TTT deeltje 88, op naar de 100

ikke ga vanavond samen met mijn zusje nog even wat drinken bij mijn ouders

Wij hebben besloten morgen te gaan gourmetten, vanaaf komt de logeerpuber met andere logeerpuber en gaan we :drool: naar Will Smith kijken(I am a Legend) :drool:

Nou goed, nu aan het eten, dus…:dag:

ikke weer terug…
heb 5.5 uur broodjes knackworst staan uitdelen… :s

@bloem…n cracker smaakt even goed :wink:
@mk…das even schrikken van je opa…gelukkig gaat het al wat beter…sterkte ermee
@beps…veel plezier met de pubers vanaaf…
@linda…veel plezier bij papz en mamz

ikke langs de frituur geweest…en nu nog lkkr n uurtje niksen…

fijne avond allemaal…!!

@filiz: jij ook een fijne avond!

Goedenavond.

Zo, ikke ook weer terug van de stad. Dochter was ook nog even gekomen en hebben met z’n 3en ff lekker door de stad gestruint. Kokkie en zij nog schoenen gekocht en ff bij de Subwa* een broodje gezond gegeten. Maar men… wat was het overal druk en een rotzooi op straat. Wij waren met de bus gegaan en ja hoor… ook hier gratis.:wink:

Kokkie nu dochter aan het wegbrengen en ik zal dus wel alleen hier zitten vanavond, want nu is de rest weg. :tssk: Nouja, ik vermaak me wel!

@MK: Och jee, zolang in huis gelegen zonder dat iemand het wist? Wat hoor je dat toch nog vaak! Gelukkig dat het al weer wat beter met hem gaat. Beterschap voor je opa en sterkte ermee MK.

@Beps: Oh, dus jij vind hem wel leuk? Nou, eerlijk gezegt, ik snapte hem niet. Maar als je het zo bekijkt zoals jij het verteld, is het wel grappig … ja.

@Filiz: Oh, heelijk broodje knakworst. Heb ik gister ook nog op het werk gehad. Was snack van de dag. Heerlijk op zo’n vers afgebakken pistoletje en dan 2 van die lange jongens erop. Mmmm… jammie.

Nou dames… iedereen nog een fijne avond, waar je ook gaat, wat je ook doet. :wink:

@Roanna
Nog niet gezien die reclame … moet toch eens wat meer tv kijken want mis een hoop geloof ik.

@MK
Op bezoek geweest bij opa, een beroerte en ook nog een longontsteking erbij, dat is niet niks. Gelukkig gaat het weer wat beter met hem. In ieder geval al een goed teken dat hij zin heeft in eten. Hopelijk knapt hij heel snel op.xs

@Filiz
5.5 uur broodjes knak uitgedeeld? Dat zijn heel wat blikjes zeg!

Heb alles bijgelezen, is alleen een beetje moeilijk typen met kruimeltje op schoot (lees met kop op kletsdoos). Kruimel is helemaal moe, is meegeweest naar Zeist/ Doorn naar de paarden hihi

i am legend? ik vond em niet zo…
knakworst: jammieeeee

ikke gegeten, te vol, ben een beetje moe geloof ik, batterijtjes leeg ofzo… weet niet
wel broodjes van mn pappa’s werk meegekregen :smiley: dus dat is mega smikelen morgen… (of straks…)

Ik ook weer thuis,ff met vriendin het centrum in geweest en kraamkado’s gekocht voor andere een vriendin,doen we altijd met z’n allen.Een hele gave buggy en draagzak,een leuk t-shirt en waterschoentjes en vrijdag nog ff kijken voor een jasje…En dan vrijdagavond met alle vrienden daarheen.Daarna nog ff bij de kleine wezen kijken natuurlijk…

Bloem,lekker broodjes gekregen wat zal jij smullen.
Filiz,broodjes uitgedeeld dus je kan geen broodje meer zien denk.
Mk,heel veel sterkte
Beps,lekker film kijken,ik vond hem niks aan.
Zussie,bij de paarden geweest…

Rest ff kwijt sorry…

@ trl gezellig babie-kleertjes wezen shoppen. leuk hoor, zal je vriendin blij mee zijn!!

Bloem,dat hopen we wel dat ze er blij mee zijn,maar dat zal vast wel ze is niet zo moeilijk hahaha

@ trl tuuuuurlijk!!!

En nu ga ik lekker bankhangen…Fijne avond allemaal

ikke doe t gewoon tegelijk!! wat een luxe!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8UR8PW7P.jpg

awwhhh kaatje sprong net bij me op schoot!! ze was er ook zo weer vanaf, maar toch!!

Bezigheidstherapie voor Jessy :smiley:

@ damber, owhhhh lieffffff!!

t gaat echt goed met hem he?!