TTT deeltje 88, op naar de 100

Voor iedereen een fijne koninginnedag:dag::dag:

goedemorgen meiden…
voor iedereen…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koninginnedag/koninginnedagmuizen.gif

Toos voor je broer en schoonzus

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/feest/Huwelijk-zilvere-25.jpg

en jij en hubs kunnen lekker

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dranken/32.gif

want dochter is

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/taxi/5.gif

@viva: wat een leuke plaatjes heb je weer gevonden

goede morgen…!!

@mierre…sterkte met alles…(K)
@toos…gefeliciteerd met 't 25 jarig huwelijk!!
@bloem…liever n meeting bij dirty dancing :smiley:
@linda…je wordt filmster idd…:smiley: leukzzz
@viva…gister n leuke fiml gezien…leuke afloop ook…!!
@roanna…hubs al uit de coma ondertussen…?
@marion…bezig aan n leuke klus…

en toen was ik het weer kwijt…

iedereen een fijne koninginnendag…
ikke helpen bij de spelletjes int dorp voor de kids…daarna naar het cafe…

morgen en vrijdag gewoon werken

tot later…xx

@Filiz: Nou , ik dacht dat de man van Toos nog in coma lag, want die van mij is al zo’n bijna zo’n 3 uurtjes asperges aan het steken. :biggrin: Misschien dat hij vanmiddag in coma geraakt. Ha, ha.

Ik heb de koffie op, ondertussen even tv kijken naar de koninklijke familie en ga zo ff badderen.

Jullie ook allemaal nog een fijne dag! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koninginnedag/199153.jpg

@roanna: nog twee weekjes en dan gaan we gezellie naar blof

@Linda: Zeker weten. :biggrin: Kep er zin an!

ik ook!!!

@Linda: We spreken nog wel even af hoe en wat he? Ik moet nu gaan douchen, want straks komt kokkie thuis en zit ik nog in de doll. Da kan nie he!

Latersssssssss :wink:

ik ook nog in de pon hoor, tv aan, en koninginnedag kijken…altijd hetzelfde…kantklossen, ringsteken…ect…

@roanna…haha eerlijk…ik was nog aan het denken…was 't roanna of toos…
toen dacht ik dat als je 25 jaar getrouwd bent, lig je vast niet om 11 uur nog in coma…:wink:
naja…sorry…hihi…op de een of andere manier haal ik jullie altijd door elkaar!!!

Ow dan! :lol:

@Filiz: Toos is ook geen 25 jaar getrouwd, maar haar broer. Dat was gister en ze vieren het vandaag.

Hoezo DDD? :biggrin: Geeft niks hoor Filiz. Je kan niet alles hier onthouden.

Ik heb ondertussen even een wasje in de :was: gedaan en nu ga ik mezelf even op schilderen.

Roanna schilderse…

ik denk dat ik maar gewoon beter mn mond kan houden…haha (morgen weer beter)
komt goed uit…want ik moet toch gaan :wink:

fijne dag allemaal…!!xx

@Filiz: Ik vind het juist wel grappig hoor! Jij ook nog heel veel plezier met de kinderen vandaag. Houd ze maar lekker bezig!

@Viva: Wat je zegt, nog steeds dat oudbollige gedoe. :o Ik kijk eigenlijk alleen maar naar wat ze aan hebben enzo en hoe ze reageren soms! :unibrow:

Zo iedereen onderweg te gaan, en ik ben terug
Al met al een waardevolle(opbrengstvolle) avond/ochtend…

Gisteravond al om 22 uur het eerste rondje gedaan, en een kleinere draadbench erbij gekocht(kan nooit kwaad, is groot genoeg voor Aiji)
Vandaag nog 2 vari-kennels erbij… Hubbie de nodige zooi(wel goede dingen maar toch)
Vanaf 6.20 tot nu rond gelopen… en hubbie is onderweg naar nog 1 of 2 rondjes(nog meer centra hier pfff)

@Mierre: Kuss het komt idd vast goed
@Viva: Film dus leuk…ik houd het in de gaten voor op dvd…
@Toos: Geniet(met mate) van je bob :lol:
@Roanna: weet niet meer wat, maar :kus:
en
@Bloemmie: Lekker uitgeslapen???

Zo ik ben er dus weer…

Zo Beps… je kunt dus volgend jaar zelf met je spullen op een kleedje gaan zitten. Hi, hi. Ben je nu zeker wel moe of niet dan?

Wij gaan zo nog ff naar de stad. Zitten ze ook allemaal met, ik zeg altijd “rotzooi” te verkopen, dus ook maar eens even kieken dan.

Ga nu een broodje eten. Kokkie nog niet thuis, maar ik heb al trek.

Fijne dag nog iedereen. :dag:

Goede morgen … lekker uitgeslapen vanmorgen en ga straks even op bezoek bij mijn neefje. Was allemaal goed gegaan en gisteravond was hij weer thuis.

@Bloem
Druk met plannen maken voor het bezoek uit Noorwegen, leuke uitstapjes heb je gepland!

@Viva
Genoten van de film gisteravond, mooi zo!!!

@Roanna
Kokkie inmiddels al afgewerkt bij de boer dus jullie zullen zo langzaamaan een keer de stad in gaan. Veel plezier!

@Miere
Neem je tijd meissie, en als je er aan toe bent zien we je hier vast wel weer wat vaker. Pas goed op jezelf he! Veel sterkte en ik denk aan je :kus:

@Toos
Proficiat met het 25-jarig huwelijk van je broer. Veel plezier vandaag maar dat gaat vast en zeker lukken. Ennuh moet zeggen … je staat er heeeeeeeeeeeeeeeel charmant op!!!

@TRL
Op kraamvisite geweest bij vriendin, fijn dat ze weer thuis is uit het ziekenhuis. Vanmiddag met de vrienden op pad … ook jij veel plezier!

@Filiz
Eerst met de kids in actie en dan het cafe in! Enjoy!!

@Beps
Je hebt je ‘verplichte’ rondje er weer op zitten maar hubs gaat nog lekker even door in zijn uppie.

Nou zeg, wordt me hier toch een partij donker! Hebben ze in het noorden toch beter weer, heb net de tv ok maar even aan gezet. Moet toch wat mee krijgen van koninginnedag he. Net op tijd voor Maxima op de schaatsen.

@Marion: :dag: