:crybaby: ik wil OOOOOOKKKK
@bloem: sorry wilde je niet verdrietig maken
@Linda: Hier doet die het ook met horten en stoten, maar heb je wel zien lopen hoor bij het eindpunt. De foto’s kan ik niet vinden.
Ikke OOOOOOOOKKKKK :zon02: :tssk:
@roanna: zal die andere lin hier ook wel effe neerzetten dit filmpje ging bij mij wel goed had problemen met filmpje van wedstrijd van twee weken geleden
En dan startnummer 1550 intypen
Ik heb ze gezien. Knap werk hoor! ![]()
Oh en zien ik net weer die rekalme van Tarzan (AH) en dan wil ik er weeeeeeeeeer heen. ![]()
@roanna: ja wil ook aan die actie mee gaan doen je hoeft maar 5 actiezegels te hebben
@roanna: dank je
ja ze wilde me bij de appie weer zegels aansmeren… ging dat over tarzan??
denk dat ik maar een kussen in t konijnenhok leg… ze zijn er helemaal weg van… zo raar… zo maf… zo zacht… :s
@bloem: ja die zegels gaan over tarzan, wil zo graag naar tarzan toe
@Bloem: Ja dat zijn Tarzanzegels. Ennhe… een kussen tussen de konijnen? Misschien houd je ze dan nog even van elkaar af!
Hi, hi.
Nou dames… ik ga er van tussen. Ik had me d’r net toch een dip. Weet niet how come. Lekker zo mijn zopy innemen, nog een poosje P&W kijken en dan proberen te slapen.
Weltrusten allemaal en tot morgen. :kus::dag:
@Toos: Nogmaals… fijne dag morgen. ![]()
Ik ga ook slapen weltrusten allemaal slaap lekker
@Roanna: Als je dippie van je uitgestelde vakantie komt, het komt heus goed. Als kokkie straks weer aan het opknappen is kunnen jullie weer gaan kijken naar wat leuks. Maar snap het wel, voelt zuur. Dikke :kus:. Slaap lekker op je zopy, ga ik ook doen straks.
Ik wil ook nog een keer naar tarzan, dus ook zegeltjes sparen
@Raak
Vermoed dat ik te laat ben maar toch …
*Heel veel plezier *
http://www.vakantiehuis-reuzengebergte.nl/praag%20moldau.JPG
in Praag
slaap lekker dames!!
veel plezier morgen
Ben het even kwijt, maar wanneer komen de noren?
meeting by tarzan?