@Roanna
:dag: :biggrin:
Ja hoor. Kokkie al thuis en we hebben al gegeten Hij nu douchen en zouden even naar de stad, ware het niet dat het hier nu aardedonker is en het begint te regenen. De hele ochtend droog en zonnig en nu wil ik ff weg… en nu dit. :storm:
O ja, hebben jullie die nieuwste reklame van ff A’doorn bellen al gezien? Nu op tv. ha, ha. Snappen jullie 'm? Aan dat filmpje zit een t-shirt voor de medewerkers verbonden, maar dan was je verplicht om even naar dat filmpje in de hal te komen kijken. Nou, die muziek was zo hard versterkt, dat het wel kermis leek in de hal. Was blij dat ze weg waren.
Die attributen (hoedendoos, hoed en knop) liggen nu in de hal en die oranje knop ligt op een tafeltje bij de bezoekershoek en als ik er dan langs moet, heb ik steeds de neiging om keihard op die knop te drukken. Grrrr… Stomme reklame. ![]()
Ohhh Roanna: ik vind die reklame ZOOO leuk!!! ECHT!!! Ik zie die parachuttist al landen op Bea’s hoofd hahahahaha Ikke lag helemaal gevouwen(jaja ik weet het ikke is een MUTS!!)
goede morgen!!
allemaal lekker een vrije dag? koninginnedag? merk er nix van… ikke lekker geslapen, koppie koffie erbij, beetje bijbabbelen met deze en gene en nu maar opschieten… opruimen, douchen, naar de ouders…
ben verbaasd dat er hier zoveel geklept wordt/ is…
ook geen regen te bekenen volgens mij…
nou ja… heb zelf nix te vertellen…
Hier is het de hele ochtend schitterend weer geweest, net een uurtje regen en nu is het weer droog.
Ik heb nog helemaal niets meegekregen van Koninginnedag. Hubs gaat altijd naar de vrijmarkt, maar ik ga al jaren niet meer mee. Ik ben vanmorgen op bezoek geweest bij opa in het ziekenhuis. Hij heeft afgelopen zaterdag een beroerte gekregen. Hij heeft ± 21 uur in de kamer gelegen voordat ze hem vonden. Nu heeft hij ook nog longontsteking gekregen en het ging gisteren zo slecht met hem. Vanmorgen met mijn moeder heengegaan, ik had verwacht dat ik wel beneden in de hal zou zitten met de kinderen. Maar het ging nu weer een stuk beter met hem en hij was zo blij om de kinderen te zien. Hij wilde koffie en het liefst nog een bord aardappelen. Dat kan uiteraard nog niet, maar we waren wel heel blij dat het weer een stuk beter met hem gaat.
jeetje Mk wat vreselijk voor je opa, maar gelukkig gaat het een stuk beter met hem…sterkte in ieder geval en een dikke knuffel…
Bloem ook weer bij de mensen…lekker relaxed dagje gehouden zo te lezen.
@ MK owh dat was dan wel schrikken zeg! en dan 21 uur daar liggen, pfff… gelukkig had hij alweer trek, dat is meestal een goed teken!!
@ viva, ja ben aan een lekker relaxed dagje begonnen ![]()
@mk: sterkte met opa
Bloemmie geniet er van…
@linda
Wat leuk dat ze van die fimpjes op internet zetten.
@mk: ja leuk vind t zelf ook heel erg leuk om terug te zien
@ linda, cker! hoe vaak krijg je nou de kans om jezelf te zien rennen?
@MK: :kus: wat fijn dat het nu redelijk gaat. En als ze willen eten, die eigewijze kerels
dan gaat het een stuk beter
Ik ben doodmoe, maar ik ga nog ff boodschapjes voor het eten doen denk ik!
Dus…vanaaf maar eens wat vlees in een pannetje met veel knoflooksaus en stokbrood…oooh daar heb ik zin in, BIEFSTUK in overvloed haah!!
ik zou ook nog ff wat brood moeten halen ofzo, en tis hier 2 meter lopen vandaan, maar heb geen zin… heb nog krackers… who needs bread ![]()
@bloem: crackers ook wel lekker toch
owh ja… cker wel
ik ga maar eens douchen enzo… zometeen richting de ouders…
@bloem: veel plezier bij je ouders
ja dank je…
hihi heb er niet zoveel zin in, maar ach, als ik er eenmaal ben zal t wel okey zijn!!
:dag: