TTT deeltje 88, op naar de 100

@MK: Ja, dus ook (juist) op feestdagen, omdat het maar seizoenwerk is. En nee, heb er geen vrede mee, maarja het is een volwassen man (nouja) :wink: en kan het hem toch niet aan het verstand brengen, dat hij het eens wat rustiger aan moet gaan doen.

Hij hoeft niet echt zo heel hard te werken hoor, maar ik vind de dagen persoonlijk veel te lang. Als ik zoals vanmorgen dan vraag, of het geen halve dag kan, zegt hij…waarom. Dus ik zeg niks meer. :tssk: :angry:

@Roanna
Dauwtrappen … heb het vroeger ook jaren gedaan met de harmonie. Wandelvereniging er achter aan. Asociaal vroeg want geloof dat dat al rond een uur of 5.30-6 uur 's morgens was. Muziek makend door de straten van het dorp, in het begin met een slaapkop, maar daarna was het echt lachen om de geirriteerde gezichten die overal uit de raam kwamen kijken wat er toch aan de hand was.

@Marion: Oh dat is ook leuk om zo dauw en keet te trappen dan.

Wij deden het ook op de fiets. s’ Morgens zo vroeg mogelijk weg met de hele klas van de middelbare school. Ik woonde toen nog in Zutpen en dan gingen we op de fiets naar A’doorn, want daar hadden ze een overdekt zwembad, dus dan s, middags zwemmen, een patatje eten en dan weer naar huis. Goeie ouwe tijd. :lol:

Ik heb trouwens hier de hele dag al Radio Gelderland opstaan en ze draaien vandaag enkel en alleen hits uit de jaren 80. Dus zit zo nu en dan ff mee te bleren. Hebben jullie geen last van toch? :dag:

Nu … ff aan mijn moeder vragen. :lol:

@ roanna, owh zo… nog nooit van gehoord. maar ja, die traditie’s gaan echt compleet langs me heen…

@Bloem: Dat kan en is ook niet erg hoor! :biggrin:

@Marion: Ik denk dat je zo een nieuwe plaatje (foto) mag zetten. Jaaaaaaa…dusssss . :dope:

@Roanna
Zal eens gaan checken dan :biggrin:

@Roanna
Hij staat er op dus doe je best zou ik zeggen :wink:

hier is het echt weer lekker weer… hopelijk blijft het zo… ff een stukkie fietsen zo

Ben net even kaartjes wezen posten, maar vind er wel een koude wind staan. Brrr… Verder hier ook lekker zonnig al de hele dag.

en nu giet het als een gek… denk dat ik geen risico ga nemen en gewoon lekker met het autooke ga…

Hier nu ook en zelf gedonder erbij. :wasted:

@Bloem
Gewoon de auto pakken, hij staat er tenslotte niet voor nop. Zo vervelend als je een bui over je heen krijgt.

@Roanna
Hier nog steeds droog met een mager zonnetje … maar we zitten niet voor niets in het zonnige zuiden he :stuck_out_tongue:

nee daar zit ik idd niet op te wachten maar ja… fietsen is ook niet verkeerd (en heb geen zin om te tanken :p)

Zo de compie doet het (tijdelijk) weer, hubbie moet m opnieuw intstaleren(hij rotzooit er ook zoveel mee :retard:)

Vandaag genoten, mooi weer gehad en… de papa van Aiji was er ook nog…
zal ff foto laten zien!!!

Zo leuk om dat ook te hebben!!!

Hier weet ik niet of ze aan dauwtrappen doen, hier doen ze wel aan Luilakken(zaterdag voor pinksteren, en dan overal rond 4-5 uur aanbellen omdat de luilakken op moeten staan!!!)

Nu weer lekker met een vriendin onderuit met een filmpje
Tot morgen ofzo
:dag:

rustig geweest hiero
@ beps schitterende foto! inlijsten en als familieportret aan de muur! echt geweldig!

Ohhhhhhhh… Beps… wat lief. Zijn zo net horen, zien en zwijgen. Nee echt, zonder gein wat een mooie foto. Inderdaad, goed bewaren.

@beps: wat een super mooie foto zeg!

qua grootte zou je niet zeggen dat het mama en dochter zijn, eerder zusjes ofzo
wat is papa een trotse meneer he?! poehee…

goede avond…!!

@beps…leuke foto…!!
@bloem…nat worden is idd niks…:s hier ook geen fijn weer…:frowning:
@roanna…mannen…pff…luisteren toch nooit naar onze goede raad…
@cyn…maar liefst 2 nieuwe camara’s kopen…!! leukzz
@dauwtrappen…ook nog nooit van gehoord…

sorry…rest alweer kwijt…
ikke hele dag met de kids in kinderstad gezeten…daarna naar de grote gele M…
nu lkkr thuis…

fijne avond nog allemaal…xx

@ filiz, klinkt druk!! maar de kids hebben weer een super dag gehad zo te horen!