ik nu weet, deze niet gekocht hebben, omdat wij aktiefoto’s willen nemen van de hond en dat gaat dus niet zo goed als we hadden verwacht!!

Maar goed, je gaat je al laten oplichten,…ehhh voorlichten!!!