TTT deeltje 88, op naar de 100

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@Damber: O ja, wat een leuke filmpjes. Heb ze gisteravond laat nog even bekeken. Leuk hoor! :thumbsup:

Goede morgen!

@Beps
Computerprobleem! Dat is een drama! Heb je ook problemen met de laptop?
In ieder geval hoef je je vandaag niet te vervelen want je gaat naar de hondjes. Veel plezier!

@Filiz
Werk ze vandaag!

@MK
Nog plannen voor vandaag of blijven jullie lekker thuis?

@Roanna
Druk aan de slag nu kokkie naar de asperges is. Wat zullen de

weer blinken straks!

@TRL
Ook uitgeslapen vandaag. Hoe gaat het nu met je?

Goeiemoggel!

Ik druk aan de postcrossing… Werkt echt verslavend haha…

Verder vandaag lekker niks doen denk… Gister naar de MediaM geweest om camera te bekijken… en ga hem zaterdag kopen in een andere winkel haha… :biggrin;

Hoop dat met iedereen alles goed gaat!!

:kus:

Marion,om eerlijk te zijn nog steeds op en af maar kom er wel en ga jullie het snel vertellen hoor…:kus:

Cyn,is die in een andere winkel goedkoper?En is het gelukt met de fotoalbums?

Trl: nee maar krijg die prijs daar wel omlaag… en trouwens ik heb het niet zo op de MM… Die andere winkel is 20 euro duurder… maar we kopen er 2… dus er kan echt wel wat af… of een tas gratis erbij ofzo!!! Moet kunnen :wink:

Het wordt definitief de Sony maar dan nu de A300… :smiley: Die heeft namelijk een kantelbaar lcd scherm… Vind dat je niet op 100 euro moet kijken bij zo’n aankoop…

:kus:

Cyn,ja als jullie er 2 gaan kopen mag dat best wel een gratis tasje ofzo…

Haha juist! Of 2 gratis tasjes… of een geheugenkaart ofzo!!! :smiley:

@TRL
Neem je tijd meissie en kop op he!!! Denk aan je :kus:

@Cyn
Twee camera’s kopen zaterdag. Zal heel wat afgeknipt worden daar in Alkmaar die dag :D. Effe testen hoe alles werkt. En allicht krijgen jullie er iets bij … zo niet dan ga je gewoon naar een andere winkel.

Marion: precies!!!

Zo dames, ik heb de meeste ramen weer blinken. Zit nu met een pot werf in mijn haar, die ik nu moet gaan uitspoelen.

@Cynthia: Heb net ff gekeken… gaaf ding zeg! :thumbsup: Daar kun je wel mee voor de dag komen. Hi, hi. Nee echt… heel mooi!

@Trl: Ik denk ook steeds aan je hoor, ( wie niet?) wat het ook moge zijn. :kus:

@Marion: Vandaag niet druk op de boerderie? Lekker ff tijd voor jezelf vandaag?

Latersssssssss… ff spoele nu.

@marion
Ik heb vandaag de ‘oppas’. Hubs moet nog een klusje afmaken. We hebben nog ‘maar’ 5½ tot de vakantie en vanaf maandag werkt hij nog 5 volle weken bij een bedrijf. En voor die tijd moet dat dus klaar. Morgen gaan we wel lekker samen een dagje winkelen, maar dan moet hij het weekend wel weer aan de slag.

Het begint hier nu wel erg te betrekken en op de buienradar zie ik ook buien over het land trekken. En er staat trouwens een vreselijk koude wind buiten.
Ik had het idee om vanmiddag te gaan fietsen, maar ik vrees dat dat niets wordt, veel te koud voor die kleintjes.

En we kunnen alleen maar digitale knuffels geven.

@roanna
Kokkie is dus ook op de feestdagen aan het werk.
Het gaat dus lekker met hem en kun jij er ook al een beetje vrede mee hebben dat hij toch aan het werk is.

@marion
Hoe gaat het met J? Kun je de tijd nog een beetje doorkomen totdat hij eindelijk de medicijnen krijgt. Hij heeft nu ook 2 weken vakantie neem ik aan.

@cyn
Mooi hoor zo’n spiegelreflex, wat zul je mooi plaatjes schieten daar in Mexico.

@Roanna
Ons hulpje is er vandaag dus hoef niets te doen achter. Lekker achter de computer vandaag, hier checken en wat oefeningen maken, en tussendoor wat wasjes draaien.
Je bent goed bezig vandaag zeg … ook de haren al weer bijgekleurd. Ik ga morgen naar de kapper, ze moeten nodig geknipt worden. Van de een op de andere dag valt er niets meer mee te beginnen.

@MK
Hier ook een koude wind, had het niet in de gaten want was nog niet buiten geweest. Had J dus een 3/4 broek aan laten trekken en een shirt met korte mouwen, de zon scheen dus dacht dat kan wel. Ging ie naar buiten om een balletje te trappen maar hij was snel weer terug voor andere kleren want hij had het koud.
Moet het afkloppen maar het gaat nu goed met J, 7 mei krijgt hij de medicijnen dus het telt lekker af nu.

mornink allen
weet niet wat dauwtrappen is maar dat zal dan wel…
iedereen weer druk op pad of lekker thuis nixen… heerlijk!!
ik ga zo ff de konijntjes doen en beetje opruimen in huis en dan later vanmiddag/ vanavond naar de paardjes…

beetje raar gedroomd dus ben er nog een beetje van ondersteboven :retard:

Zo, ik ben klaar en doe nu niks meer. :biggrin:

Hey middag Bloem. Wat raar gedroomd? Zo erg?

Dauwtrappen? Dat is het trappen van dauw, dus zo vroeg mogelijk op de fiets. :biggrin: Dat doen ze altijd op Hemelvaartsdag en heeft niets met uit welke regio je komt, te maken. Ik deed het heel vroegah… maar hier in de buurt ( straatje tegenover) is het een jaarlijkse traditie. Hele rijtje buren gaan dan met elkaar fietsen en s,middags BBQ hierachter op het speelveldje.

@Marion: Oh, dan is het niet verkeerd als je hulp er is. Heb jij nu lekker even de tijd voor jezelf enzo. :slywink: