TTT deeltje 88, op naar de 100

@ toos, als je het tegen mij hebt, dan is dat waarschijnlijk half juni…

Ja had tegen jou. Hoe lang blijven ze? Waarom ik dat eigenlijk wil weten, ik heb een bon over voor 4 personen duinrell incl 2 uur tikibad, misschien iets voor jou en je noorse vrienden.

Leuk, is weer eens wat anders:D

Good evening babbelkonten!!!
We zijn weer bijgelezen hier … asperges, leuke jurkjes, konijnen en ander vee, Beps naar Kusadasi, koninginnedag en wat we zoal gaan of moeten gaan doen, fotocamera’s en albums, een filmpje van Linda … en toen :confused: … was het op!

Vandaag naar kantoor en bij P&O gewerkt, zit daar in ieder geval de komende 3 weken. Wel een leuke klus. vandaag is ook mijn kleine neefje geopereerd, duurde lang voordat we bericht hadden hoe alles verlopen was dus maar even bij buuf op de koffie geweest, was al weer een poos geleden. Twee vliegen in een klap, bijgepraat en de tijd gaat wat sneller.

En nu het bed in, ben totall loss. Zullen de naweeen wel zijn van het geslenter gisteren.

Truste en tot morgen :kus::slapen:

Ik ga ook mn mandje opzoeken. Hier komen ze meestal rond een uur of 4 met motoren zonder uitlaat langs. Zijn we in ieder geval vroeg wakker. Een leuke ginnedag en welterusten:kus:
:dag::dag:

@ marion klinkt allemaal weer heftig zeg!! poehee!!

@ toos, pppff… ookal!! hahahaha, nee echt super lief… ga t ff overleggen, want we gaan dus al naar emmen, paar daagjes schaatsen in heerenveen en naar de efteling… ookal naar duinrell… denk dat IK dat niet trek!! hahahaha…
ze komen maar een dikke week, en willen allicht ook nog wat steden gebeuren bekijken…

vind t wel super lief!!

hiero net de 1e mug doodgeslagen, dat beloofd wat voor de zomer :eek: maar eens kijken voor een klamboe tegen die tijd

owhkey nighty night
sleep tight!!

askimmetjes, ik volg jullie totaal niet meer, ben veels te druk met mezelf. Sorry daarvoor, komt wel wel weer goed
vanmorgen bij advokaat geweest, scheiding wordt snel geregeld.
ik ben er klaar mee, ook emotioneel
extra moeilijk dat hubs(54) nu een relatie heeft met een chick van (22)
Maar

sorry ging niet helemaal goed geloof ik

ik wou dus zeggen dat het goed is en dat ik er gelukkig mee ben, komt helmaal goed met mij

sorry, drank maakt meer kapot dan je lief is, is een ouwe sllogan, toch???

Ok, nu ff serieus
sorry, heb een paar borrels op.
Idd, alles wordt nu officieel, en ik heb er echt vrede mee.
Alleen zijn is ff wennen, maar het komt helemaal goed met mij!!!
Heb bijna een blue Cruise Marmaris geboekt, met aansluitend een week in Marmaris!!! Als het definitief is knal ik mezelf in het lijsteje!!! Is pas 4 oktober, maar toch!!!
kan niet alles hier vertellen, maar de ingewijden snappen wel waar ik het over heb, hè schatjes??

nog even aanwaaien…

film was heel gaaf, The Ruins, echt een aanrader…koninginnenach in zoetermeer, film afgelopen, bijna een paar gasten met de politie aan de knok…gelukkig liep het met een sisser af.

Roanna dipje…dikke knuffel voor jou
Bloem kussen in het konijnenhok, weet niet of het echt werkt, of dat je een puinhoop kunt opruimen helemaal aan fladeren gekrabt en gebeten.
Linda leuk hoor het filmpje, zag je over de finish komen, gelijk die band van de arm af.
Marion andere afdeling en nu ingestort
Toos, veel plezier morgen en we willen wel foto’s zien.
Mierre…pffffff heftig allemaal, veel sterkte…
nou voor iedereen welterusten, slaap lekker, en ik heb het nachtlampje aangelaten hoor…voor vroege vogels zeg maar.

hallo

Ik wou iedereen een fijne en gezellige koninginnedag toewensen!!!
ik ga heerlijk slapen.
Want bij ons is het ieder jaar hetzelfde. Niks aan dus.
Erg he maar goed. hoef nu niet ergens anders heen te rijden. Behalve mijn mandje dan.

Groetjes Jac

He jaaaaaaaaaaa…strak plan. :lol: Ik doe mee!

Goedemorgen all.

Zo, de zon schijnt hier weer volop. Kokkie naar de boer en zou tegen 12 weer thuis zijn, dus vanmiddag ff lekker naar de stad. Althans dat is de bedoeling.

@Viva: Dus toch nog een leuke avond gehad? Ga je vandaag nog wat leuks doen of lekker thuis relaxen?

@Miere: Ja, je zal nog wel in diepe slaap zijn, hik, hik, :unibrow: maar wat een toestanden dan weer daar bij jou. Nou, ook nu weer heel sterkte en wijsheid toegewenst en als je de kans en de middelen hebt, lekker doen die blue-cruise.:wereld:

Verder iedereen nog aan het uitslapen of al vroeg op pad?

Goedemorgen,

Toos,gefeliciteerd met je broer en schoonzus en veel plezier vandaag
Miere,:kus:
Viva,leuke film gezien…En een bijna knokparty.
Marion,is kapot nog van de dag ervoor,wat zal jij lekker geslapen hebben.

Meeting bij Tarzan leuk,maar kom helaas niet vaak bij de appie…

Vandaag nog geen plannen,zal vanmiddag wel met vrienden worden.Gister ff snel met vriendin op kraamvisite geweest,andere vriendin was thuis gekomen uit het ziekenhuis.Was erg leuk een klein kindje.Vrijdagavond met alle vrienden erheen…

Voor vandaag iedereen een hele fijne koninginnedag :king:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goedemorgen allemaal, fijne koninginnedag

Goeiemorgen op deze very natte koniginnedag:king:,
Hub ligt nog in coma, ik aan de koffie. Straks de taart ophalen en om een uur of 2 komt oudste dochter. Die is de BOB vanavond, dus we kunnen doorzakken
@Miere: Sterkte met alles:kus:
@Roanna: Kokkie alweer weg, jij ook in je uppie aan de koffie
@Trl: Op kraamvisite geweest, gaat het een beetje met je??