en mijn vertier van vandaaag ![]()
Het gaat inderdaad erg goed met HAAR
Op de foto zit ik op een paard (schofthoogte 1.73 m) en heb Jessy vast, ze heeft hoogtevrees ![]()
sorry⦠haar, hihi
arm meiske!
ze is nu lekker aan het slapen na een lang gevraag of ze alsje-alsje-alsje-alsjeblieft op schoot mochtā¦
heerlijk!!
@damber: gaat ze altijd mee naar de paarden?
Vanavond gezellie met zusje naar paps en mams geweest, even wat met elkaar gedronken en gezellig bijgekletst
@ linda alles weer in orde met iedereen>?
@bloem, ja gelukkig wel, paps nog wel beetje moe volgens mij maar gaat al weer stukken beter, zusje druk bezig met herstellen
sinds ze volledig ge-ent is wel ![]()
Goed om te horen Linda dat het beter gaat met je vader en dat je zus nog herstellende is!
Ik ga slapen, morgen werken slaap lekker allemaal en tot morgenavond iedereen die morgen vrij heeft veel plezier met wat je gaat doen
@ linda slaap lekker en succes morgen!!
ik ga ook afsluiten!
slaap lekker
Goede morgen iedereen.
De lamp hoeft niet aan want de :zon: schijnt!
Meiden mn compie doet raar, kan niet langs komen
Vandaag naar Rotterdam, clubmatch van de fokker⦠gezellig met elkaar bijkletsen en leuke hondjes kijken!!!
Hopelijk kan hubbie morgen de compie in elkaar krijgenā¦pfff wat een ramp!!!
goede morgen allemaalā¦
ik bij gelezenā¦maar geen tijd om te reagerenā¦moet naart werk
iedereen een fijne dagā¦!!
xx
Goedemorgen.
Zo, ben alweer terug van dauwtrappen. :unibrow: Geloven jullie toch niet he?
@MK: Nee, lamp niet nodig gehad. Wat een licht meteen al he? Wel fijn hoor! Verders alles goed daar bij jou en de kids?
@Beps: He wat vervelend nou weer Beps. Hebben die pubers weer overal aan gezeten soms? :unibrow: :unibrow: Nou, in ieder geval⦠heel veel plezier vandaag bij de beestjes in Rotterdam.
@Filiz: He jammer nu net met die mooie weer, maarja hoort erbij he? Werkse hoor! ![]()
De rest zal nog wel slapen of onderweg zijn met dauwtrappen. ![]()
Ik ga even van de gelegenheid gebruik maken, dat het mooi weer is en kokkie toch naar de boer is, ik even de buitenramen ga zemen.
Iedereen verders nog een fijne dag. Kom tussendoor wel ff gluren.
Goedemorgen allemaal,
Lekker lang op bed gelegen en zie dat de zon schijntā¦Lekker.Verder weinig te melden
Zussie,leuke filmpjes.
Beps,veel plezier in Rādam
Linda en Filiz,werk ze vandaag.
Fijne dag allemaal