TTT deeltje 88, op naar de 100

Zo film klaar, en nu naar bed… :wub: op mn bedje… zoo moeeeee
(alle vermoeidheid van gister komt er nu uit)
:slapen: lekker allemaal

slaap lekker askimmetje!

Dan kom ik ook nog even weltrusten zeggen. :dag:

Ik ben de hele tijd opgehouden geweest :biggrin: en nu is het alweer zo laat!

Weltrusten meiskes en tot morgen.:kus: :dag:

@ roanna, geeft toch nix, alleen maar gezellie…
truste!! en B&W-ze :wink:

Ik vanavond ook weer druk geweest, morgen lange dag op werk moet tot 21 uur weet niet zeker of ik daarna nog langs kom, zaterdag werken en 's avonds naar mijn oma en daar samen met paps en mams naar mijn clubje kijken moeten dan spelen en zondag gezelie naar dirty dancing

Goeieavond,
Kom op de valreep nog even aanwippen. Gisteren veel lol gehad, verrassing viel in goede aarde. Broer en schoonzus kwamen niet meer bij. Wel doorgezakt, maar geen duf hoofd. Vandaag was het takkenweer, tot laat in de middag stortregen, hagel en onweer, vanmiddag nog naar de makr* geweest

Dauwtrappen, wel van gehoord maar nooit gedaan. Geloof niet dat ze dat hier doen
@Mk: Weer even langs geweest, opa in het ziekenhuis, pfff 21 uur gelegen, is hij nog goed weggekomen
@Bloem: Op de fiets weggeweest of toch niet
@Beps: Mooie foto!!! Rommelmarkt afgesjouwt samen met hub, volgend jaar ook op een kleedje??
@Filiz: Iets met kinderen gedaan, het was in ieder geval leuk
@Roanna: Wezen shoppen met dochter, toch een gezellige dag gehad gister.
Toen was ik het weer kwijt, toch de alcohol van gister:o

@Toos: Oh, dus alle moeite is niet voor niets geweest. Kan me er wat bij voorstellen hoor! Hier was niks open, dus kon me geld niet kwijt vandaag.

Marion heeft weer een foto geplaatst daarboven, dus als je weer een keer zin en tijd heb… Ik weet 'm in ieder geval niet! :unibrow:

Zo, nu ga ik afsluiten. Inderdaad Bloem… nog ff P&W kijken en dan ff kieke of er nog wat te babbelen valt. Grapje…:stuck_out_tongue: die ligt allang in coma. :unibrow: Moet morgen weer vroeg op, om te werken bij de boer.

Doei, doei.

@Linda: Werkse ook weer morgen. Ik moet ook hoor, maar pas tegen elven hier weg!

:dag:

:slapen::slapen:@Roanna; Slaap lekker:kus::dag::dag:

@roanna: dank je, jij ook werk ze

Ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en spreek jullie snel weer

@ linda veel plezier dan!!
@ toos, hahaha… geweldig!! foto’s???
@ roanna, owh vandaar wil je niet dat ie werkt :wink: valt er weinig meer bij te babbelen :wink:

maar goed, heb eindelijk de bunnies in de kooi… ze zijn t er echt niet mee eens, maar ik vind het mooi geweest voor vandaag!! bloemmie gaat bedje toe!

:idea:

Goedenmorgen allen
Weer fris en fruitig en op naar een nieuwe dag!!
Geen plannen, vanaaf naar vriendin om ff kleinigheid aan de compie te doen, en dan…
Morgen een begravenis…niet leuk
en dan zondag de verjaardag van hubbie vieren!!!(hij is dinsdag jarig, maar goed…)

En jullie, wat gaan jullie doen???

goedemorgen meiden, geen tijd om bij te lezen, mijn moeder is gisteren getroffen door een beroerte en ligt in het ziekenhuis, de zorg van mijn vader is nu aan mij, hij is invalide en heeft altzheimer, heel moeilijk allemaal als ik tijd heb kom ik het verder wel allemaal vertellen…
kus Viva

@viva
Oh wat erg allemaal, wat zul je het druk krijgen, heel veel sterkte hoor! :kus:
Als ik zie wat voor extra drukte mijn moeder al heeft en dan heeft die geen moeder thuis en wel 8 broers en zussen.

@toos
Geslaagd feestje gehad.

@beps
Wat een schitterende foto!

Goedemorgen all.

@Viva: Jeetje meid… wat schrikken voor jullie. Nou, doe wat je moet doen en ik wens je daar alle sterkte bij en de rest horen we dan nog wel. Het is niet niks! Heel veel sterkte hoor! :kus:

Goedemorgen,

Viva,heel veel sterkte voor jullie :kus:
Beps,mooie foto.
Toos,uitgefeest nu aan het bijkomen.

Ik slecht geslapen en nu dus nog niet uitgeslapen,maar wilde ook niet te lang blijven liggen.

Fijne dag allemaal